Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem igazán rajongom a gyorséttermi kajákért. No nem azért,mert egészségtudatos vagyok,hanem,mert világ életemben jó hazai koszton voltam. Édesanyám gondoskodott erről. Hihetetlen jó érzéke van a sütéshez, főzéshez. Szóval a jó házi ételekhez lettem szoktatva. Nagyon nehéz engem valami éttermi kajával levenni a lábamról, főleg, ha gyorséttermiről van szó. Viszont tegnap munkából hazafelé megkívántam a hamburgert meg valami hozzá hasonlót. Egy évben 2-3-szor ha betérek egy "Mekibe". Viszont, ha igen,akkor "Super Size Me effektus" uralkodik el rajtam. Most biztos sokan szörnyülködnek rajtam,hogy aki sportol hogy engedhet meg magának ilyen mű és egészségtelen kajákat. Az a helyzet, hogy én mindig azt eszem,amit megkívánok. Teljesen mindegy,hogy 3-4 hamburgerről,paprikás krumpliról,rántott halról,banánról vagy mogyorós csokiról van-e szó. Nem izgat, hogy mi mit tartalmaz. Egy dolog izgat, hogy jól essen. Tegnap este ez történt. Sikerült befalni két hamburgert + két sajtburgert és sült krumplit nagy kólával. Azért még ettem volna, de azt gondoltam ennyi elég lesz. Nem tudom, hogy mit vannak úgy oda mostanság a gyorséttermi kaják egészségromboló hatása miatt. Szerintem kis light-os, könnyű kis vacakok ezek, egy magyaros kajához képest. De hogy magas a zsírtartalmuk meg a szénhidrát tartalmuk? Na és? Az üzletekben található élelmiszerek 70 %-nak magas vagy a szénhidrát vagy a zsír tartalma. Aki éjjel-nappal gyorsétterembe jár, elhiszem, hogy elhízhat,de ez kb. olyan,mintha valaki minden nap hurkát és kolbászt enne. Semmivel sem kevésbé ártalmas a szervezetre a magyaros étel, mint a jenki cucc. Viszont én nem akarok ilyen baromságokkal foglalkozni. Azért jó volt elnézegetni pár huszonéves csajszit, ahogy beburkolták a hambikat. Volt egy-két kifejezetten sexi telt lány, akinek a topja alatt szépen dudorodtak a hurkák. A világért sem fosztanám meg magam ettől a látványtól. Ha másért nem, ezért lehet, hogy gyakrabban fogok ilyen helyekre járni. Aranyosak ezek a fiatal nők, ahogy esznek, egyszerűen jobb érzés látni őket,mint mikor sanyargatják magukat. Az élethez ugyanúgy hozzátartozik a háj, mint az izom. Nem tudom, hogy miért kell kiakadni ettől a hárombetűs szótól. Számomra egyáltalán nem pejoratív, ha használom. Nem csúnya szó, csak azzá tette a modern civilizáció. Pedig szuper dolog,ha egy nőn kicsit több van belőle....

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr28298315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása