Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Harc a kilókért VI.

2010.12.05. 22:00


 

Nos a megszokott fogyivideókra

válaszként és bosszantásképpen készítettem pár videót. A blog hívei örömmel fogadják majd,a nem hívek vérében meg felmegy a cukorszint. Őszintén szólva az utóbbi nem érdekel,inkább szórakoztat. A videóknak készakarva adtam címül,hogy: „Hízzatok csajok”! Ez a „Fogyjatok csajok!” szlogen ellentéte. Persze lehet engem vádolni,hogy én is diktálni akarok,meg másokat megváltoztatni. De nem erről van szó. Ha valaki felszólítja a nőket,hogy fogyjanak,akkor én nyugodtan megtehetem az ellenkezőjét. Mivel nem tekintem kötelezőnek a „fogyjatok” felhívást,ti se érezzétek kötelezőnek a „hízzatok” felszólítást. Szerintem minden nő válasszon saját belátása szerint. A lényeg,hogy választhasson,elgondolkozhasson és megismerhesse a különböző igényeket. Ne tömbösítsünk egy ízlésvilágba,egy szépségideálba mindenkit. Az ugyanis a végső unalom a totális színtelenség világa lesz.


Itt alul az említett videók. Klikk és már indul is. Ha mégsem,frissítsétek az oldalt,míg be nem töltődik. Aláfestettem némi kedvenc zenével,hogy legyen hangulata a látottaknak. Remélem jól szórakoztok majd. Legyen ez az én Mikulás ajándékom. És kár is idegeskedni. Én lazán felvállalom,hogy nagyon örülök,mikor a karcsú lányok meghíznak,ezzel akaratlanul is a kedvembe járnak... Más meg örüljön az ellenkezőjének. A lényeg,hogy mindenki örüljön,ne csak az egyik vagy a másik...De legfőkképpen én:):)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr992463504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor1988 2010.12.05. 23:25:21

Kedves Ilovechubbygirl!

Egyszerűen nem is tudom, hogy mit mondjak. A harc a kilókért V. VI. bejegyzéseid számomra az eddigi legjobbak, amit olvastam ezen az oldalon! Pedig mindent olvastam :)
Már dicsértem a blogot, de most megint meg kell tennem: öregem, a mai "termés" k..va jó! Elnézést a durva kifejezésért, de ezt nem tudom máshogy mondani! Annyira a szívemből szóltál és olyannyira egyet értek minden szavaddal, hogy én ehhez nem tudok és nem is akarok hozzá tenni semmit! Egyébként se tudom olyan jól megfogalmazni a gondolataimat, mint te!
A videóktól nagyon felvillanyozódtam!
Köszönök mindent Csaba!
süti beállítások módosítása