Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Visszatérés..

2011.06.29. 20:40

 

Sziasztok kedves Olvasóim!
 
Hosszú kényszerű kihagyás után újra itt vagyok. Nem gondoltam volna,hogy ennyire nehéz lesz életben tartani a blogot,de sajnos rá kellett döbbennem,hogy a régi lendülettel már képtelen vagyok a naplót vezetni. Jaj ne gondoljátok,hogy végérvényesen befejeztem a blogolást,egyszerűen csak a jelenlegi életem mellett szinte képtelenség elég időt szánni rá. Szó sincs arról,hogy elfogyott az ihlet vagy alábbhagyott volna husi lányok iránti rajongásom. Egyszerűen megváltozott az életem. Komolyabb irányt vetett a kapcsolatom,ráadásul a munkám is gombamód szaporodik. Bevallom,hogy volt pár olyan estém mikor belefogtam volna az írásba,de végül majdnem elaludtam a gép előtt. Aztán csak halasztgattam,hogy majd jövő héten,aztán majd utána való héten,de végül nem lett belőle semmi,egészen ma estig. Elolvastam pár kommentet,amiktől kissé bűntudat ébredt bennem.
Érzem,hogy sokan hiányolnak,mármint nem engem,hanem azt,amit ebben a naplóban csinálok. Tudjátok az a nagy büdös helyzet,hogy örülök,mikor a párommal egyáltalán összebújhatok,mert borzasztó rohanás lett az életem. Ha necces az időbeosztásom,akkor nyilván nem választom az írogatást a szexi párom helyett,ezért a blogolást sajnos hanyagolnom kellett. Pedig imádom ezt a témát,még ezer évig tudnék  foglalkozni vele. Miért olyan sokáig? Egyszerű a válasz. Mert a téma adott. Rengeteg a dundi lány és mindig csak több és több. Milliónyi impulzus ér tőlük. Ha igazán őszinte akarok lenni,akkor azért más oka is van annak,hogy az elmúlt időszakban nem nyomattam a témát.
Valahogy most nem érzem azt,hogy olyan átütő és erőteljes lenne a vékonyságkultusz,a híveik kicsit mintha beleunalmasodtak volna a saját kis világukba. Különben se látni az igehirdetésük eredményét,mert,mint írtam  több a testesebb lány,mint a vékonyabb. A párom is már 80 kiló körül mozog,úgyhogy nincs okom a panaszra,se a hisztériára. Amolyan békés polgár feelingem van. Nem lázadozom semmi ellen és nem érzem annak szükségét,hogy kampányt vagy háborút indítsak  bármi vagy bárki ellen. Jól érzem magam,elégedett vagyok a magyar lányokkal,imádom a páromat és még a közeledő „hamburgeradó” se veszi kedvem,hisz pontosan tudom,hogy a világon semmi nem fog változni ettől. Belátható időn belül biztos nem lesz kevesebb nagy fenekű,hurkás hasú csajszi,mint jelenleg. És ez nyugalommal tölt el.
Ebben a bejegyzésben nagyon is pozitív vagyok,nem kriminalizálok semmit.
Egy életünk van nem? Minek idegeskedni?
Bár még nincs az-az igazi forró nyár,de ha egy hétvégén körülnéztek a Balaton mellett vagy elmentek egy olyan helyre,pl. egy fesztiválra,ahol sok fiatal lány és nő megfordul,akkor elképesztő látványokban lehet részetek. Szuperszexi husik sürgölődnek –forgolódnak a embertömegben. Ha szemügyre veszed a külsejüket,akkor a szexuális kisugárzás  új értelmet nyer. Ugye milyen sokszor és sok helyen olvasni ,hogy egy modern lánynál ciki,ha a topja alól kibuggyannak a hurkái,ha feszül a combján a naci stb.. De itt ebben a blogban pontosan tudjuk,hogy ez blődség. És ezt tudják a kihívóan öltözködő husi lányok is. Nevezetesen,hogy tapadnak rájuk a férfiak. Egyszerű megfigyelés az egész. Leültem egy forgalmas sétány egyik kávézójába és öt percig néztem,hogy a dundi lányok milyen hatást váltanak ki a környezetükből. Úgy megbámulják a pasik a nagy fenekű,nagy mellű,combos,pocis csajokat,hogy még a vak is látja.
Ha valaki netán azt gondolná,hogy a pasik fejében ilyenkor az jár,hogy :
„ de ronda nagy segge van,de nagy hasa van ennek a lánynak, fúj de gusztustalan..."
-nos annak még sokat kell tanulnia a világról. Még az a pasi is,aki kifejezetten az 50 kilós cicákra bukik,nos még az is eljátszik titkon a gondolattal,hogy milyen jó lehet,egy hús-vér "macával",már bocs a kifejezésért.. A szerencsésebbeknek ez meg is adatik és aki meg igazán szerencsés,mint pl. én, az még nyíltan büszke is a párja kilóira..  De büszke vagyok minden dundi lányra,hisz  szexuális őrületbe kergetnek engem,ami nálam függőséget okoz. Én lennék a legboldogtalanabb ember,ha ők nem lennének ezen a világon. Mindig is szerettem a változatosságot, a különleges formákat,épp ezért rajongom a zsírpárnákért,mert csodás dolgokat művelnek a női testtel. Igazából megbecsülni se tudom  a számot,hogy hányszor szeretkeztem eddig a párommal. Mégis minden együttlét olyan vele,mintha az első lenne. Nem tudok betelni a testével. Egy tüzes husi lány mellett képtelenség beleunni a szexbe. Ő még akkor is felébreszti bennem a vágyat,ha aznap hullára dolgoztam magam és elvileg csak az ágyba zuhanáshoz van erőm. Elvileg. De képes neked bebizonyítani,hogy férfi vagy még félálomban is. Percek alatt felizgat az érzéki simogatása,forró testének közelsége. Tudja ő,miként lehet kényeztetni téged akkor,mikor nem vagy éppen a toppon. Nem rángat bele ilyenkor testedzésszerű ágycsatába,hanem finoman rád ül és kiéli rajtad a lovaglás iránti szenvedélyét. Egyszer csak azon veszed észre magad,hogy már nyoma sincs benned a fáradtságnak. Ahogy egyre ütemesebben vágtat rajtad,szépen lassan kihozza belőled a szunnyadó állatot. Az izgalom fokozódásához segítségül szolgál az ide-oda himbálódzó mellei,a hasán lazán remegő háj és te ettől olyan hevülettel,fogat vicsorítva markolsz a seggébe,hogy lassacskán egy "tudathasadásos ösztönlénnyé" alakulsz.
Szóval újra itt a nyár ,a strandok megtelnek husi lányokkal és újra itt vagyok én is. Tudom,hogy elégtelen,hogy ilyen ritkán írok a naplómba,de talán megértitek,hogy megváltoztak a körülményeim és már egyre ritkábban tudok élni az internet adta lehetőségekkel.
Egyébként meg a kevesebb néha több. Bizonyára sokan visszanéztétek a korábbi bejegyzéseket és fotókat,talán így sokaknak jobban sikerült megemészteni a blog eddigi termését. Nem árt néha a múltba tekinteni,mert az új dolgok hajszolása közben elvesznek a részletek. És az egész felszínessé válik. Én ezt ebben a naplóban sose akartam megengedni magamnak.
Minden nap tölthetek fel fotókat,de az unalmassá és együgyűvé degradálná a témát. Ha nincs valami plusz töltés bennem,akkor inkább nem írok és kivárom,hogy eljöjjön a pillanat.
Most megint eljött,mert úgy érzem nem okozhatok csalódást nektek azzal,hogy végleg elhantolom ezt a "csodálatos műalkotást…" Szegényebb lenne nélküle a világ..
Hisz mitől lenne ez a kreátum értéktelenebb,mint az interneten bolyongó megannyi dögunalmas téma.......??  Folyt. köv... Igyekszem betartani:)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr613022739

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Masszázs, némi meglepetéssel 2011.06.30. 16:53:17

Néha nem árt odafigyelni, hogy milyen pakolást kap az ember lánya :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babyface01 2011.06.30. 09:57:01

Már kezdtem félni, hogy nem lesz folytatás... De ismerem az érzést, amiről írtál, (többször belekezdtél, aztán mégis abbahagytad.)
Nagyon jó érzés volt látni az új bejegyzést, szerintem ezzel nem vagyok egyedül;-)

Viktor1988 2011.07.03. 00:06:30

Örülök, hogy újra írtál Csaba! Ez a téma kimeríthetetlen és, ha nem is tudsz sűrűn írni az sem baj. Reméljük, hogy a telt nők egyre nagyobb imádatban és elismerésben fognak részesülni!

A Föld márpedig lapos 2011.07.04. 23:12:36

Szuper, hogy újra írtál. Köszönjük.
Hidd el, teljesen megértjük, hogy nem tudsz olyan sűrűn írni, mint pár év. Nekem is olyan az életem, hogy párat pislogok és hónapok telnek el. 5 percre behunyom a szemem és eltelt fél év..
Sokszor kezdtem már webes napló írásába és mindig ebbe fulladt bele a dolog. A rohanó időbe.
Szóval mi teljesen megértünk meg minden, de nem tehetünk róla, hiányzol nekünk. Megszelídítettél minket. :)
Írj, ha jól esik, ha van időd és energiád. Mi nem megyünk sehova, maradunk. :)

Marionette 2011.07.05. 02:31:26

Egészen gyakran nézegettem fel, reménytől izgatottan, van-e újabb bejegyzés... és mikor láttam, hogy nincs valóban régebbi cikkeket olvastam a "dundi-naplódból". Ez tartotta bennem a cseppnyi önbizalmat ;)
Azt hiszem a nép nevében is mondhatom, hogy tökéletesen el van nézve a dolog, és még mindig töretlen lelkesedéssel, kíváncsisággal és lankadatlan áhítattal olvassuk és várjuk a bejegyzéseid.
:))

Ilovechubbygirl 2011.07.05. 21:36:17

Köszönöm nektek a hozzászólásokat,nagyon kedvesek vagytok!!
A pozitív visszajelzések miatt is érdemes folytatnom,amit pár éve elkezdtem. Csak kérdés,hogy mit akarok elérni a bloggal? Őszintén szólva még magam se jöttem rá. Szórakoztatni akarok vagy inkább formálni? Keresem a pontot az I-re.. De még nem találtam meg. Csak ezért csinálom. Ha megtudom,hogy miért imádom ennyire a dundi lányokat,akkor befejezem a naplót. De még mindig csak ott tartok,hogy ez állítólag csak ízlés kérdése. Csak ennyi lenne? Szerintem meg mindennek megvan a pontos oka. Keresem…..:) Drukkoljatok,hogy későn találjam meg. Addig a blog élni fog…..

Marionette 2011.07.06. 01:39:53

Nem hiszem, hogy magyarázatra szorulna. Szomorú, hogy ma már az "eltérőre" magyarázat kell, egy definíció.. Ugyan már.
Blogolj, mi adjuk a tápanyagot hozzá és lökdösünk. :))
süti beállítások módosítása