Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Duvy a popókirálynő !

2011.04.06. 21:45

 

                                               Sziasztok! 
 
Most bemutatok nektek egy fantasztikusan izgató, nagy seggű lányt.
Duvy a "popókedvelőknek" igazi csemege. Kifejezetten szép a csaj. Tetszik a hajzuhataga,szexi arca és fantasztikus teste,amit a videón látható pasas hevesen ki is élvez . Duvy popója cseppet sem mondható átlagos méretűnek és még a nagy seggek közt is a méretesebbek közé tartozik. A leányzó szép kis zsírraktárt cipel a fenekében ez nem vitás.  Felmerül bennem a kérdés,hogy ez mitől lehet? A sok üléstől vagy a genetikától? Én inkább az utóbbira gondolnék,hisz ennek a lánynak az ereiben latin vér is csordogál. A latin és a néger hölgyeknél pedig egyértelműen megfigyelhető a méretesebb fenékre való hajlam. Amúgy a seggét leszámítva átlagos a lány teste,pl. látszik,hogy nem mellre ment az a sok anyag.. Érdemes megnéznetek a videót,nekem kifejezetten tetszett,mert a fickóban volt igazi szenvedély és látszott,hogy extázisba esve élvezkedett a lány testén. Magamra ismertem a pasasban,mikor markolászta a csaj seggét,tépkedte,gyurmászta a hasán a hájat. Na erről papoltam én mindig! Akinek  husi barátnője van,az pontosan tudja,hogy a földi paradicsom az nem egy hely,hanem egy érzés,amit csakis egy ilyen lánytól kaphatsz meg..
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIDEÓ:

FOTÓK:

 

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr642765775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor1988 2011.04.06. 23:14:52

Kedves Csaba!

Eltérek a megszokottaktól és rövid leszek.

1. Popsi-Mániás vagyok.
2. Őrülten jó feneke van ennek a csajnak.
3. Köszönöm!

zsírmágnes 2011.04.08. 07:52:01

Szia Csaba!
Nagyszerűek a képek! Ihletet kaptam! Követendő példa!
Köszönöm!!!Susy

Babyface01 2011.04.08. 11:57:44

Ja, követendő példa:-D de ha beledöglenék, se tudnám összehozni(az arányaira értem), erre szerintem születni kell.
Nekem nagyon tetszik, legalább a felét odaadhatná :-D

Viktor1988 2011.04.08. 11:58:31

Kedves Susy!

Nagyszerű azt látni, hogy egy nő ennyire élvezi a testét és a teltségét. Jó érzéssel tölt el, amikor olvasom a soraidat. Imádni való, ahogyan viszonyulsz a teltséghez, de ami a leginkább magával ragadó azaz, amennyire szereted az idomaidat. Minden nőnek így kellene éreznie a saját testével kapcsolatban, természetesen testalkattól függetlenül. Azt írtad, hogy ihletet adtak neked ezek a képek. Én úgy gondolom, hogy Te is egy inspiráló forrása vagy nemcsak a testüket elfogadni vágyó hölgyeknek, hanem nekünk férfiaknak is, hiszen nincs csodálatosabb egy magabiztos, szexi telt nőnél.

TVCJ 2011.04.10. 10:37:39

Kedves blogíró!
Most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik. Bevallom, eddig idegenkedtem a kövér lányoktól, de kezdesz meggyőzni :)
Valamelyik korábbi írásodban is olvastam most ilyesmit, hogy a lényeg a nőies kisugárzás. Ennek a blogodon bemutatott lányok 100%-ig eleget tesznek!
Much love!!! :D

ggh84 2011.04.12. 10:07:03

Na az első kommentem, ide is eljutottunk, pedig majdhogynem a kezdetektől követem a blogod. Habár az általad posztolt lányok nekem néha már túl kövérek, a saját ízlésem is sokszor megtalálom köztük, ami nem egyszerű, mert se a magyarban, se az angolban nincs rá jó kifejezés, a kereső vagy nagycsöcsű deszkákat vagy 150kilós macákat dob ki, bármit írok be.
Na de a témáról: nem semmi narancsbőrkés segge van az biztos, de a hasa mellett labdába se rúghat. Isteni hasikája van, nem túl nagy, mégis puha, mint az álom és hát a kocsonya is összeszégyellheti magát mellette. Has orientált emberként jó olyan videót látni, ahol végre a poci is szerepet kap és ily módon megjelenítik a remegő has szexuális vonzerejét, mert sajnos nincs túl sok ilyen. Nem lehet ezt a vidit vhonnan megszerezni jobb minőségben? :-D

Ilovechubbygirl 2011.04.12. 21:29:47

@ggh84:

Szia!

Na örülök,hogy végre elszántad magad egy hozzászólásra:) Mi tartott ennyi ideig? Látom,hogy tetszik neked ez a lány. Nekem is tetszik,ezt elhiheted. De nem csak a teste,hanem az arca és hosszú haja is nagyon erotikus. Hatalmas a segge,de nagyon jó a formája és egyáltalán nem kelt visszataszító hatást. Ez egy jó példa arra,hogy egy nagy,hájas segg is mennyire izgató tud lenni. Szerintem a hasa nagyon light-osan zsíros,pl. a barátnőmnek sokkal több van rajta. Én is rajongom a remegő,kocsonyás hasért. A múltkor mikor szeretkeztem a barátnőmmel és oldalról érte a hasát az erős lámpafény,komolyan mondom teljesen megőrültem a látványtól. Ahogy lovagolt és közben lazán remegett a hasa,ahogy kis gödröket,tónusokat képzet a narancsbőr alatt a zsírpárna,teljesen megőrültem tőle. Olyan jó volt marcangolni,úgy nyögött közben,hogy öröm volt hallgatni..:)

Nem találtam jobb minőségben a fenti videót. Egy torrent oldalon biztos fent lehet. Az eredeti videó a plumperpass.com-on letölthető,természetesen csak bankkártyás fizetés ellenében..

xndkng1423 2011.06.07. 13:07:38

Ez egyszerűen fantasztikus. Nekem ez az igazi nőiesség.
süti beállítások módosítása