Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sajnos az utóbbi időben megduplázódtak a kötelezettségeim,emiatt nem tudok olyan gyakorisággal naplót vezetni,mint régen. A kritika teljesen jogos. De várjatok csak türelemmel,mert a jutalom nem fog elmaradni. Majd meglátjátok....

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr89726885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChubbyLover 2008.10.22. 19:04:16

Helyes, helyes! Egy ilyen remek szellemiségű és tartalmú oldal nehogymár eltünjen a sülyesztőben ;)

teltholgyek 2008.10.23. 10:35:25

Csatlakozom én is! Keep the chubby girls alive!
;-)

Ínyenc 2008.10.28. 00:49:54

Ne tudd meg, hogy imádom ezt is! Seggbe kúrni főleg...

PlusSizeSusy 2008.11.05. 05:50:46

Szia!

Mi történt Veled? Csaknem babát vártok? Az nagyszerű!!! Volt már esküvőtök?
Na, nekem annyi feladatom adódott, hogy nem volt időm blogolni. Megismertem végre egy igazi barátnőt, nagyon szép hölgy. Van egy fotója, ahol látszik a pocija, és nagyon szexi hurkák (sajnos csak voltak) rajta. Olyan magas, mint én, és akkor kb. 70 kiló volt. Megörültem neki, hogy de jó, ő is imád enni, és van rajta pár kiló extra. Erre közölte, hogy lefogyott 61-re:-(( Ó, pedig milyen csodás husikája volt:-))
Velem az a helyzet, hogy tartom a súlyom, de minden átrendeződött: több került a popsimra és a combomra:-))), viszont hízni nem sikerült. Mondtad, hogy 5-10 kiló még elférne. Ó, bárcsak Te lennél egy divatcég tulajdonosa, mennék Hozzád dundi modellnek, és meghíznék, amennyire még kell:-))
Írhatsz a fenti e-mail címre, a régiek már nem élnek.
Üdv

Susy

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2008.11.10. 17:28:37

Tényleg, ezt régóta meg akarom kérdezni, a striákkal pl. hogy állsz? Mert nekem nagy fétis az is, és a husicsajokon általában szokott ilyen lenni (rajtam is :))

Ilovechubbygirl 2008.11.13. 07:34:37

Hello rodiel!

Nem is tudom. Különösebben nem foglalkozom vele,a barátnőmön is van egy-két olyan hely,ahol kissé szétrepedt a bőr,de nem sok. Szerintem egy kicsi kifejezetten szexi,ugyanígy a narancsbőr is. Viszont a nagy,lilás csíkok már ijesztőek.

kitten 2008.11.13. 18:44:33

ááá iiyen van? a stria izgató? sztem inkább azt a mutatja, hogy addig dagad vki h a bőre szét fog szakadni szó szerint. sztem a túl sok stria már rendellenes....

zolika211 · http://zsircsajok.blog.hu/2008/10/16/video_egy_kis_haj_fogdososdi_elojatek_kozben#comments 2008.11.13. 21:17:38

Hát, én se mondanám, h akármilyen bőrhiba izgató lenne szexuálisan, vagy simán csak szép/esztétikus...Azért senki sem gondolhatja, h a hízás esztelen propagálása lenne a célja ennek az oldalnak, vagy azoknak a pasiknak/csajoknak, akik a husira indulnak be...

kitten 2008.11.18. 18:07:50

oppá, biztos hogy olvastad az építő kritikát? :D már egy hónapja semmi :) a másik sajnálatos dolog, h plussizesusy blogja végleg eltűnt a színről... milesz így velünk? :D

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2008.11.22. 20:08:33

kitten:
Én mérsékelten vagyok hájas, viszont elképesztő gyorsan nőttem mikor gyerek voltam, mintha húztak volna, és most egy csomó gyöngyházszerű csík van rajtam, tisztára mint egy márványmintás macskán :) szal nem kell ahhoz kétmázsásnak lenni, hogy csíkos legyen az ember, sztem alkat kérdése. A bloggerrel értek egyet e kérdésben :)

zolika:
hátnemtom, én sztem nem is írtam olyat, hogy propagálni kéne a hízást (de akkor ilyen alapon a média is leállhatna a fogyás propagálásával, kthx). Különben meg: chicks dig scars! :P

kedves blogger, te meg írj, mert hiányolom a posztjaidat :P

Plumpgrace 2009.04.07. 10:10:55

Szia Kitten!
Nem tűnt el plussizesusy, itt van a szomszéd lakásban, és újra blogot készül nyitni. Beszerzett egy jó kamerát, és azzal fényképezi testét. Továbbra is szaftos jelenség, és most jön a nyár!!! Ennyire szeretted Susy blogját:-)?
süti beállítások módosítása