Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Harc a kilókért IV.

2010.02.28. 01:15

A sok kinyilatkoztatás után végre megint hoztam nektek jó kis kövérkés,húsos csajokat, 24-30-as BMI-vel,ha valakit ez az adat is érdekel :):). Engem speciel kurvára nem. Imádnak enni,van rajtuk hájréteg bőven,mégis milyen jó a testük.. Jé és egyáltalán nem tűnnek lusta disznó,egészségtelen,200-as vérnyomású, a testüket folyton gyűlölő szerencsétlen nőknek. Biztos csak a szemem rossz igaz? Mert ők valójában mind nagyon beteges külsejű csajok,csak erőltetik magukra a magabiztosságot és a kicsattanó egészséget? Na ne már! Olvastam már egy két helyen ezt a hülyeséget. Szerintem meg a puha háj egy ellenálhatatlan opció a csajokon. De hogy tovább lépjek egy szinttel,most olyat mondok,amitől minden vékonyság mellett elkötelezett ember felhördül: Ezek a csajok éppen a testükön fodrozódó hájtól néznek ki ilyen rohadtul egészségesnek és szexinek. Tudom,hogy egy Rubens veszett el bennem,csak festeni nem tudok... Viszont képet feltölteni igen. Van itt szép cici,bájos pofi,vastag combok,jó nagy popsi,itt-ott egy kis narancsbőr,jó hurkás has és izgató húsos punci. Hát bízom benne,hogy sokaknak elcseppenős lesz az új poszt....


 

free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host

free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host

 

 

 

 

 

free image host free image host free image host

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr731795567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bloodscalp 2010.02.28. 14:03:50

Hello:)

a képeid után mindig van egy kis húshiányom:)

Raiden_Airbrush 2010.03.01. 07:54:39

Jó az oldalad, abba ne haggyad.

srác a millióból 2010.03.04. 13:44:03

Abszolút egyetértek! Mondjuk nekem speciel a nagy seggű, nagy combú, vékony derekú csajok jönnek be (kb. ovis korom óta :); mit nekem nagy mellek, ha a segg jó!
De manapság ez sem trendi. :)

TFD 2010.03.05. 16:05:49

Azta!! ez a lány mesébe illő :O Hú hát eszméletlen.... Köszi a postot, jó mint mindig! :)
www.imagebam.com/image/b456f269916976

spike543 2010.03.08. 09:17:50

Hát hello ismét nagyon régen nem írtam, de a bogot az óta is folyamatosan olvasom. Nagyon örülök, hogy egy szemernyit sem veszitetél a lendületedből, akár egy könyvet is kiadhatnál bel öle. Én dupla példányt vennék:) Minden szavaddal egyetértek megintcsak. De azért én ennyire nem vagyok, elszállva magam tol, de amint mondottad ez a világ nem érdemel mást ez szent igaz, na, további jó bogozást és izgatóan sexi husi csajokat. Talán tényleg elindult valami egyre több husi csajt látok, na, cső!

Bloodscalp 2010.03.27. 17:09:51

@TFD: nekem is az -egyik- kedvencem:)

ciluvagyok 2010.09.10. 21:50:50

Nem is tudom, hogyan találtam ide, de IMÁDLAK :-)
én is nagyocska vagyok, mindig tapadtak rám a srácok :-) mindazonáltal elég nehéz nem tudomást venni a konzumidióta turmixivós nagyfenéktőlbánatos fogyókúrátólagresszív testemiattboldogtalan világról... Talán ezért is jobb duci csajnak lenni :-)
szerintem:
ciluvagyok.freeblog.hu/archives/2010/07/21/Test-kp/
süti beállítások módosítása