Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sziasztok!

Mivel elég hűvös az idő,gondoltam megragadom az alkalmat,hogy írjak egy újabb bejegyzést. Mit is mondhatnék? Nem vagyok túlzottan elájulva a nyártól. Még szerencse,hogy már párszor sikerült leugrani a Balatonra,mikor az a nagy meleg volt,de azóta igencsak "gyengélkedik" a nyár. Lassan már a 25 fok is csak álom nemhogy a múltkori 35.

Alkalmatlan ez az időjárás a Beach hangulathoz,még inkább arra,hogy jó husis, bikinis lányok látványában gyönyörködhess a parton.  Adott a szitu ilyenkor kicsit otthon netezgetni vagy benyomni valami jó kis DVD-t.

 Az igazi szabadság még úgyis várat magára. De már csak napok kérdése... Remélem az augusztus majd hozza a "formáját". Szeretnék a párommal egy jót nyaralni,sokat barnulni,jókat enni-inni,éjszakába nyúlóan táncolni.. A többit meg mindenki gondolja hozzá. Bár az nálunk nyaralás nélkül is gyakori „ jelenség..”

 

Reménykedjünk,hogy az idő jobbra fordul és a strandokon hasonló látványokban lesz részünk:

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boldog vagyok és elégedett,hogy semmit sem csillapodik a dundi lányok iránti féktelen rajongásom. Ajjaj gyorsan helyesbítenék is. Nem féktelen. Mert,ha az lenne,akkor nem lennék a párommal és éjjel-nappal hajkurásznám a különféle szexi husikat! De én imádom őt! Ez a szerencsém. Jobb ez így. Higgyétek el,hogy működik. Nem kell minden csajt megdugni ahhoz,hogy jól érezd magad,elég,ha csodálod őket,hisz egyszerre csakis egy nővel lehetsz igazán boldog. Bár valakinek még az se megy. Én utálnám magamat,ha az erőforrásaimat sokfelé el kéne osztogatnom. Amúgy sem vagyok az a típus,aki több lányt is képes egyszerre szeretni. Csakis egyet és ő mindenek fölött áll! Ez szerelem és igazi szeretet is egyben. Viszont nem vagyok ellene annak,hogy vizuálisan csodáld azokat a lányokat,akik számodra tetszetősek.

Ha már az időjárás miatt nincs lehetőség arra,hogy lenge öltözetű duci csajokat lássak a szabadban,gondoltam,hogy körülnézek kicsit a neten,hisz ott is van bőven látnivaló.

Különleges jelenségnek tartom,hogy  egyre több olyan lány van a hálón,akik exhibicionista módon mutogatják a zsírpárnáikat,mint valami szaftos csemegét,hogy a kiéhezett husiimádó pasasok megőrüljenek a  látványtól. Eddig még magamnak se tudtam megválaszolni,hogy vajon miből táplálkozik ez a hájimádat,de megnyugvással fogadom,hogy mások is hasonlóan éreznek,mint én.  Egy valami biztos,hogy a telhetetlenség és a husiimádat közt egyértelmű párhuzamot látok. A hájimádat olyan telhetetlenek kiváltsága,akik nem elégednek meg a konvencionális szexualitással,a sablonos és elvárt női test gyönyöreivel.

Ebben tényleg van valami. Korábban már írtam erről a tulajdonságomról,hogy nem igazán kedvelem az átlagos dolgokat,az átlagos megoldásokat. Bár a féktelenség és megalománia az egyházak és az íratlan erkölcs szerint negatív tulajdonságként vannak meghatározva,azért én ezzel filozófiai alapon képes vagyok vitába szállni. Nem állítom,hogy a mohóság és az élvezetek hajszolása önmagában pozitív dolog lenne,de azt igen,hogy a boldog és érdekes élethez igenis nélkülözhetetlen,hogy az ember ne mindenben az átlagos megoldásokat keresse és ne az arany középúton haladjon élete végéig. Tudjátok az arany középút kevés kockázattal jár,de eggyel mindenképpen. Elveszítheted azt,ami te vagy,erodálódik benned minden,ami hajt.. Attól,mert nem vagy átlagos,még nem vagy szélsőséges. Ha dolgozom,azt szeretem teljes gőzzel végezni,szinte élvezettel tudom hajtani saját magam. Ha megnézek egy a kritikusok által  üresnek tartott amcsi látványorgiát,mondjuk a most játszott Transformers 3-at,akkor sokakkal ellentétben nem fájdul meg a fejem a szüntelen  3D-s CGI őrülettől ,hanem sokkal inkább csillapítja a vizuális éhségemet. Ugyanezt érzem,mikor az  Alpokban egy lélekvesztőn állok 3000 m-en vagy éppen 200-al hajtok egy Németországi Autobahnon. Persze veszélyes így az élet,de valamit valamiért. Semmi sincs ingyen. Bűnös lélek vagyok és nem akarok makulátlanul jó lenni. A hájas csajok szintén a telhetetlenségemet csillapítják,azt a telhetetlenséget,ami jelen van az életem minden területén. De szerencsére mégis tudom uralni ezt a csodálatos átkot,hisz hűséges vagyok és pl. még soha nem hoztak haza sehonnan holt részegen összehányva. Ezért nem leszek soha szélsőséges. Ez az a tartás,amit a szüleimtől tanultam és ez egy csodás ajándék. Élvezni az életet úgy,hogy még éppen ne feszítsd túl a húrt.. Ehhez érzék kell,higgyétek el nem kevés..

Nagyon tetszik,hogy bekapcsolom a netet és ennyi szexi hurkás csajszit találok egy kis keresgélés után. A számuk egyre csak nő. Sok olyan privát videó  készül  husi csajokról,mikor a kamera előtt markolásszák a  zsírpárnáikat,főként a szexi hájas hasukat. Nagyon sokan követik ezt az új irányzatot,amit nevezhetünk fat fetish-nek is. Felmész a YouTube-ra és sec-perc alatt találsz pár jó kis videót.

Persze nehéz megtalálni a számomra optimálisakat,hisz vannak nagyon kövér nőkkel készült filmecskék is,azokat meg már nem kultiválom. ( Látjátok erre mondtam azt,hogy még éppen nem feszítem túl a húrt.. Hájimádó vagyok,de csak bizonyos mértékig...) Egyébként tényleg hihetetlen,hogy mennyi pozitív hozzászólást kapnak ezek a nyálcsorgató kis videók. Pedig ezek nem pucér csajokkal készülnek,hanem félig felöltözött vagy bikinis lányokról,akik csak a hurkáikat mutogatják,a látvány mégis pasasok ezreiben ébreszt hihetetlen szexuális vágyat. Köztük bennem is. Imádom ahogy markolásszák a párnákat,mikor remeg rajtuk a puha háj. Őrületesen izgató ezeket a szexi, zsíros csajszikat nézni,hát még fogdosni őket szex közben.

Nézzétek meg a videókat,ezek a lányok tudják,hogy a magamfajta chubby girl imádókat a sírba lehet kergetni a testük "soft látványától"..  Aki már markolászta a dundi barátnője hurkáit,az tudja,hogy ez a szenvedély csillapíthatatlan. Minél jobban élvezed,annál kevésbé csillapodik a vágy… Míg sokan elkeseredett csatát vívnak a zsírpárnák ellen,addig mi husi lány imádók megveszünk ezekért a csodálatos formákért.. Valaki harcol a háj ellen,míg más élvezi azt,ami adott. Én elpusztulnék,ha nem lennének ilyen alkatú lányok… Nekik köszönhetem e különleges szenvedélyem.



clair | MySpace Video


me playin with my belly 2

**ashlea loves to gain** | Myspace Video

belly play 4

**ashlea loves to gain** | Myspace Video

 

 

További videók itt: www.youtube.com/user/ggh84

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr662039065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ggh84 2011.08.09. 14:21:49

WOW, na most nagyon beletaláltál az ízlésembe. A legtöbbre azt tudnám mondani, hogy istennő, a többit meg két kivétellel elfogadnám. Én is szembesültem azzal, hogy a kedvenc keresőszavaink sokszor rettenetes eredményeket adnak, ráadásul néha pasikat :-S, úgyhogy ezért is meg a vírusok miatt is én átszoktam a Yt-ra. Van egy kisebb gyűjteményem, ha érdekel: www.youtube.com/user/ggh84
Ugyan még kicsit szedett-vedett, mert most kezdtem kategorizálni, de lesz ez még jobb is.

Ilovechubbygirl 2011.08.09. 21:43:31

Szia ggh84!

Kegyetlenül jó a gyűjteményed. Gyakorlatilag teljesen az ízlésembe vág.
Te is pont az olyan hájas,hurkás pocis csajokat kedveled,mint én????? Ha nem haragszol feltettem pár videót a gyűjteményedből. Vétek lett volna nem lopni belőle. Hisz jobbak,mint az én videóim. Nagy köszönet neked érte!!!

zenador 2011.09.01. 21:39:09

Az egyik divatcégnek megjött végre az esze, érdemes ezt elolvasni, mert a témába vág, a mellékelt képek között is van egy-két szemrevaló lány:

velvet.hu/blogok/tejbenvajban/2011/09/01/az_american_apparel_felebredt_es_molett_modelleket_keres/

Lolth 2011.09.05. 15:28:51

Miért nincs ilyen férfiból még több? Aki ilyen áhítattal és szeretettel beszél a kedveséről... Kicsit irigylem, megmondom őszintén. =)
Sűrűn lesem a blogod, csak látom sajnos nem nagyon van időd irkálni. Nem baj, azért rendületlenül olvaslak.

A Föld márpedig lapos 2011.10.06. 13:22:52

@Lolth: Lehet, hogy több van, mint hiszed. :) Csak sajnos kevesen vállalják ilyen nyiltan az érzéseiket és még kevesebben ragadnak tollat (vagy billentyűzetet).

xndkng1423 2011.10.07. 18:30:13

Én csatlakozom, én is szeretettel és áhítattal beszélek a kedvesemről (aki egyébként nem sovány, hanem NAGYON nőies:)

Viktor1988 2011.10.07. 19:00:49

Ehhez én is csatlakozom. :)
Büszke vagyok a barátnőmre, aki egy gyönyörű, telt Istennő a számomra, és nem tudok nem rajongani érte!
Mindennap elmondom neki, hogy milyen szép és kívánatos.

A Föld márpedig lapos 2011.10.09. 19:35:52

@Lolth: Látod, lassan kisebb tömeg lesz itt. ;)
süti beállítások módosítása