Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011. évi első kiadás!

2011.01.16. 21:30

 

                                                         Sziasztok!                                          
 
Először is kicsit megkésve,de Boldog Új Évet kívánok nektek! Remélem jól teltek az ünnepek,meghitt volt a Karácsony,Szilveszterkor pedig mindenki jól kibulizhatta magát. Ez a 2011-évi első bejegyzésem és még túl sok új gondolat nem fogalmazódott meg bennem. A kemény munkahelyi kezdés kicsit leszívta a szellemi képességeimet,de lassan összeszedem magam és visszatér belém az életkedv,hogy újra szórakoztathassalak benneteket. Miközben a tv-ben ezerrel pörögnek a fogyókúrás reklámok,én nagyon remélem,hogy a lányoknak sikerült felszedni pár  kilót az ünnepek alatt.
Sokszor van úgy,hogy hazaviszem a munkát,laptop az ölemben,kedvenc kávém szürcsölgetem,miközben a másik szobában szól a tv. A párom nézi a Showműsorokat,én meg néha fél füllel hallgatom,hogy éppen mi az aktuális téma. Legutóbb pl. A VV 4 ment a háttérben. Az egyik villalakó véleménye a társáról nagyon megütötte a fülem. Azt a szót használta,hogy:
„antikarakter”.. El is gondolkodtam fél percig ezen,hogy tényleg milyen jó kis szó ez és bizonyos szituációkban mennyire  illene akár rám is. Én élvezem,ha ilyen szavakkal illetnek,hogy: antikarakter, különc,kakukktojás,vagy a rosszseb tudja még minek. A lényeg,hogy sose olvadjak bele a tömegbe,az átlagba,mert onnantól kezdve meg is szűntem létezni és számomra értelmét veszti a létezés. Én soha nem kapartam azért,hogy sokan szeressenek vagy azonosuljanak velem. Tény,hogy az esetek nagy többségében nem is értek egyet senkivel sem,mégis a felszínen maradok,mert amit mondok,azt mondom tűzön-vízen át,szóval félelem nem igen hátráltat engem. Ez van: fafej vagyok és önfejű,de a lényeg,hogy van bennem tartás,ami sok emberben nincs meg. Ez a különcség egy áldásos de nagyon átkozott állapot is tud lenni,ha nincs elég önbizalmad és lelki erőd,hogy megvédd magad, akár a többség elsöprő erejével szemben is. Nekem van önbizalmam és mindig is lesz,mert semmi okom nincs arra,hogy ne legyen. Ha meg már kevesebb okom lesz arra,hogy legyen,akkor majd keresek és találok,ez ilyen egyszerű. Miközben mondjuk az emberek ¾-része pl. azt tartja elfogadottnak,hogy bármi áron  harcolni kell a dundiság ellen,én pont az ellenkezőjét mondom,mert én tartom magam annyira intelligensnek és annyira erős egyéniségnek,hogy más véleményem legyen szinte mindenről. Sok ember úgy érzi,hogy nem engedheti meg magának,hogy ellenkezzen, úgy érzi,hogy nem mondhat ellent a szájbarágásnak. Sok emberre jellemző az apátia. Ezekből az emberekből élnek mások. Sajnos ez van.
A hiszékenység, befolyásolhatóság,beletörődés mind olyan emberi tulajdonságok,amikre kész társadalmakat,fellegvárakat sőt birodalmakat lehet építeni. Tudom,hogy fájni fog az igazság,de nem feltétlenül értek egyet azzal, mikor a gazdag,pénzes embereket szidja,alázza a „pórnép”. Sok ember annak köszönheti a gazdagságát,hogy valóban többet,jobbat tesz le az asztalra,mint mások. Ők azok az emberek,akik méltók a gazdagságukhoz. És vannak olyanok is,akik nem rendelkeznek különösebb tudassál,csak egyetlen eggyel: „jól tudják hülyíteni az embereket”. Ez a képesség pedig határtalanul nagy gazdagsággal jár… És tudom,hogy durva lesz amit mondok,de hülyíteni csak azt lehet,aki valamilyen szinten már önmagában is hülye és az érdekérvényesítő képessége a nullához konvergál. Szóval érdemes azon elgondolkodni,hogy miközben teli pofával szidjuk a világot,az embertársainkat,szeretteinket,a politikusokat,a médiát és mindent ami körülvesz bennünket,nem lehet,hogy mi is követünk el hibákat? Nem lehet,hogy a mi felelősségünk is,hogy a környezetünk mivé válik? Én mindig azt szoktam mondani: a világ nem rossz,csak az emberek. Minden rajtunk múlik. Egyszerű példával illusztrálva: A történelemben minden egyes diktátor csak egymagában dühöngő őrült maradt volna,ha a nép nem ad nekik teljhatalmat. De adott,mert a hiszékenység és a szükség feltétlen bizalmat szavazott a gonosznak. Innentől kezdve a felelősség megítélése,bár lehet,hogy csak számomra,de nagyon kérdéses. Tudom,hogy ezek nagyon sarkos és szélsőséges példák,de ezek azok az erők,ezek azok a szálak,amik mozgatják a világot és ezek miatt fáj a kis fejünk. Vagyis a többség akarata sokszor nem a kisebbséget pusztítja el,hanem önmagát. Hisz csalódástól mindig annak kell tartania,aki valamiben vakon hisz.
Szeretném ezzel a gondolkodásmóddal továbbra is átitatni a naplóírást,mert a karcsúság-dundiság dilemma egy borzasztó jó példa arra,hogy megértsd az emberek lelki világát. Sokszor eltűnődöm azon,hogy mi a túrónak köszönhetem a határozottságom? Csakis önmagamnak és annak,amit elértem? Nem,dehogy. Rájöttem arra,hogy a határozott férfiak mögött a történelemben szinte bármikor egy nagyszerű,gondoskodó,szerető nő állt. Mögöttem kettő is. Egyik az anyukám,másik a párom.
Szóval ez a nagy büdös helyzet. Ezért olyan nagy a pofám. Viseljétek el,ha nem gond. Ilyen csodálatos nők nélkül nehezebb lenne a dolgom.. Amíg él ez a blog,addig keményen harcolni fogok a saját kis világomért,azért a nőtípusért,ami nekem tetszik és közben nem hátrány,ha csendben híveket is szerzek: De nem ez a célom. Senkit sem akarok meggyőzni,hogy kövessen, én csak azt akarom,hogy csak az higgyen nekem,aki magáénak érzi az itt történő dolgokat,aki jól érzi magát attól,ami ebben a naplóban folyik.
Rengeteg új dolgot szeretnék még mutatni nektek,rengeteg olvasó véleményére kíváncsi vagyok.  A hájas csajok szexuális vonzereje kimeríthetetlen témául szolgál. Ha kell százszor is elismétlem,hogy a túlsúlyos lányok mennyire  izgatóak,mennyire szépek és milyen különleges vonzerővel bírnak. A felesleges?? kilók borzasztó izgatóvá,még kívánatosabbá,még izgalmasabbá teszik a szép női testet. A gömbölyű formák,a finom puha vonalak,a változatosan fodrozódó hurkák látványa olyan szexuális „élményhalmaz”,amiről nemhogy érdemes írni és képeket mutatni,de egyenesen vétek velük nem foglalkozni.
               Valamelyik fórumban nemrég olvastam egy topic címet:
                                     „Én a duci lányokat szeretem baj?”
Ez a cím is mindent elárul arról az eltévelygésről,arról a torz viszonyról,ami  kialakult a testesebb lányokkal szemben. Miért van az,hogy az emberek nagy része magától képtelen eldönteni,hogy amit csinál vagy érez az helyes-e vagy sem? Miért kell másoktól mindig igazolást várni? Nem tudom megérteni azt a fajta érvrendszert mikor mindent,ami az átlagtól,a trendektől a számtani,mértani vagy akármilyen középtől eltér,azt valamiféle bűnös vagy abnormális dolognak tartanak. Pl. ez az illető ,aki megfogalmazta kérdését valószínű,hogy nagyon szereti a teltebb,kövérebb lányokat,de sokkal többet ártott nekik ezzel a mondattal,mintha meg sem szólalt volna.. Sokszor olvasom azt,hogy gyakorlatilag vannak a nők,akiket imádni kell,a szuper csajok,az elit,trendi lányok és vannak a ducik,mint valami külön álló kaszt,akiket szinte bűn,sőt egyesek szerint beteges dolog kedvelni. Nem tudom,hogy vagytok ezzel,de ilyenkor azért felmegy bennem az ütő.
Én ezt a torz hozzáállást szeretném folyamatosan torpedózni, „ütni-vágni” a naplómmal,ahol csak érem,mert számomra megdöbbentő,hogy ilyen sztereotípiák alakultak ki a dundi lányokkal szemben.  Úgyhogy nem,hogy baj,ha szereted a duci lányokat,hanem örülj neki és használd ki ezt az érzést,mert fantasztikusan jó dolog.
           Én általában nagybevásárlásokra szoktam menni,míg a párom  kis boltokba járkál. Mikor az újságos pulthoz érek és kiválasztom a szokásos autós magazinom meg gazdasági folyóiratom ( ez itt nem a reklám helye),akkor mindig rá-rápillantok a wellness,fitnesz-női magazinokra is és sokszor már olyan óvodás érzés fog el tőlük,hogy majdnem kinyújtom rájuk a nyelvem. Annyira utálom őket,hogy fúj. Ki is ráz a hideg,attól a sok fogyókúrás hülye,trendi majomkodástól. Annyira uncsi,annyira gagyi és közhelyes az egész. Már a nők nevében is én sértődök meg e lapok láttán. Kurvára nem bírom azt az újságírói stílust,mikor a cikkíró úgy szólítja meg az olvasót ( jelen esetben a nőket),hogy azt feltételezi,hogy neked az ő szaros innen-onnan összeollózott írása nélkül nincs saját gondolatod,véleményed,egyéniséged és végig felszólító módban dirigál,utasít,mintha egy 20-as IQ-val megáldott kis hülye lennél.
 
„Fogyjál le,idd meg,edd meg,fogd vissza,ne kövesd el,tartsd meg,csináld meg! stb…”.
 
Komolyan sajnálom ilyenkor a nőket és mindig csak abban reménykedem,hogy ilyen magazinokra nem adnak ki sok pénzt. Hasznosabb,ha helyette vesznek pár szappant vagy parfümdezodort,szemceruzát vagy 3 tábla csokit.
Ilyenkor szerencse,hogy nem vagyok nő. Biztos valami nagyon harcos,kemény amazon lennék,ha az lennék. Baromira sértene,ha mondjuk egy 80 kilós,csinos dundi nőként ilyen szarokat kellene olvasnom. Nem az a baj,hogy vannak ilyen lapok,hanem az,hogy annyira kis irányítható felszínes hülyének nézik a nőket,hogy az valami elképesztő. A média egyébként ilyen. Nézd meg a reklámokat. A nők az ”istenien finom” hüvelygombáról társalognak,meg a sztárdiétákat sasolják,a férfiak meg a tv előtt ülnek,közben böfögnek és röfögnek,sör az egyik kézben,a másikban a sósmogyoró és úgy viselkednek,mint valami böszme barbárok. Mintha a nők, férfiak egyaránt értelmi fogyatékosok lennének.. Mondjuk valszeg ez is a cél,mert ezektől a médiumoktól előbb-utóbb tényleg borítékolható az elhülyülés.
Egyébként a zsírpárnák elleni beteges harc egy teljesen eltorzult irányzat. Már nagyon sokat írtam erről a blogban,különös tekintettel arra,hogy az elhízás elleni harc respektálása és a egészséges dundiság igenis egy különválasztható dolog és külön is kell választani. Nem élesen elválasztható a kettő ez tény,de aki kicsit jobban megvizsgálja a témát,az előbb-utóbb rá kell,hogy jöjjön: a zsírpárna egy nőnél normális,egészséges állapot. Pl. a női testzsír% 26%-ig átlagosnak nevezhető. Sőt 33%-ig az orvosok szerint nem jelent semmiféle egészségügyi kockázatot.
Gondoljunk csak bele. Ha mondjuk veszünk egy 80 kilós lányt akinek 26%-a zsír,akkor az a lány mintegy 20,8 kg zsírt cipel. Ugyanilyen súly mellett a 33% az már 26,4 kg testzsírt jelent. Ez a több,mint 20 kiló  elsőre soknak tűnik. Pedig ez teljesen normális egy nőnél.  Genetikailag a női test sokkal megengedőbb a zsírszövettel szemben,mint a férfi test. Ugyanarra az eredményre jutunk,ha a BMI kalkulátort tanulmányozzuk. Ha pl. van egy 20 éves 170 cm magas nő,akkor annak a BMI indexe 25,26-ig ,azaz 73 kg-os testsúlyig ideális. 74 kg-tól( BMI 25.61) - 89 kg-ig( BMI 30,8 ) beszélünk túlsúlyról és a csak afölött elhízástól. Persze tudjuk,hogy a BMI index nem egy egzakt mérőszám,hisz egyáltalán nem veszi figyelembe a testizom,test- víz vagy a csontozat súlyát. Mindenesetre egy valamit,mind a testzsír%, mind a BMI index adatai egyértelműen elárulnak: A média nem a túlsúly és az elhízás ellen küzd,hanem már régóta egy elkorcsosult trendet képvisel. Ma ott tartunk,hogy egy 70 kilós lányt túlsúlyosnak,kövérnek tart,pedig nem az. Zéró tolerancia alakult ki a zsírpárnákkal szemben,holott az egészséges és esztétikus női test az nem egy fix paraméterekkel rögzített „példány”,hanem egy tág intervallum bármelyik pontja. A zsírpárna ugyanolyan emberi szövet,mint bármelyik más. Semmivel sem hitványabb. Csak ugye kívülről  látszik,ha ebből több van rajtunk. Ezért van úgy túlspilázva a dolog. Mellesleg a zsír nélkülözhetetlen része az emberi testnek. Ha több vagy nagyobb csontjaink lennének,vagy ha több vérünk lenne,mint amit az érrendszerünk elbír, az se lenne egészségesebb állapot,mint némi zsírfelesleg. A háj elleni elvakult küzdelem olyasmi,mint egy szájhagyomány útján terjedő vírus. Valaki vagy valakik egyszer kitalálták,hogy a vékony combú,lapos hasú,kis fenekű 50 kilós nő lehet csak szép és azóta mindez töretlenül terjed, senki se kérdezi meg
( engem meg még pár felvilágosultat kivéve),hogy ez valóban így van? És mi van,ha ez nem igaz?
Erről beszélek én. Szeretjük magunkat megvezetni,szeretjük,ha helyettünk döntenek… Pedig a vékony ideál egy nyerészkedő humbug,semmi más. Kihasználja,elferdíti az orvostudományt,rátelepedik az élelmiszeriparra,a sportra,a szépségiparra, a szexualitásra,gyakorlatilag mindenre,amiben élünk. A lényeg,hogy az emberek fogyásából minden fronton pénzt akarnak csinálni,különös tekintettel a hiú nőkre! Apropó hiúság. Van egy tanácsom a nőknek! Másként is lehet hiúnak lenni. Kedves Hölgyek! Sértődjetek csak meg a médiára,legyetek büszkék a testetekre és vágjátok a világ képébe,hiún és keményen pl. így:
„ Az én szép alakomat kritizálják,engem akarnak fogyókúrára fogni? Hogy jön ehhez bárki is? Hisz a dundi testem százszor szexibb,mint az az 50 kilós minta,amit követnem kéne. Le a kilókkal? A szexi kilóimmal? Nem akarok én kevésbé nőies lenni,én egy egyéniség vagyok,egy igazi,szexi nő….” 
 
Nos ez is hiúság. A lázadás is hiúság. Ha nő lennék,így gondolkodnék. De nem vagyok az. Tudom,hogy a hölgyek nagyon fogékonyak a külső impulzusokra.. Na de a blogom is egy külső impulzus és nem csak a fitnesz magazin… Sakk-Matt…
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr122568262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor1988 2011.01.17. 10:41:39

Sziasztok!

Nagyon jól beszélsz kedves ilovechubby. Megfogalmaztad azt, amit én is gondolok a világról, az emberekről és természetesen az imádott hájas csajokról. Az a baj, hogy az emberek nagyon külvilágfüggők, nem az számít, hogy én valójában milyen vagyok, hanem az, hogy a környezetemből milyen visszajelzéseket kapok. Minden örömünk, szomorúságunk és érzésünk kívülről ér el minket. Nagyon kevesen tudnak manapság igazán belülről örülni, függetlenül attól, hogy éppen milyen külső hatások érik őket. A megalkuvás, és a gyávaság uralkodik a földön. És ahogyan írtad is ez csak tőlünk, emberektől függ. Olyan a világ, amilyenek az emberek. Ezért igaz az a közhelyes mondás, hogy légy olyan, amilyennek a világot látni szeretnéd. Tehát magunkat kell megjavítani, a saját hibáinkat kell fölfedezni és meg kell ismernünk a valódi önmagunkat. Azaz igazi bátorság, amikor valaki belátja a saját hibáit, mert mások felett ítélkezni könnyű dolog. Remélem egyszer egy szép napon minden hájas és nem hájas nő szépnek érzi majd magát és végre nem egy külsőséges és felszínes világban élünk majd.

Viktor1988 2011.01.17. 10:54:21

Ja, igen még mielőtt elfelejteném! Rájöttem, hogy a hájas nők a szépség és a szexisség szerelemgyerekei. Ezért, olyan gyönyörűségesek!

A Föld márpedig lapos 2011.01.18. 20:57:39

"Remélem egyszer egy szép napon minden hájas és nem hájas nő szépnek érzi majd magát és végre nem egy külsőséges és felszínes világban élünk majd."

Nem akarok túl pesszimistának tűnni, de nem hiszem, hogy ilyen világ valaha is eljöhetne. Egyszerűen az ember olyan amilyen. Már évezredek óta. Minden kornak megvannak az ideáljai, minden kornak megvannak a hősei, a különcei, a számkivetettjei.

Ez a világ, amiben most mi élünk, abban nagyon más, hogy konkrétan minden adott a non-stop agymosásra, és ez egy csomó dolgot még jobban eltorzít, még szélsőségesebbé tesz. Még egy erősebb jellemnek is jóval nehezebb kitartania a saját ízlése, a saját értékrendje mellett.
Ezért is vagyok én nagyon boldog, amikor olyan emberekkel találkozom (még ha csak virtuálisan is), akik szembe tudnak/mernek menni az árral.
Szóval nagy boldogság nekem ez a blog. :)

A Föld márpedig lapos 2011.01.18. 21:11:47

És milyen udvariatlan vagyok: Nagyon Boldog (husi lányokban és önálló gondolatokban gazdag) Új Évet kívánok mindenkinek! :)

Viktor1988 2011.01.18. 22:11:04

"Nem akarok túl pesszimistának tűnni, de nem hiszem, hogy ilyen világ valaha is eljöhetne. Egyszerűen az ember olyan amilyen. Már évezredek óta. Minden kornak megvannak az ideáljai, minden kornak megvannak a hősei, a különcei, a számkivetettjei."

Ebben igazad van. Én sajnos egy javíthatatlan álmodozó vagyok és ezért olykor a realitás talajától mérföldekre járok. :)

Ilovechubbygirl 2011.01.18. 22:26:41

Kedves Pufi-Puff!

Elolvastam azt a "reggeli ébredős,csoszogós" hozzászólásod és komolyan mondom,hogy annyira megszerettelek.
Túlzás nélkül: lassan "aranyárban" mérik az olyan lelkű lányokat,mint amilyen te vagy.
A képen a barátoddal,nagyon helyes,szép párt alkottok!!

Kedves A Föld márpedig lapos !

Te vagy látható a képen?
"Intelligensen szép" női arc az első benyomás. Tényleg nagyon szép vagy!
Rólad is hasonló véleménnyel vagyok,mint Pufi-Puff-ról. Egyikőtöket sem ismerem személyesen,de szerintem valahol mégis jól ismerlek titeket.
Egy pillantást vetek a képetekre és sugárzik a tisztaság,az igazi nő. Legalábbis mindenképpen értékes nőt takar a külső. Szerintem. Szerinted?

Szevasz Viktor1988!

Öregem,benned is egy filozófus veszett el. Csak azt ne mondd,hogy testőr a becses foglalkozásod vagy lánctalpas nehézgépkezelő ,mert az lenne ám a poén.
Bírlak testvér!

A Föld márpedig lapos 2011.01.18. 22:51:29

"Ebben igazad van. Én sajnos egy javíthatatlan álmodozó vagyok és ezért olykor a realitás talajától mérföldekre járok. :)"

Én pedig nagyon irigyellek. :) Az álmaimmal Dunát lehetne rekeszteni, illúzióm viszont azt hiszem kicsit kevés van.

Wow, köszönöm a kedves szavakat Csabi. Szóhoz sem jutok. :) Igen, én vagyok a képen. Úgy döntöttem, hogy felvállalom kicsit magam. Komoly, fontos dolgokról esik itt szó, és úgy érzem, érdemes az arcomat adnom a véleményemhez.

Viktor1988 2011.01.18. 23:16:05

"Én pedig nagyon irigyellek. :) Az álmaimmal Dunát lehetne rekeszteni, illúzióm viszont azt hiszem kicsit kevés van."

Nagyon kedves vagy. Ha sok álmod van az csak jó lehet. Teréz anya mondta, hogy "Az élet álom - tedd valósággá!" Én mindig hittem abban, hogy nem önámítás akár lehetetlen dolgokról álmodozni, mert lehet, hogy éppen ez által válok jobb emberré, vagy többé, mint ami vagyok. De lehet, hogy tévedek. Egyébként csatlakozok ilovechubby-hoz én is úgy gondolom, hogy nagyon értékes ember vagy. Ahogyan írsz és a képed is ezt tükrözi.

Kedves Csaba!

Nagyon kedves vagy! Nem vagyok filozófus :) csak egy egyszerű kommunikátor. Én is nagyon bírlak öregem! Mindig jó olvasni, amiket írsz. Nagyon intelligens és értékes ember vagy!

Pufi - Puff 2011.01.19. 20:03:16

@Ilovechubbygirl:
Jaj, köszönöm...tőled ez duplán jólesik és csak még szebbé teszi ezt a napot. Tudjátok...nem ide vág teljesen, de hadd mondjam el. Ti foggal-körömmel küzdötök a duciság elfogadásáig, nekem viszont
" kissebb" horderejű világmegváltó eszméim vannak.
Ápolónak tanulok. Szép hivatás, de mindenki azt szajkózza: "Biztos ezt akarod csinálni? Ennyi pénzért? Itt gürizni egész nap?" Erre a ma történt eset a válaszom: egy 82 éves nénit etettem ma tejbe áztatott zsömlével. Beszélgettem vele, megdícsértem milyen szép az arca, a haja szép ősz, és hogy én is szeretnék ilyen szép lenni ennyi idősen. - És természetesen komolyan is gondoltam. Olyan szépség áradt a mamiból ennyi idősen is, amit csak nagyon kevés emberben lehet felfedezni...fiatal korban is, nemhogy egy beteg, gyenge, elesett néniben...
A mama elmosolyodott és csak annyit mondott: " Drágám, maga olyan szép, mint egy angyal, szép a szemöldöke, a szeme, a haja...a mosolya is...angyalom maga olyan szép!" Megsímogattam, és megígértem, hogy visszajövök még, amint ráérek...kifele menet integettem neki egy nagy mosollyal, ő pedig két puszit küldött nekem...
Tudjátok, ezért érdemes ezt csinálni...olyan szeretetet kap az ember, ami felbecsülhetetlen értékű...mikor az alapvető szükségleteit elrendezed, és megfogja remegő kézzel a kezed, megpuszilja és elmotyog egy köszönömöt...Sokszor elsírnám magam, akkora szeretet áraszt el...(Bár nekem nagyon magas a szociális érzékenységem:) túlontúl is...) És próbálok azért harcolni, hogy ezt a hivatást ezért csinálja mindenki...ne a pénzért...ne a társadalmi elismerésért, hanem a szeretetért. Amit ma átéltem, semmi nem pótolhatja. És gyakran elgondolkodom, hogy velem van a baj? Én vagyok ezekre a csodás, apró pici dolgokra ennyire érzékeny? Csak nekem jelent ennyit más ember hálája, szeretete? Velem van a baj, vagy mással?
Az egészségügyi ellátást nem tehetem jobbá...nem adhatok jobb ágyat, kényelmesebb matracot, finomabb ebédet...de szeretetet és törődést igen.

Vállalom ezt a nézetem, kapok is érte hideget-meleget. Inkább hideget:D De nem érdekel más mit és hogyan csinál...ha más nem is, én annyit adok a betegeknek magamból, amennyit tudok.

Bocsi, de valamelyest ide kapcsolódik, és úgy éreztem meg kell osztanom veletek. Bár a személyes átélés hiánya miatt nem tudom el tudja-e ezt képzelni az ember...

Na most a bejegyzésről...ismét igaz minden szava...:) és a " vegyetek inkább szemceruzát" rész kifejezetten aranyos:)
Egy nagyon tipikus dolog jutott eszembe erről, amin most is felidegesítem magam...:) Szeretek vásárba járni, amikor tehetjük ki is sétálunk. Minden sorban találok legalább egy hatalmas plakátot: " Extra méretű női nadrág" felirattal...mért ekkora szenzáció???Mért nem lehet természetes, hogy van ruha 42-estől 52-esig? Mért kell a ducinak megalázó módon külön felhívni a figyelmét arra, hogy más, mint a többi? Neki külön sorban vannak a ruhák? Én is utálok végigsomfordálni a ruhabolt hátsó kis sarkáig, ahol külön vannak rakva a különböző EXTRA MÉRETŰ ruhák! Annyira szánalmasnak érzem néha...Olyat mért nem látok sehol, hogy az xs-es, vagy már újabban xxs-es ruhákat hírdetné plakát? Mindenki azt mondja üldözési mánia:D De én állítom, hogy megalázó dolog ez...Barátnőim rángattak be egyszer egy boltba...édesek voltak, bizonygatták, hogy jó rám a kb. 44-es felső :D...na mindegy, gondoltam nézelődjenek, addig én megnézem a "semleges" cuccokat, a táskákat. Kár volt, mert pont végig kellett hallgatnom, ahogy az eladó csajok megbeszélik, hogy itt az egyik lábamra se jönne fel a legnagyobb ruhájuk sem...na bumm...és ha nem én vagyok túl nagy, hanem a buzi ruhájuk túl kicsi?:D Na de mindegy is...sorolhatnám még, hogy a gyrososnál is megkérdezték, hogy biztos nem eszek, van ám Update-es gyros is...Ma már csak nevetek, de mondanom sem kell akkor mennyire jólesett...
És megint ennyit írtam mire észbe kaptam...:)

Nem is untatlak titeket:)
Puszedli mindenkinek:)

Viktor1988 2011.01.19. 20:47:48

Kedves Pufi – Puff

Engem nagyon megérintett, amit a hivatásodról meséltél. Én nagyon át tudtam élni így ezt a helyzetet. Nagyszerű ember vagy. Szándékosan nem azt írtam, hogy nagyszerű nő, mert az egy másik dolog szerintem. Te egy jó ember vagy és emellett egy helyes, szép, aranyos nő. Amit a ruhákkal kapcsolatban írtál az meg egy rohadt nagy diszkrimináció. Én is felfigyeltem már erre. Ami még genyóság, hogy ugyanaz a ruha egy nagyobb méretben, bizonyos boltokban még ráadásul lényegesen drágább is, pedig gyakorlatilag nem sokkal több anyagból készül, mint az s, m méretű. A lényeg, hogy csodálatos ember vagy és tiszteletre méltó munkát végzel és a szeretetnél nem is lehet többet adni és kapni.

A Föld márpedig lapos 2011.01.20. 08:47:53

Viktor1988:
Még az előző kommentedhez. Nagyon, nagyon köszönöm a kedves szavaid. El sem tudod képzelni, milyen sokat jelentenek. Remélem még sokat látlak Téged itt írni, jó volna minél többet megtudni Rólad, a gondolataidról. :)

Pufi - Puff:
Köszönöm, hogy megosztottad ezt velünk. Jó tudni, hogy vannak még meleg szívű nővérek. Igazi napsugár vagy!

Hát igen, a ruhavásárlás nekem is rémálmom. Komolyan. Szinte már fóbia. Én úgy látom, hogy mindenhonnan kinéznek, barátom szerint csak beképzelem. Szerintem valahol félúton van az igazság. :)
Én is megosztok veletek egy talán érdekes történetet, ami azt hiszem teljesen témába vág.
Múlt héten eljött a rémálmok rémálma. A nadrág vásárlás ideje. Az nekem olyan, mintha a bölcsesség fogamat hoznák. Van egy bolt, ahova külön el szoktam járni emiatt, ahol tartanak nagyobb méretet is és direkt dundik az eladók, hogy a vevő jól érezze magát. DE! Annyit dolgoztam, hogy egyszerűen nem tudtam abba a boltba eljutni. Egyszerűen a nyitva tartási ideje alatt esélyem sem volt odaérni.
Így nagy kínkeservesen rászántam magam, hogy elmenjek a C&A-ba, ők este 8-ig nyitva vannak. Az esélytelenek nyugalmával léptem be a boltba. Nem akarom túl hosszúra nyújtani a történetet, lényeg a lényeg, hogy levettem egy farmert a polcról, megállapítottam, hogy nincs az az Isten, hogy az rám jöjjön. De harc nélkül nem adom fel, gondoltam magamban, így megpróbálom. Abból baj nem lehet, a tényekkel jobb szembesülni.
Bementem a próbafülkébe (úgy éreztem magam, mint egy gladiátor, akinek három oroszlánnal kell megküzdenie) és... rám jött a nadrág. Tökéletesen.
Azt hiszem, Ti el fogjátok hinni nekem, ha elárulom, hogy én ott abban a próbafülkében sírva fakadtam. Egyszerűen nem hittem a szememnek. És mégis... sok lány ezt meg sem értheti (és sokan sajnos mégis). Olyan földön túli élmény volt. Hegyek gördültek le a szívemről. Szintre repültem. Tudjátok, hirtelen olyan :normálisnak: éreztem magam.
Amikor kicsit alább hagyott az öröm, rájöttem, hogy azért csatát is veszítettem. Nem szabadna hagynom, hogy a média így átmossa az agyam, nem szabadna ennyire rettegnem egy egyszerű ruhavásárlástól.
Dolgozom az ügyön. :)

Viktor1988 2011.01.20. 11:40:28

Kedves A Föld márpedig lapos!

Nagyon szépen köszönöm, amit írtál. A kedvességed felveszi a versenyt a szépségeddel. Nagyon tetszik az új fotód. Nagyon szép vagy. Ezt nem udvariasságból mondom valóban így gondolom. Viszont, ami még fontosabb, hogy a gondolataid és az érzéseid annyira tiszták, jók és szépek, hogy egyszerűen jó olvasni. Azt hiszem te olyan ember vagy, akinek jó a közelében lenni, mert be van gyújtva a szívedben és ettől áthevül, aki ismer. Egyébként Pufi – Puffról is ezt gondolom. Örülök, hogy bár személyesen nem, de az írásaidon keresztül megismerhettelek. Csodálva várom a folytatást!

A Föld márpedig lapos 2011.01.21. 23:12:15

Hatalmas ölelés Neked, Viktor. :) Köszönöm.
Én is várom a folytatást.
Reméljük @Ilovechubbygirl hamarosan ismét előrukkol valami mély dologgal és ismét beszélgethetünk egy jót. :)

galland01 2011.01.22. 01:06:00

nos, ez nem kapcsolódik semmihez, amiről eddig szó volt, de találtam valamit, lehet, hogy ti is láttátok már:

fuckyeahchubbygirls.tumblr.com/

amolyan kitárulkozás duci-zömmel tizenéves- lányok részéről. a többségük nem kifejezetten csinos, de azért becsülendő, hogy kirakják a képeiket és próbálnak egyenesbe jönni magukkal.

Ilovechubbygirl 2011.01.22. 20:31:38

Kedves Pufi-Puff!

Nagyon tanulságos és szép történet volt,amit az öreg néniről meséltél. Tényleg nagyon értékes lány vagy. Sokan nem élik meg ezeket az igazi értékeket,sőt cikinek tartják,ha emberként viselkednek. Akit ilyen örömök nem érnek és nem tud lélekben is töltődni,annak lehet akármennyi pénze,soha nem tudja kompenzálni ennek a hiányát...

Kedves A Föld márpedig lapos!

Én is átestem párszor ilyen élményeken,mármint a barátnőm. Most gondolj bele nem egy elhízott lányról van szó. 75 kiló,de már így sem talál könnyen magának egy jó nadrágot. Mi is pont a C&A-ban voltunk és tényleg alig tudnunk neki nadrágot találni. Az eladónők mikor meglátták a combját úgy néztek ránk,mintha valami csodabogarak lennénk,hogy egyáltalán miért jut itt eszünkbe neki nadrágot keresni. Jó buli volt a sok farmert végig próbálni. A végére már teljesen rám izzadt a kabát a várakozástól. Végig kukucskáltam a próbafülkébe,szegénykém mikor az egyik nadrágban leült, annyira kibuggyant a kis gyomra,mintha fojtogatnák.. Végül sikerült egy jó farmert találni. De tényleg nem arról van szó,hogy a normál nőkre készítik a ruhákat. 50-60 kilóig minden OK,de fölötte már kezdődnek a gondok. A valóban kövér nők meg csak molett divatüzletben próbálkozzanak..

A Föld márpedig lapos 2011.01.24. 10:02:10

@galland01: Szuper ez az oldal! Nekem nagyon tetszik. Még nem ismertem. De már a 10. oldalon tartok.

galland01 2011.01.24. 18:12:22

Visszanéztem pár bejegyzést egyébként itt a zsírcsajokon. Sokat szelídült ez a blog. Induláskor még amolyan csont pasiknak szóló üzenete volt. Pont ezt szerettem meg benne, hogy gátlástalan volt és megtaláltam itt, amit már nagyjából én is megfogalmaztam magamnak. Emoncionálisabbak a bejegyzések mostanában, valahogy eltávolodott kicsit attól, amit képviselt. Képviselt? Igen, azt hiszem, hogy számomra a minden körülmények között felvállalandó szexualitást, a saját ízlésemet, ami- úgy tűnik- nem is olyan sajátos és ritka. Most már tényleg évek óta követem. Azért jó lenne az a vadság, ami itt előjött régen. Nem is arról van szó, vannak még képek/videók, valahogy a mentalitás más, változtak a témák is azért. Talán az hiányzik, hogy pár éve úgy léptem ide fel, hogy van valam gyúrós arc, aki lenyomja a melót, aztán hajtja a husikákat, edz, és leszar mindenkit, aki kritizálná és mindezt kiposztolja. Most meg mintha egy megállapodott, szolid férfi ülne le blogolni néha.
Persze jó dolog 'ez vállald fel magad és merj igazi nő lenni' hozzállás,meg média stb. meg hogy sokszor szemetek az eladó csajok a duci lányokkal a boltban. De ami megfogott annak idején, az az volt, hogy van egy faszi, aki tudja, hogy milyen elkapni egy husi kis csajt és addig küldeni, amíg mozog (bocs a lányoktól). A macho ösztönösség, hogy itt nincs pardon meg buzulás, itt nem érdekes, hogy mit mondanak a homokos stylistok, itt igazi faszi ír a szexről. És ez valahogy már nincs itt meg és szerintem nem is lesz már:(

Ilovechubbygirl 2011.01.24. 20:41:59

Szia galland01 !

Sok igazság van abban,amit írtál. Örömmel fogadom a kritikád. Valóban igaz,hogy kissé megkomolyodtam vagy megállapodtam. Erről nem igazán tehetek,ez egy állapot,amibe kerültem. Ami egyszer voltál,nem biztos,hogy az mindvégig,maradéktalanul is leszel. Talán az vitt el kicsit más irányba,hogy sok hosszú bejegyzést kaptam főként nőktől és emiatt valóban akaratlanul is az irányukba billent a blog. De ez nem volt szándékos. Meg az embernek van egy magánélete,nehézségei és kihatnak a naplóírásra. Az utóbbi egy év borzasztó nehéz volt számomra és ettől nem tudsz elvonatkoztatni még akkor sem,ha akarsz.

" Talán az hiányzik, hogy pár éve úgy léptem ide fel, hogy van valami gyúrós arc, aki lenyomja a melót, aztán hajtja a husikákat, edz, és leszar mindenkit, aki kritizálná és mindezt kiposztolja."

Hidd el,hogy most is leszarok mindenkit,aki cseszegetni akar,csak az a nagy büdös helyzet,hogy mostanában nincs kit leszarnom,mert túlzás nélkül állíthatom,hogy kevesebb a konfliktus körülöttem,mint szeretném. Pedig szeretem a konfliktust. Mostanában meg mindenki szeret. Most mit csináljak? Egyébként mikor indítottam a blogot,már akkor is volt barátnőm,tehát nem hajtottam a husi csajokat. Nem azért kezdtem írni,mert hajtom őket,hanem azért,mert imádom őket. Mindet sajna nem tudom magamévá tenni.
De amúgy teljesen jogos amiket írtál. Úgyhogy megfogadom testvér,nem lesz minden hozzászólás tudományos és feminista. Tudod mióta átléptem a 3. X-et valahogy kissé urasabbnak érzem magam. És az a kurva súlyemelés is kezd hajszálnyit nehezebben menni. Az ízületeimet pl. 25-28 évesen soha se éreztem,most meg már tudom,hogy jé nekem ilyenem is van... 30 fölött már okosan lázadsz,okosan gyúrsz,okosan dugsz. 30 alatt meg mész fejjel a falnak. De azért ne írj le testvér,azért ne fogadjunk abban,hogy sokkal jobban odavagy a húsos csajszikért,mint én.
Bár,ha jobban, annak csak örülök. Úgyhogy igyekszem a vadságom visszahozni,csak tudod kiba*ott sokat dolgoztam mostanában. Örültem,ha tudtam írni a naplóba és késő este ágyba bújni az egyetlen husikámmal…

Pufi - Puff 2011.01.25. 10:18:18

Köszi a kedves szavakat mindenkitől. Nem, nem vagyok én olyan jó ember. Csak próbálok szimplán ember maradni ebben a ... világban.

Amúgy egy kérdés...a duci nők szerintetek is kedvesebbek, aranyosabbak mint a vékony barbie babák? Mert ugye van akinek meggyőződése, hogy azért végtelenül aranyos egy duci csaj, hogy elfogadtassa magát a környezetével, evvel igyekszik kompenzálni "hátrányos" helyzetét a társadalomban. Pl. erről jut eszembe egy riport, melyben azt tesztelték, hogy egy duci és egy vékony csaj lerobbant kocsival az úton, és melyikőjüknek állnak meg segíteni. Mondanom sem kell, a vékony csajnaj legalább kétszer annyian álltak meg. Vagy pl. nem vettek fel valakit konyhásnak, aki duci, mondván nem fér el a konyhában. Ezeket a hátrányokat kompenzálni kell, a duci meg mivel teszi ezt? Végtelen kedvességgel és a megalázás eltűrésével. Szerintetek?

Viktor1988 2011.01.25. 11:41:57

Kedves Pufi - Puff!

Érdekes felvetés, amit mondasz. Lehet, hogy valóban kedvesebbek a dundi csajok, mint a soványak, de általánosítani biztos, hogy nem szabad ebben a témában sem. Szerintem ez is egyéni dolog. Biztos van olyan telt nő, aki a kedvességével akar jobban érvényesülni, vagy nagyobb figyelmet kapni. Viszont biztos, hogy van olyan hájas csaj is akit kevésbé érdekel a külső megítélése és ezért nem kompenzál semmivel. Az én barátnőm nagyon kedves, aranyos és figyelmes, de ez nem egy kompenzálás nála, mert Ő pl. egy boltban, vagy bárhol vagyunk nem lesz extra kedves, sőt Ő inkább türelmetlenebbé válik. Egyébként azt is szokták mondani, hogy a telt csajok odaadóbbak és jobbak az ágyban. Erről nem tudok nyilatkozni, mert nincs összehasonlítási alapom, ugyanis nem voltam még sovány nővel. Annyit tudok mondani, hogy a barátnőm egy Szexistennő és elképzelhetetlennek tartom, hogy egy sovány nőtől annyit kaphatnék, mint tőle. Tehát végül is hiszek abban, hogy jobbak a hájas csajok az ágyban és kedvesebbek is! :)

Pufi - Puff 2011.01.29. 21:00:24

@Viktor1988:
Hejj, de jó lenne több ilyen pasi :) Szex terén én pl. nem tudom mennyire vagyok odaadó, mert csak a páromra hagyatkozhatok e téren, de a mindennapokban sem érzem magam egy tirpáknak:) Tény viszont, hogy több dolgot nem teszek szóvá a mindennapi életben, mert jobbnak látom, ha nem vágom magam alatt a fát. Bár ez szerintem alapvető jellemhiba :D Persze, nem is gondoltam, hogy sablont lehetne húzni a ducikra ez alapján. Csak egy érdekes feltevés részemről. Szoktam unalmas óráimban önvizslatást tartani, néha érdekes következtetéseket lehet levonni.
De én is osztom, hogy a ducik általában aranyosabbak. Igaz, észreveszem a rám vetett irígy, vagy beképzelt tekintetet, mikor végigmérnek az utcán. :) Mert vagy engem gondolnak szebbnek ( csak tudnám mért :)), vagy magukat...Mert megy a rivalizálás az kedves duci csajok közt is:DDDD A soványakkal ilyen gond nincs, elkönyvelik, hogy egy duci sosem lehet szebb náluk :)

A Föld márpedig lapos 2011.01.30. 20:38:07

Én inkább azt veszem észre, hogy azok a lányok durvábbak, türelmetlenebbek, lekezelőbbek stb., akik úgy hiszik, hogy megfelelnek a korideálnak. Nagyon sok sovány, kis szürke virág (igazából nem szürkék, sőt, csak nehezebben veszi őket észre az átlúgozott agy) adja bele minden kedvességét, odaadását a hétköznapokba, hogy szeressék, hogy elfogadják. Szóval szerintem nem is a testalkat itt a lényeg, hanem, hogy az adott lány, nő mit is érez belül, mit gondol magáról. 55 kilós lányok is simán lebálnázzák magukat, meseszép, karcsú nők nem mernek felvenni szoknyát nyáron.

galland01 2011.02.02. 02:00:49

@A Föld márpedig lapos:

Igen ez így van! Ezt én is észre vettem, hogy a szoknya sok nőnél jóformán az ördöggel egyenló és ez rémes:( Nem értem, hogy teljesen normális testalkatú csajok miért mennek bele ilyen őrületekbe, ahelyett, hogy szabadon ötöznének mindenki legnagyobb örömére..

Pufi - Puff 2011.02.04. 12:46:37

@A Föld márpedig lapos: De itt a lényeg, hogy beleadják minden kedvességüket a hétköznapokba, hogy elfogadják őket. Változni akarnak, hogy megfeleljenek a normáknak. De nem lehet mindenki egyforma, könyörgöm...Mi lenne, ha mindenki kedves, aranyos, vagy épp humoros lenne:) Na meg, hogy lebálnázzák magukat az 55 kilós csajok...attól kapok én agyvérzést. Akkor legszívesebben odamennék, és jól megráznám a szerencsétlent, hátha észhez tér. És pláne, ha nekem rinyál, hogy milyen dagadt. Olyankor az jut eszembe, hogy egy amputált lábú embernek is sírhatna, hogy de szar neki, mert beütötte a bokáját. Vagy valami hasonló. Csak egy hétre cserélne velem az ilyen. Na de mindegy. Szóval mindenki másnak akar megfelelni, az itt a baj. Legyen sovány, legyen duci, púpos, vagy sánta...mindenki a divatmagazinokban mutogatott agyonretusált nőkhöz akar hasonlítani.
Engem legalább biztos, hogy megnéznek az utcán, észrevesznek az emberek ( bár elég, ha kacagok egy igazi isteneset :D) Ki szörnyűlködve néz rám, ki szánalommal, van akinek tetszem esetleg. De észrevesznek :) És nekem nem kell emós haj, feketére festett szem, piercingek tömkelege. Elég, ha én én vagyok :)

A Föld márpedig lapos 2011.02.18. 20:27:46

Igen, én is csípem, amikor a nádszál vékony barátnőim kövérezik magukat. De valahogy nem tudok rájuk haragudni, sőt. Nagyon sajnálom őket. Hiszen számukra úgymond minden adott ahhoz, hogy tényleg jól érezzék maguk a bőrükben és mégis utálják a testüket. Ez engem végtelenül elszomorít és még jobban arra ösztökél, hogy elfogadjam magam.

"Elég, ha én én vagyok :)" Szuper nő vagy Pufi - Puff! Szívből mondom.

Ilovechubbygirl 2011.02.18. 20:41:01

Nem biztos,hogy a karcsúság elegendő ok arra,hogy valaki jól érezze magát a bőrében... Mondhatnám úgy is: ha külvilágból nem az áradna feléd,hogy csak karcsún vagy szexi és csak karcsún érezheted jól magad,akkor lehet,hogy ez
az egész dolog meg sem fordulna a fejedben. Sőt. Csomó lány érezné magát jobban telten,mint karcsún. De nem éreztheti,mert azt hallják,hogy nem szabad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nem szabad egy fenét!! És itt válik el az egyéniség a tucattól...

A Föld márpedig lapos 2011.02.18. 21:06:45

Az önbizalom belülről kell, hogy jöjjön, az fix. Persze olyan férfiak, mint Te Csabi, sokat tudtok hozzáadni. :) De lehet egy nő nap mint nap körberajongva, ha nem tesz a saját önbizalmáért, ha nem rázza le magáról a sok hülyeséget, akkor a legjobb férfi sem adhat neki önbizalmat.

Babyface01 2011.02.20. 18:58:56

"Igen, én is csípem, amikor a nádszál vékony barátnőim kövérezik magukat."
Ismerős... Egyik ilyen esetnél mondtam a barátnőmnek (és most előre is bocs mindenkitől, nem sértésnek szánom), milyen érzés lenne, ha ő néger, én meg cigány, és neki panaszkodok, mennyire utálom a sötét bőrömet :-DDD

Az biztos, hogy sokan jobban éreznénk magunkat, ha elfogadott, és természetes dolog lenne mindenki számára, hogy nem vagyunk egyformák, és 60 kg fölött is van élet.

Ilovechubbygirl 2011.02.21. 12:33:52

Szia Babyface01!

Te vagy a fotón? Remélem. De kellemes gondolat ez ebéd előtt....

Babyface01 2011.02.21. 19:21:13

Igen, én, de mire sikerült megtalálnom, hol lehet átállítani...:-DDD

Pufi - Puff 2011.02.24. 10:21:42

@A Föld márpedig lapos: Köszönöm, de nem tartom magam annyira jónak:) El is pirultam:))))
Jó, hogy te sajnálni tudod őket...engem csak felidegesítenek az ilyen rinyálások. Örülne neki, hogy kap magára ruhát, hogy nem ciki neki bemenni egy cukrászdába és bezabálni két tonna sütit, hogy nem röhögik ki hogy stb...Mennyivel egyszerűbb lenne az életem ezek nélkül...

Na de sebaj...nem hagyom magam:D Benevezek a duci szépségversenyre:D

Ilovechubbygirl 2011.02.25. 11:23:44

Szia Pufi-Puff!

Nagyon helyes vagy az új fotón.
Duci szépségverseny? Lehet,hogy lenne esélyed. Egyébként kár,hogy pályát tévesztettem és nem vagyok egy szuperpénzes divatdiktátor. Egész biztos,hogy nyitnék egy dundi modellügynökséget. De nem holmi gagyit,hanem nagyon ütőset...

A Föld márpedig lapos 2011.02.26. 08:04:17

Ilovechubbygirl!

Én egy darabig a duci Playboy elindításának gondolatával játszadoztam. Igazi nők, sok méretben (még ha ez így kicsit nyersen is hangzik), Photoshop nélkül, de jó sminkkel, profi fotósokkal. Mondjuk REVOLUTION néven. De már kitölti az életem valami más, amit szintén közel álla szívemhez, így ez valaki másra marad.

Pufi-Puff! Abszolút lenne esélyed. :)

Viktor1988 2011.02.26. 09:53:34

A Föld márpedig lapos!

Én is sokat gondolkoztam azon, hogy jó lenne egy ilyen magazin. Imádnám, ha létezne és minden hónapban megvenném az tuti. Ahogyan írtad is igazi nők, photoshop nélkül. Egyébként, ha már szóba került egy duci szépségverseny ötlete is, hát ha rendeznénk egy házi versenyt az ide író hölgyek között én nehezen tudnék választani.

Csabi neked pedig gratulálok újra az oldalhoz ugyanis egyre jobb!
süti beállítások módosítása