Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

A V magazin nem kis megdöbbenést kiváltó divatanyaggal kezdte az évet, hiszen a képeken a hagyományokkal ellentétben, telt idomú modellek szerepelnek. Szóval a trendváltozás lassan,de biztosan kezd kibontakozni. Bevallom őszintén,hogy én nagyon tartok ettől az új hullámtól. Nagyon örülnöm kéne,de látni kell a dolog hátulütőjét is. Nyitott kérdés,hogy vajon a husi nők divatszakmába való betörése nem pusztán csak marketingfogás? Kicsit még szkeptikus vagyok. Nem tudom,hogy igazi meggyőződésből reklámozzák-e a teltebb,párnásabb női idomokat. Vegyünk egy példát. Itt van nekünk a mi Schobert Norbertünk. Tudjuk,hogy ő az ország lefogyasztó mestere és fitneszguruja. Egyik oldalról hihetetlenül nagy a híveinek tábora,de majdnem ugyanennyien utálják is. Hát nem egy atomfizikus,annyi szent és minden intelligens ember tudja,hogy nem csak meggyőződésből,hanem a vele járó temérdek pénzért is csinálja,amit csinál. Egyébként számomra ez nem elítélendő dolog. Az ember manapság már igen kevés dolgot képes érdek nélkül megvalósítani. És butaság is lenne. A kapitalizmusban a társadalmi munka nem egy divatos szerepvállalás. Sajnos. Csak az engedheti meg magának,hogy egy célt ingyen és bérmentve megsegítsen,akinek általában erős háttere és egzisztenciája van. Tehát jótékonykodni is csak úgy lehet,ha egyébként van egy erősen érdekorientált jó jövedelemforrásunk. Norbi azért hiteles a szememben,mert ő tényleg komolyan is gondolja ezt a fittség mizériát amellett,hogy üzletember is. Azt viszont nem tudom,hogy a dundi lányokat favorizáló divatguruk vajon privát emberként is ilyen pozitív szemmel nézik a húsosabb női testet? Ha mondjuk én lennék a helyükben,akkor nem lenne kérdés a hitelességem,hisz férfiként is testesebb lányokat kedvelem. Ezt csak azért volt fontos megjegyeznem,mert nem árt tudni,hogy mi hajtja az embert? Elhivatottság is vagy csak haszonszerzés? Aki pl. rabszolgákat hajt háborúba,mint pl. Dareiosz is tette Alexandrosszal szemben, az elbukik,bármekkora is a serege. Tehát a dundi nők befurakodása a modellszakmába csak akkor lehet hosszútávon sikeres,ha mögötte szilárd meggyőződés van. Egyébként a piac a kezdeményezést sec-perc alatt felzabálja. Gondoljatok csak bele. A husi nők térnyerése nem kis veszéllyel fenyeget bizonyos érdekcsoportokat. A fogyiipar igencsak megsínylené: a fitneszguruktól kezdve a divatszakmán át a plasztikai sebészekig. Mert,ha tényleg hiteles és szilárd horgonyt vet a köztudatban,hogy a dundi nő divatos jelenség,akkor egész biztos,hogy nem minden hölgy akar majd anorex lénnyé redukálódni. De hát,hogy őszinte legyek nem tudom sajnálni azt a plasztikai sebészt,akinek esetleg pár százalékkal megcsappan a zsírleszívásos műtéteinek száma. Már miért is kéne sajnálnom? A versenyszféra nem csak az iparra vagy különféle szolgáltatásokra vonatkozik. Sokkal életszerűbb és érdekesebb egy olyan divatvilág,ahol alaposan megküzdenek egymással a teljesen eltérő irányzatok. Lehet,hogy az öltözékekkel ez eddig is így volt,de a modellekkel nem. Eddig kizárólag a kifejezetten vékony nőknek volt keresnivalójuk. Ami nem jó,mert a husibbak anélkül lettek leírva,hogy valaha is versenyeztetve lettek volna. Ez kb. olyan,hogy nem dobhatsz piacra egy terméket pusztán azért,mert a kollektív tudatban az van,hogy az jelenleg nem divat. De azzá válhat. Csak ki kell próbálni. És ahogy elnézem ezeknek a szép, egészségesen telt lányoknak a fotóit,erre minden esély meg is van. Csak még agresszívabb marketingpolitikára van szükség. Például úgy,ahogy én csinálom. Ilyen szlogenekkel lehet polgárt pukkasztani,mint pl. "szép hurkás nők a kifutón vagy reflektorfényben a szexi zsírpárnák". Ja,hogy ez durva,mert ennek eddig csak az ellenkezőjét mondták? Na és akkor mi van „öcsibogyó”? A vékonyságimádat is ugyanilyen agresszív kinyilatkoztatássá és tudatmódosító irányzattá alakult. Ezt a teltimádattal is ugyanúgy el lehet érni. A piac az piac. Nem válogat,csak jó reklám kell az ötletedhez és tiéd a világ.. Vagy legalább a fele..

free image host free image host free image host free image host

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr281688298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukikaa1986 2010.01.27. 16:17:46

Én is tartok tőle, hogy nem valódi meggyőződés áll a beindult folyamatok mögött...