Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kedves Olvasóim!

 

Sok idő eltelt az utolsó bejegyzésem óta,szégyellem,hogy megint cserbenhagytalak benneteket. Bizonyára már azon filóztatok,hogy időközben átálltam a vékony lány imádók táborába és most már csendben hagyom elsüllyedni ezt a jól felépített blogot. Megnyugtatok mindenkit,hogy szó sincs erről. Jó lenne néha egy írnoknak átadni a gondolataimat,aki ráérősebb,mint én és éjjel-nappal pátyolgatni tudja a naplóm. Úgyhogy bocs mindenkitől,de sajnos be kell érnetek kevés új bejegyzéssel. De ha már kevés,akkor igyekszem ütős posztokat csinálni. Most egy érdekes dolgot szeretnék megosztani veletek. Ha jobban belegondolok nem csak szexuális oka van annak,amiért ennyire szeretem a szép,dundi lányokat. Ennek lelki és némiképp talán erkölcsi gyökereit is látom. Mivel ezek a lányok túlcsorduló nőiességgel bírnak,legalábbis külsőleg abszolút nincs férfias vonás bennük,ezért lelki síkon is nagyon jól érzem magam a társaságukban. Korábban is írtam arról,hogy egy nő számomra akkor vonzó,ha elsősorban természetes nőiességgel és nőies belső tulajdonságokkal rendelkezik. Szeretem,ha mindezt használja is  és elsősorban ezekkel akar érvényesülni. Tudom ez elsőre kissé bonyolultan hangzik. Magyarán nem vonzanak a férfias nők és itt most nem csak a külsőre gondolok. Nagyon  gázos,mikor egy mulya,málészájú kisfiú mellett egy belevaló,tökös csajt látni. Tiszta szégyen az ilyen felállás. Nagyon szánalmas az a férfi,aki csipkés bugyit hord,miközben a csaja otthon alsógatyában vezényel.. Papucs vagy csak férfiatlan férfi az ilyen? Döntsétek el ti. De ennél van rosszabb is. Amikor van egy férfi,legyek mondjuk én,egy erős,karakán,határozott,férfias jellem és van egy olyan nő,aki nem bírja megemészteni,hogy ő mellettem vagy nő lesz vagy nem lehet semmi.. Korábban 3 ilyen lánnyal volt kapcsolatom.... Mind kudarc és csőd lett a végén. Mindegyik csaj ezért küzdött velem,hogy férfiasabb legyen nálam,hogy ők viseljék az én gatyámat és bebizonyítsák nekem,hogy képesek engem megtörni és legyőzni,mint férfit. Értitek ti ezt? Nem azzal voltak elfoglalva,hogy nőként mit képesek kihozni magukból,inkább az bizergálta őket,hogy mindig sokkal okosabbak,tökösebbek és ügyesebbek legyenek nálam... Persze nem jött össze nekik,de mindez arra jó volt,hogy szépen tönkrevágja a kapcsolatunkat. Egyébként manapság nagyon sok nő szenved ebben.. Ezek a nők nem a saját térfelükön akarnak játszani,hanem mindenáron meg akarnak tökösödni,bebizonyítani,hogy mindenben jobbak,mint a férfiak. Mi ennek az oka? Emancipáció,megváltozott társadalmi szokások,szerepek,elvárások,uniszexualitás...?) Ilyenkor mindig ezeket hallom érvként. Szeretem ilyenkor befogni a fülem.. Nem bírom a tökös csajokat,a kifejezéstől is kiráz a hideg. És ez nem azt jelenti,hogy egy nő legyen mimóza,porcelánbaba,sebezhető,irányítható,butuska,szépséges, csakis babusgatásra alkalmas tündérke. Nem,nem. Ezt nem várja senki a nőktől. De az hihetetlenül taszít,mikor igazán bájos,nőies külsejű hölgyek erőltetik magukra a keménységet,férfiasságot és eltorzult arccal próbálják  megmutatni a férfiaknak,hogy: „mi csajok vagyunk olyan kemények,ha nem keményebbek,mint ti pasik...” Baromság. Régen sajnos ilyen tökös csajaim voltak. A kapcsolatunk zátonyán mindnek elmondtam,hogy kérlek döntsd el: harcolni akarsz ellenem,vagy harcoljunk együtt,egymásért? Hát nem értették meg,mert nem voltak ezen az érettségi szinten. Hány kapcsolat esik szét azért,mert a párok nem azzal vannak elfoglalva,hogy szeressék,támogassák,lenyűgözzék a másikat?  Helyette mit művelnek ezek a béna kacsák? Egymás ellen küzdenek. Párkapcsolatban. Betegek ezek? Akkor miért nem élnek egyedül? Ok,hogy férfi és nő ég és föld,ok,hogy sose fogjuk megérteni egymást,de könyörgöm mi a túrónak kell a másik nemet terrorizálni az egónk által?? Nem lenne jobb szeretni? Itt valami nagyon félrecsúszott,hogy a pasik kezdenek elnőiesedni,a nők válaszul elférfiasodni és fordítva.. De valójában ez normális folyamat,mert a hiba,ami becsúszott a gépezetbe így próbál kiegyensúlyozódni. Vegyük már észre,hogy a két nem közt akkor egészséges a viszony,ha erős a kontraszt: viselkedésben,külsőben,lelki világban és kövezzetek meg,de az sem árt,ha néhány feladatban és társadalmi szerepben is.... A világban minden egyensúlyra törekszik. Minden rendszer. Az egyensúlyi állapot a végén mindig bekövetkezik. Ha a pasi elnőiesedik,akkor a nő mellette elférfiasodik és fordítva.. A lényeg az,hogy a végén megszűnik a férfi és megszűnik a nő és az egyensúly beáll. Utópia,de gondoljatok bele,hogy valahol reális. Ez lesz a vége,ha én mondom úgyis igaz pont. Szóval mi férfiak ne akarjuk törékeny,kis lányos fiúkák lenni,akik szinte pótmamát keresnek a nőben,és ti hölgyek ne akarjatok megtökösödni és nem törődni velünk,mert akkor itt nagyon csúnya világ lesz. Már most is az van. Ez az alap probléma,ami miatt ennyi a válás és szakítás. Néha az az érzésem,hogy a kapcsolatokban két vadállat küzd egymás ellen egy ketrecbe zárva és a tét,hogy melyik tépi szét a másikat hamarabb. Azt látom,hogy a pasik a nőknek folyton bizonygatják,hogy ők aztán az istenek,a legjobb machók. Erre a nők meg azzal terrorizálják a férfiakat,hogy ők mindenben jobbak,erősebbek,okosabbak és ügyesebbek és ők a belevaló,”herenövesztett” hölgyek. Hát nem szánalmas? Nem lenne jobb inkább egymást kiegészíteni,a másikért küzdeni? A férfiak újra lovagiasak,igazi hódítók és védelmezők lennének,a nők pedig a nőiességükkel,szépségükkel és különleges érzékeikkel próbálnák elvarázsolni a férfit? Az a nő vagy az a férfi,aki állandóan saját magát akarja igazolni egy kapcsolatban az önmagába szerelmes és nem kell neki kapcsolat,ennyi. Szóval jó lenne lerakni a csatabárdot és nem ilyen balfaszságokra gondolni,hogy offenzív önmegvalósítás egy szerelmemben,párkapcsolatban. Ilyen nincs. Nőnek,férfinak együtt,közösen kell harcolni a világ ellen,különben borítékolható a bukta... Hiába vagyok egy erős,kemény férfi,ha egy olyan nővel hoz össze a sors,aki nálam is keményebb és férfiasabb akar lenni..Ezzel én nem tudok mit kezdeni,leginkább elmenekülök. Hát el is menekültem és végül jó helyen kötöttem ki. Egy olyan nőnél,ahol tényleg férfiként viselkedhetek,mert igazi nőt tudhatok magam mellett,aki szintúgy nagyon jól érzi magát a bőrében,mint én,nem akar falloszt növeszteni és boldog,hogy nőként élheti az életét. Valahol a tudat alatt innen gyökerezik a nőies,természetes,kövérkés lányok iránti vonzódásom. Valahol ez egy tiltakozás a férfias nőkkel szemben,ami a külsőségekben így nyilvánul meg.. Persze attól,hogy egy nőnek széles a csípője és puha a teste,az nyilván nem jelenti azt,hogy nőies lelke is lenne,de legalább már 50%-os a siker. És a maradék 50-et könnyebb mellé gyűjteni.

Ha egy lányt nem zavarja,hogy neki nagyobb a popsija,párnásabb a hasa,hanem inkább ezt szexuális vonzerőként kívánja megélni,akkor nálam ez már fél siker,hiszen,ha a külsejével nem áll hadilábon akkor jó eséllyel a személyiségével sem,ergo velem sem fog ,tehát ő nem éli meg traumaként azt,hogy neki nőként kell helytállnia mellettem. Egy ilyen leányzóhoz sokkal őszintébben hozzá tudok bújni. A világ tele van durvasággal,eléggé furán érezném magam egy olyan nő mellett,aki kívül,belül a keménységét és a férfias tulajdonságait akarja mellettem kidomborítani. Szóval nem csak azért szuper egy dundi leányzó mellett élni,mert nagyon felizgat a kis husi,puha testük,hanem ezért is,mert a külsejük kihat a lelki világukra is. Ezek a lányok sokkal inkább nőként éreznek és gondolkodnak,mint azok a hölgyek,akik valamilyen oknál fogva mindent elkövetnek a természetes nőiességük ellen. Rekedt,bagó hangú,agyonszolizott,férfiasan kemény manager pipik,akik rendszerességgel fogyasztják a testüket,nem hinném,hogy valóban annyira vonzók lennének a legtöbb férfi számára. Nem igaz,hogy az ilyen tökéletesnek mondott nők valóban kiérdemelten viselik magukon ezt a jelzőt.

Én a nőies nő mellé „szerződtem" és nem a tökéletes nőhöz,akiről időközben mindig kiderül,hogy belül egy férfi és nem elbűvölni akar,hanem legyőzni.

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr762278660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mustang · http://plus-size.hu 2010.09.12. 13:33:47

Szia!

Néha ránézek a blogodra, mert amiket írsz, az nagyon tetszik, de a meztelen csajos fotók nem igazán érdekelnek :)

Ma is idetévedtem, és mit látok? Pont ugyanazt gondoljuk a témában, csak én a női oldalról látom. Nagyjából ugyanezt már leírtam én is itt: ducilap.info/index.php?¶ncs=show&kulcs=328&topic=2&

Írj többet! Tudom, hogy kevés az idő, nekem is az, de a jó gondolataim mindig elillannak, ha erre hivatkozva nem írom meg őket.

Üdv, mustang

Ilovechubbygirl 2010.09.12. 19:10:01

Kedves Mustang!

Köszönöm a respektálást,én is elolvastam a gondolataidat erről,valóban nagyon hasonlóan látjuk ezt a témát. Tetszett az írásod. A meztelen csajos fotóimmal ajánlom a megbarátkozást,hisz ez a blog nem csak nőknek szól. És a pasik imádják ezeket a képeket... Mind az írásaimban ,mind az ilyen alkatú lányok pucér képeiben hiány mutatkozik és ezt igyekszem kárpótolni. Sajnos írni valóban nem tudok többet. Írnom kell eleget hivatalból is... Ez a blog csak lopott félóráimban működik,amit a kevés szabadidőmből tudok néha lecsippenteni. Túl sokat írni nem is lenne jó,mert akkor a sok szöveg közt végleg elveszne a mondanivaló.

Zenador 2010.09.13. 11:28:24

Hihetetlen, gondolatolvasó vagy, bennem is hasonló elméletek fogantak meg a napokban! Igaz, a linkelt képeiden egynémely hölgy nekem már túl "kövér", de alapvetően én is a gömbölyded, telt nőket szeretem.

Az írásoddal teljesen egyetértek, ha megengeded, akkor néhány saját gondolattal kiegészíteném. A nőies testalkathoz hozzátenném a nőies öltözködést is!!!! Nincs annál szebb látvány, mint amikor egy nőies, telt vonalakkal megáldott nőt szoknyában, és szép harisnyában látok. Az egész napom szebb lesz még, akkor is ha csak egy futó pillantást vethetek rá (Persze ettől még belül a lelke romlott lehet a férfias személyiségvonásoktól -- ahogy te is írtad). Az öltözködés azonban összefügg a személyiséggel és nagyon sokszor "érzem" a nőies
kisugárzásukat, ami felemelő érzés. Ennél már csak az a szebb, ha udvarolhatok, hagyományos módon egy -- sajnos kiveszőfélben lévő -- "klasszikus" nőnek. Ekkor tényleg férfinak érzi magát az emberfia:)

És tudod mi a döbbenet? Hogy ebben az elkorcsosult világban lassan a mi felfogásunk női testalkatról és a nőies öltözködésről aberrációnak számít.

Sajnos a környezetemben is elég sok az általad igen pontosan definiált férfias, törtető manager-nő(?), akik saját nőiségüket utálják. Hányingerem van tőlük! Azt figyeltem meg a közös "kedvenceinken", hogy többnyire rövid a hajuk (Fúj!), nadrágkosztümben járnak (Undorító!) és vékony, fiús csípőjük van. A deszka alakjukat pedig meg sem említem, mert erről már rengeteget írtál. Szerintem ezeknek a nőknek a hormon háztartásuk is eltolódott a férfias nemi hormonok irányába (Ez nem vicc, olvastam erről egy tudományos tanulmányt). Ráadásul csak a könyökléssel és a szorgalommal érik el az előremenetelt, többnyire nincs bennük kreativitás. Ezt persze tudják is, ezért szeretik kihasználni a kreatív embereket.

Nem véletlen tehát, hogy sok férfi a "konditerembe" menekül az "elnőcisedett" világból, mint a férfiasság egyik utolsó mentsvárába. Nem véletlen, hogy gyúrsz, egyébként én is kondizok, sajnos még amatőr szinten. De igyekszem:)

st.joey (törölt) 2010.09.13. 22:21:30

Hello Ilovechubbygirl!!!
Imádom a telt hölgyeket!!!
Örülök hogy rá találtam az oldaladra!
Rendszeres olvasója leszek!!!

p.s.: I Love Chubby Girl!!!!!! :)

nőiesség 2010.10.01. 09:23:54

Sziasztok!
Nagyon jó olvasni soraitokat, azt, hogy elfogadjátok a teltebb nőket, sőt, hogy őket részesítitek előnyben. Nagyon sok rosszat kaptam már életemben fiúktól, férfiaktól a nem épp átlagos súlyom miatt, és ennek eredményeként nagyon sokáig olyan ruhákban jártam, amik aztán mindent takarnak, persze ettől a fajta öltözködéstől egyáltalán nem is voltam nőies. Azóta sokminden változott: férj, gyerekek, olykor flörtök. :)Egyébként nem tartom magam kövérnek, sztem formásan gömbölyded vagyok. :) Épp a héten dicsért meg egy ismerős hölgy, hogy milyen csinos vagyok szoknyában, azt gondolta megyek valahova. Mondtam neki, hogy nem megyek semmilyen fontos helyre, csak egyszerűen nő akarok lenni abban a világban, ahol lassan kezd elmosódni a határ a férfi és nő között. Felvettük a nadrágot, kivívtunk magunknak mindenféle jogokat, aztán meg csodálkozunk, ha a férfiak nem adják át a helyet a buszon. Nem azt mondom, hogy térjünk vissza arra a szintre, ahol a nőnek nincs beleszólása semmibe, hanem viselkedjünk nőként, hordjunk szoknyát, ne takarjuk el magunkon, ami szép, ne legyünk tramplik és engedjük, hogy a férfi férfi lehessen mellettünk.
Amióta nőiesen öltözök és elfogadom magam (100%-ig sajnos még nem sikerült), azóta sok férfi megnéz, ki a szememre, tetintetemre kíváncsi, ki pedig a dekoltázsomra. :D Iszonyatosan jó érzés, amikor bókol egy férfi, úgy elfogad, ahogy Vagy, és kedvesen udvarol, ez nagyon sok erőt tud adni és méginkább vonzónak érzem tőle magam. :)
Kevés az a férfi, aki igazán jól, kedvesen tud udvarolni, de nagyon fontos lenne sztem.
Hú, kicsit belemerültem az írásba, nem akarlak Titeket tovább úntatni a mondanivalóimmal, csak megköszönöm, hogy ilyen férfiak is vannak! :)
Én pedig igyekszem ízig-vérig NŐ lenni! :)
süti beállítások módosítása