Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azt mondják rólam,hogy vizuális természet vagyok. Nekem is ez a véleményem magamról. De ez nálam nem a képzelőerő hiányában fogant holmi materialista tulajdonság. Egyszerűen arról van szó,hogy pl. a természet,a művészet,az ipar,a divat és nem utolsó sorban a szexualitás olyan élményhalmazt kínál fel nekem halandónak,amit nem lehet nem kihasználni. Talán a jó gyerekkor,a sok kényeztetés,a rengeteg élmény és a szülői szeretet is oda vezetett,hogy mára már az izgalmi ingerküszöböm határa is nagyon kitolódott. Igen,büszkén vállalom,hogy nagyon jó gyerekkorom volt. Mindezért örök hálával tartozom édesapámnak és édesanyámnak. Én nem ismerem a nélkülözést,nem ismerem a nyomort,de nem ismerem a lézengést,a semmittevést sem. Gyakorlatilag egy elkényeztetett,de mégis keményen nevelt fiúként nőttem fel. A szüleim most is úgy tekintenek rám,mint egy csodára. Ez az érzés az elmúlt 30 év alatt semmit sem kopott bennük. Mindig is nagyon jó volt a viszonyunk és itt most nem csak jó apa-fia , anya-fia kapcsolatról beszélhetek. Ők nekem szinte a barátaim,cimboráim,szóval igazán bensőséges a kapcsolatunk. Ennek ellenére nem lett belőlem egy elkényeztetett dendi, egy puhány kis p*cs,aki szülői segítség nélkül összesza..ja magát. Ellenkezőleg, kifejezetten élvezem  a kihívásokat. Szóval én nem hiszek a dogmákban. Egyáltalán nem mindegy,hogy ki és milyen szemszögből tanulmányozza a másik ember személyiségét. Sok apró dologtól függ,hogy egy gyerek végül milyen felnőtté válik. Én a sok babusgatás és kényeztetés mellé rengeteg tanítást,nevelést és erkölcsi útravalót is kaptam,valószínűleg ezért nem lesz belőlem sose elfuserált kripli. Persze nem mérvadó az embernek saját magát pszichoanalitikus szemmel értékelni,de az mégsem árt,ha némileg tisztában vagyunk a jellemvonásainkkal. Én ugyanis tudom magamról,hogy a jó,rendezett és boldog élet velejárója az álmok,vágyak,ingerküszöbök mind magasabb szintre helyeződése. Ami egyébként egy veszélyes csapda lehet,ha valaki ezeket a dolgokat nem képes kordában tartani. Mindig kellenek olyan nyugodt időszakok,amikor a kis dolgoknak is tudsz örülni és nem hajszolod bármi áron az élvezeteket , nem akarod fokozni a hatást és nem akarsz habot tenni a torta tetejére. Így újult erővel és nem kiégett egyénként dobod magad oda az újabb élvezeteknek. Ez ugyanígy működik a szexnél is és így van ez a blog témájával is. A telt,párnás csajszik imádata egy olyan ingoványos talaj,amire,ha egyszer rálépsz,akkor már nincs visszaút. Ha kitolod a szexuális ingerküszöböd határait,akkor fel kell készülnöd arra,hogy egyre éhesebb és éhesebb leszel. Ami számodra régen a csúcs volt,az ma már lázba sem hoz. Egy átlag alkatú nőtől végérvényesen eltávolíthat a nagyobb testű lányok iránti féktelen vonzódás. Ez kb. olyan,mint New York felhőkarcolói után a Budaörsi lakótelep. Audi után a Dacia,a Mont Blanc után a Mátra vagy Schwarzenegger után Schobert Norbert látványa. Az ingerküszöböd beáll egy olyan magas szintre,ami miatt a tudatod lassan kezd beszűkülni. Ez egy érdekes ellentmondás. Minél több csodát ismersz meg az életben,annál több csoda meg is szűnik számodra,hisz a régiek felülíródnak. Tehát a minél több impulzus iránti vágy a végén mégis szűkebb látókört eredményez. Ha rákapsz a husi nők ízére,akkor óhatatlanul egy olyan „szexuális éléskamrába”  jutsz,amiből,ha valamilyen oknál fogva kizárnak,azonnal "éhen fogsz halni". Ha egyszer megtapasztalod azt a fajta gyönyört,amit egy kéjesen vonagló húsos lány neked nyújtani képes,nem szabadulsz többé. Ha egyszer megtapasztalod,hogy milyen az az érzés,mikor 100-szor hamarabb izgulsz fel egy nagy domború popsi,egy selymes,húsos comb,egy puha,párnás has simogatása közben,akkor nincs többé menekvés. Ha az első alkalommal szinte vért izzadsz azért,hogy ne durranj el hamar a háj táncikálásának szokatlan és túlontúl felizgató látványától,akkor máris üdvözölve vagy a klubban..  Szóval higgyétek el,hogy nem nehéz belátni milyen evidens összefüggések léteznek a látszólag különböző vizuális élmények,szenvedélyek,izgalmak,szexuális vágyak közt. Érdemes megnézni ezeket képeket. Az emberre természeténél fogva nem jellemző a minimalizmusra,alacsony teljesítményre,látványtalanságra,hangulatnélküliségre,szenvedélymentességre való törekvés.  Ezt a tulajdonságát a természetből meríti. Mert mi a közös ezekben a képekben? Mindegyik energiát,erőt,fölényt,kiteljesedést, lenyűgözőséget sugároz és döbbenetet vált ki. Az ember ugyanazt próbálja másolni,amit a természet csak úgy csuklóból megalkotott. A vékony női alakra való görcsös törekvés valahogy nem vág bele ebbe a történetbe,mert nem lehet értékelni úgy,hogy katartikus élmény legyen. A lemondásról,a megfosztásról,a természet törvényei ellen való állandó hadakozásról szól. Ez gyakorlatilag sorozatos öngólrugdosás a szebbik nem részéről. Ha egy szexi,husi nőből  vékony trendi „tucatlány” lesz,akkor már biztosan nem fogom többé a "világörökség részének" tekinteni.... Az igazi csodák ugyanis túlnőnek az aktuális trend fogalmán...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr831381803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilovechubbygirl 2009.10.02. 19:17:17

Kedves Vacskakitti!

Köszi a linket. Megnéztem a videót. Nem lenne rossz,de ő nekem már erős. Szeretem a hájas hasú nőket,de ebből a hasból azért pár kiló lemehetne.

Pufi - Puff 2010.09.08. 17:13:58

Nem tudom hogy tudsz ilyeneket írni, de...rohadt jó. Őszíntén egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány pasi tudna ennyire nagy csodálattal. izgalommal és vággyal gondolni a nőkre, és pláne írni róluk. Eltekintve a súlytól stb. Nem gondoltam volna, hogy egy pasi tud ilyen szenvedéllyel írni a másik nemről. Bár , lehet, hogy csak én vagyok ennyire negatív már...

Ilovechubbygirl 2010.09.08. 20:39:13

Kedves Pufi!

Szerintem sok férfi képes lenne ilyeneket írni,talán ennél jobbakat is... Csak bátorság kell hozzá. Tény,hogy a mai elvadult "celebzombi" lányok nyálasnak tartják,ha egy férfi úgymond kiadja az érzéseit vagy gondolatait. Erre megoldásként a kicsi érző gyerekek is kénytelenek játszani a kemény fiút,hogy így imponáljanak a nőnek. Erről persze a lányok is tehetnek. Mondhatnám úgy is,hogy a két nem kölcsönösen torzítja és rontja el egymást. Pedig mennyivel szebb lenne őszintének lenni. Én mindig az vagyok,kivétel nélkül. Még akkor is,ha néha megperzselődöm tőle. Szeretem a tiszta játszmákat. Az a férfi,aki a szép,szenvedélyes mondataival nem megy semmire sem,szerinted manapság mit csinál? Jó verdát vesz,súlyt emel,hogy így kompenzálja érző lelkének bukását.
Nos én mindet csinálom egyszerre. Úgy is lehet valaki kemény fickó,hogy azért van mondanivalója is a nők számára a "megdugnálak" szón kívül... Úgyhogy ne aggódj,mert én is legalább annyira negatív vagyok,mint te. Lesújtó véleménnyel vagyok a mai lányokról. Kivéve a kedvesemet meg még egy-két igazi nőt... Bár mi már nem vagyunk maiak. 30 körül vagyunk ugyebár. Szóval ne félj,ez még csak sokkal rosszabb lesz. Gáz ez a mai ifjúság. Hihetetlenül hódít a minél nagyobb bunkó vagyok,annál faszább csaj/pasi vagyok feeling.... Egyszer kérdezd meg a párodat,hogy ő miket gondol rólad,mindenféle mellébeszélés nélkül? Biztos tud neked jóval szenvedélyesebb dolgokat mondani,mint én...... Ez társasjáték....

Pufi - Puff 2010.10.21. 22:29:12

@Ilovechubbygirl:
Elszörnyedve nézem az utcán rohangáló metroszexuális pasikat...semmi...semmi izgató nincs egy cicanadrágban járkáló, talpig szőrtelen, kiszedett szemöldökű, agyonszolizott fiúban. Nem nevezném pasinak, férfinek pláne nem. Félreértés ne essék, nem az igényességgel van a probléma. De egy férfi legyen férfias. Nemár cicanadrág meg magenta póló legyen a meghatározó. Az ilyenektől mit is várhatna az ember? Még ha tetszene neki egy duci csaj, akkor sem vallaná be a világ minden pénzéért sem. Mert nem trendi. Nem menő. És a mai fiatalok körében nagyon ritka az, hogy valaki bevallja, amit érez, elmondja, amit gondol. Nekem van párom, nem is akarok mást, de a női önérzetemnek jót tenne, ha néha tennének rám pár pozitív megjegzést. De mit is várjak ezek után? Na nem kell aggódni, nem is kaptam soha bókokat :) ezen kínomba már csak mosolygok. De rajtam kívül gondolom sok duci csajszi érzi ezt. A párom őszinte, mély érzésekkel rendelkező pasi...ő azok közé tartozik, aki még tud sírni...ma ez nagyon ritka, és én nem is a gyengeség, tunyaság jelének fogom fel. Vannak igazi, mély érzései.
A mai nőkről, lányokról énis rossz véleménnyel vagyok, nő létemre. Nem véletlen, nincsenek is barátnőim...:) Nem fontos a mai nőnek más, csak hogy átessen a tűzkeresztségen legalább 13 évesen, igyon, szexeljen...minnél menőbb, gazdagabb, jobb pasi legyen az oldalán. Hol vannak itt az igazi érzelmek? Számomra érthetetlen. Ezért érzem magam kakukktojásnak állandóan. Kilógok a sorból. Mind külsőre, mind belsőre. Túlnőttem a szép ducinak mondott kategórián, ez tény. Már kövér vagyok. Nem mentegetőzöm, az én hibám. De mégis van aki szeret. Cabrio, milliók, plázázás, szoliboy nélkül is lehet ...lehet...szép az élet...de ezt a mai nők méééért neeeem veszik észreeeee?

Ilovechubbygirl 2010.10.22. 21:05:54

Kedves Pufi!

Tetszett amit írtál. De nem gondolnám,hogy kakukktojás lennél. Figyelj én akármerre mozgok mindenhol látom az igényt az olyan értékekre, amit te hiányolsz. Dagad az emberekben a felháborodás a mai felfogással szemben. Nagyon sok olyan nő és férfi van,akit már a hányinger kerülget a sok felszínes idiótától,az értéktelenségtől. Miért én is sírtam már párszor. Bármennyi férfi hormon van bennem és akármekkora izmokat csinálok magamnak,az érzéseimet nem tudom levetkőzni. A mai fiatalok többsége ultra gáz. Jó én is fiatal vagyok a 32 évemmel,de erkölcsileg szinte már vén szarnak érzem magam ebben a f*s világban. A lányok,fiúk egyaránt katasztrofálisak. Tisztelet a kivételnek. Nem akarok bántani senkit,de némelyik még lehányni se való. Mégis nem szabad csak őket hibáztatni ezért. Mi a minta a fiatalok előtt? Nekem rendes szüleim voltak,akikre felnézek,mert megneveltek,nem hagyták,hogy szar ember váljon belőlem. Nem hagyták,hogy a rossz után menjek. Tudom mi az érték. Hazugság,hogy a mai fiatalokat nem lehet kezelni. Lehet. Egy jó szülő tudja mit kell csinálni. A mostani fiatalok többsége nem az apjára,anyjára néz fel,hanem néhány celeb kurvára meg műmájer gazdag pöcsökre. Nem csak az ő hibájuk ez. Hiteles minta kell nekik. Régen még a sztárok,énekesek is sokkal értékesebb példaképek voltak,mint most. Mára már minden szar lett. Nézd nekem is van pénzem,elég jól élek,de én egy olyan nővel soha nem állnék szóba,akit pénzzel lehet csak megvenni. Hány kigyúrt kopasz csávó feszít a szaros Audijában a megvásárolt filléres picsája mellett? Ez a büszkeség? Azt hiszed,hogy azt a randa,tetkós paraszt faszt szerelemmel szereti a buta kurvája? Ezeket irigyelni vétek. A mai nők miért ilyenek? Mert neveletlen bunkók pl. veled ellentétben. Fos barátnőkkel,ócska mintákkal. Mit várhatsz tőlük? Nyugodj meg a fiúk se jobbak. De sok a kakukktojás. A kakukktojásokkal csak az a baj,hogy jórészt félnek szembeszállni a többséggel,harcolni az igazukért. Pedig csak harccal lehet bármit is elérni. Én a felszínes embereket rendszerint beletaposom a földbe,legyen az férfi vagy nő.
Szóval ne légy elkeseredve. Hosszútávon te leszel a boldog nő,te leszel a győztes. Egy felszínes ember sose lesz boldog,mert belülről üres. Ha nem ehet,nem dughat,ha nem költheti zsákszámra a pénzt,akkor neki vége,nincs miből erőt merítenie. Neked mindig lesz és ez pénzzel nem pótolható..
süti beállítások módosítása