Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elég borongós és hideg nap volt ma,tökéletesen alkalmatlan szabadtéri programokra,kivéve,ha az ember síelni indul a hegyekbe. De sajnos azt én nem tudok. Remélem a jövőben ezen hiányosságomat is sikerül bepótolnom. Amúgy imádom a havat,de ma helyette csak valami ónos eső féle undormány esegetett,ami elég utálatos dolog mikor szinte páncélszerűen "rásül" a kocsi ablakaira. Síléc híján ma is a egy városi, modern sportolási lehetőségnek éltem. Elindultam a kedvenc konditermembe és majd 3 órás edzést tudok most magam mögött. Elég régóta nyomom a "témát". Már serdülő koromban rajongtam a terminátor filmekért meg a jó öreg Arnie bácsiért. Innen ered,hogy hobbiszerűen imádom a testépítést,de azért versenyzővé sosem akartam válni. Viszont izmosnak,erősnek jó érzés lenni és az állóképességet is óriási mértékben javítja a súlyzós edzés. 30 évemmel 187 cm magasságommal és 96 kilómmal nem tartozom a kis kriplik közé. Ma sem volt különösebb probléma a 120-al való szériázgatás a fekpadon. Szeretem a konditerem légkörét,habár van ott egy két Nyúlbéla aki azért kifejezetten idegesítő tud lenni. Az aerobiccsajoktól meg sokszor rázni kezd a hideg vagy az ideg és ettől néha lepotyog pár súlytárcsa a rúdról,mert elvonják a figyelmemet. Na persze nem a szépségükkel. Bejönnek aerobic órát venni a női szekcióban,aztán meg kínlódnak egy jót a kondi részlegben. Amúgy aranyosak meg minden,de jobban mutatnának "valami emberközelibb" helyzetben,pl. könyvtárosnőként,eladónőként,pedagógusként vagy háztartásbeliként stb... De persze nem akarom bántani őket,csak a fene nagy igényük a testmozgásra kissé hiteltelenné teszi őket a női mivoltukban. Elmagyarázom,hogy miért. Ha egy nő profi sportoló,akkor az számomra csodálatra méltó és azt is elismerem,ha mozgásigény és szórakozás miatt ugrabugrálnak a teremben. De ezek itt ( bocs a pejoratív megfogalmazásért) azért kínozzák magukat,mert mások akarnak lenni,mint amik,mindenféle magasztos vagy legalább kellemes cél nélkül. Savanyú arccal cseszegetik azt a lábgépet,percenként ráállnak a mérlegre,közben meg turmixokat és zsírégető cuccokat nyomatnak ezerrel. Nagyon szánalmas spinék. Sajnálom őket. Megveszik a neves női magazinokat,meglátják a sztárribiket az istenített karcsúságukkal és már is kész a nagy ideál számukra. Go ide a konditerembe. És ami a legjobb az egészben,hogy ha néha kihallgatod az eszmecseréjüket,még csak nem is valami jó pasiért akarnak fogyni és sportosabbá válni,hanem önmagukért. Hányszor hallottam már: "Jobban érzem magam a bőrömben vékonyan". Pedig az,hogy valaki hogyan érzi magát a bőrében főként a lelki világától függ,feltéve,hogy nem beteg. Szegényes lelki világú kisagyú női gondolkodás,hogy jó nő vagyok,ha vékony vagyok. A jó nő tudjátok mit csinál? Elkészíti magának a saját ízlésvilágát és ahelyett,hogy a trendek után rohangászik,kikever magának egy saját ízlést. Zsírpárnával,dögös cuccokkal,jó humorral és  elegendő ésszel simán hitelesebb egy nő számomra,mint egy Kelemen Anna remake.. Ezek a leányzók tökéletesen egyéniségtelenek mikor a sportcuccukkal betérnek a terembe. Szinte lesüt róluk,hogy a sporttal próbálják kompenzálni azt,hogy tökéletesen unalmas és savanyú lelkek. Férfiben pont ilyen a zselés hajú macskajancsi,aki macho akar lenni,de annyira feltűnően és hiteltelenül nyomja a dolgot,hogy inkább ébreszt szánalmat,mint csodálatot. Kivéve,ha egy ilyen lányos arcú kripli összejön egy agyatlan fitnesscsajjal. Akkor probléma egy szál se. Na mindegy nem is értem miért csodálkozom,mikor a mai világban nem csak a nők és férfiak egy része,hanem egész kormányok,nemzetek szenvednek identitászavarban. Ha egy nő vékonynak született,akkor hiteles,ha kövérnek akkor is. Az is érthető,ha valaki egészségügyi okok miatt fogyni szeretne. Na de amikor a nőiességet és az alkatilag telt alakot éheztetéssel meg egyéb nyomorék testgyakorlattal és plasztikával próbálják a csajok megváltoztatni,akkor mindig felfordul kicsit a gyomrom. Egyszerűen nem kell ebbe a világba ennyi tökéletesnek lenni vágyó ember. A végén még egyszínű lesz az egész és olyan depresszív hangulat uralkodik majd el,hogy nem lesz érdemes élni. Márpedig isten nem véletlenül "alkotott" vékony és telt nőket. Azért tette,hogy legyen alternatíva. A szépség ugyanis nem valami egyoldalú törvény. A karcsúság és a teltség is más műfaj. Nem kell versenyeztetni őket,mert mindkettőre szükség van és a férfiak igényt tartanak rájuk. Ez olyan,hogy valaki Norvégiába szeretne nyáron elutazni míg más Tunéziába. A divatdiktátorok mikor megalkották a vékonyság egyeduralkodó szépségét ( meg a kutya tudja még kik tehetnek erről) nem vették figyelembe azt,hogy a változatosság gyönyörködtet. Mikor hazamentem az edzés után feltettem magamnak a kérdést? Basszus. Akkor most én ciki pasi vagyok,mert sportos testem ellenére a ducibb lányokért rajongom? Aztán mivel önbizalmam van elég,hamar válaszoltam is magamnak. Az lenne a ciki,ha a ducibb lányok nem rajonganának értem.
 

Na jó nem mind. De legalább az az egy,akit nem csak szexképekről,hanem a való életben is szeretek...


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr38286176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása