Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Öregem,szinte mind husi...."

2009.07.12. 23:40

 

Sziasztok kedves Olvasóim!


 

A hétvégén alkalmam volt egy csomót mászkálni a szabadban, a tóparton lenni,vásárolgatni,korzózni,szóval igazi nyári hangulatom volt. Bár még mindig nem vagyok szabadságon,már csak néhány hét van hátra és végre kiengedhetem az év közben felgyülemlett gőzt. Amúgy ez a hétvége az időjárás szempontjából még nem volt az igazi,de mégis rengetegen voltak lent üdülni,sok-sok fiatal hagyta el a nagyvárosokat és a hétvégi nyaralók mellett tucatszám álltak a jobbnál-jobb kocsik. Ezt máris örömmel nyugtáztam. Talán még sincs akkora gáz az életszínvonalunkkal,hogy a szórakozásról és az aktív pihenésről is le kelljen mondanunk. Bár az is igaz,hogy az idén sokkal nagyobb belföldi turizmusra kell számítani,mint annak előtte. De hát baromi jó kis hely a mi országunk és ha időnként nem csesznénk el oly rutinosan,mint ahogy évszázadok óta ezt tesszük,akkor már rég el is keresztelhettük volna Eldorádónak. Na jó: politika és szociológia itt le is zárva.::)

A lényeg,hogy pozitív élményekkel megyek holnap dolgozni. Ahogy tegnap a kávézók,üdülők,büfék és árusok előtt mászkáltam, sikerült jól szemügyre vennem a mai 16-30 közötti fiatal korosztályt,különös tekintettel a fiatal lányokra. Minden kétséget kizáróan hűséges pasi vagyok,őszintén szeretem a kedvesemet,de mint már korábban is leírtam: a vizuális éhségemről egyenlőre nem tudok lemondani. És bizony,ahogy elnézegettem néhány fiatal lányt,akaratlanul is megcsiklandozták a fantáziámat. Egyszerűen nem lehetett őket nem észrevenni na. Bocs-bocs,hogy ilyen kis megbámulós vagyok,legközelebb majd nézem az alacsonyan szálló bogarakat. De hát miért is nem tudtam a nők mustrálásától eltekinteni? Egyértelműen azért,mert a többség veszettül az ízlésembe vágott. 20 éves kis egyetemista lányok,akik most töltik a nyári szünetüket tucatszám lepték el a környezetet. Egyik csinosabb és szexibb volt,mint a másik. Ahogy ezt a sok-sok lányt szemügyre tudtam venni,egyértelműen kiderült,hogy mindössze 40 %-uk gyömöszölhető bele a vékony kategóriába és akkor még nagyon jóindulatú voltam. Számomra öröm,( akinek meg nem az szomorkodjon rajta),hogy a mai 20 év körüli lányok többsége bizony jó húsban van és ami az egészben szép,hogy a többségük igen vonzó módon dundi. Láttam hosszú szőke hajú nagyon - nagy cicis lányt,nem éppen átlag combokkal,volt ott szexi vörös,fekete vagy barna lány topban, kis rövid naciban, mini szoknyában stb... Vagy átlag felüli mellekkel,vagy igen nagy popsival,vastag combokkal ,vagy ez így együtt mind. Szinte kivétel nélkül mindnek kibuggyant a dereka ,a lapos hasnak meg csak a messzi hírét se láttam. A sok büszkén kidudorodó zsíros has piercinggel vagy csak "natúran" remegő hájas pocik,szinte már tüntetőleg hatottak. Ették is a lányok jóízűen a lángost,szürcsölték a kólát,vagy sört,nyalták a fagylaltot mohón és kurvára nem volt olyan érzés bennem,hogy hű de gáz,hű de egészségtelen ez a mai fiatalság. Minden csak nézőpont kérdése. Nyilván egy együgyű táplálkozás szakértőnek a kémcső mellől vagy egy női lap szerkesztőnek a légkondis irodából ez egy olyan mellbevágó élmény,amin egyből idegbeteg módjára fel kell háborodnia. Ja -ja: különben a kutya se figyel fel a tevékenységükre.

Én meg azt mondom,hogy baromi sok izgató husi lányt láttam ezen a hétvégén,akik élvezték a kis életüket, a szabadságot és ették,itták,ami csak jól esik. Tényleg szépek,gusztusosak,kihívóak voltak na. Üzenem a sok trendkovácsnak,fitnesz gurunak és szépségklinikának,hogy akárhogy is iparkodnak,jövőre is meglesz az a 60%. Szerintem jövőre is elégedett leszek a „kínálattal.” Sok pasi számára ugyanis: "Nincs nő zsír nélkül." Kéretik ezt tudomásul venni és nem bepánikolt fuldoklóként kapálózni ellene...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr481242379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amati 2009.07.15. 19:45:13

Bizony, bizony én is pont erre jutottam, a mai csajok többsége nagyon jó húsban van, imádom a kibuggyanó hasakat és hurkákat.

Jó lenne egy olyan rovatot is indítani, ahol ilyen csajokról készült amatőr képeket lehetne feltenni/beküldeni.

Sztem jórészt sokkal izgibbek is lehetnének ezek a képek, mint amiket a netről lehet összevadászni.

Ilovechubbygirl 2009.07.16. 13:04:17

Szia Amati!

Ha már egyszer ilyen jó ötleted van,akár meg is valósíthatnád.

Amati 2009.07.16. 16:22:26

igen, gondolkodom is rajta, de van sok netről szedett amatőr képem is ilyen témában összegyűjtve.. én is gyűjtöm őket.

Babyface01 2009.07.17. 11:03:07

Ha megvan, szóljál, mert nekem is vannak :-P

Amati 2009.07.19. 14:44:35

Most voltam a harkányi strandon, hű micsoda idomokat látni, isteni hurkás hasak vannak, irígylem az ilyenek faszijait. Kár hogy az ember szemében nincs fényképező.

Ilovechubbygirl 2009.07.20. 08:25:05

Amati!
Miért, a te barátnőd nem ilyen?

Amati 2009.07.20. 14:37:14

hát sajna nem

egyébként itt egy strandos sorozat, vanank benne jók:
www.goldengate.hu/kepsorozat/98889-nyar

Amati 2009.07.21. 20:10:01

egyébként a barátnőmről is van néhány jól sikerült szexy kép, hasasok is, akit érdekel annak megmutatom :D

Ilovechubbygirl 2009.07.21. 20:33:37

Már hogyne érdekelne! Engem kifejezetten érdekel.

Amati 2009.07.22. 06:11:12

ok. írd meg az msn címed.

Ilovechubbygirl 2009.07.22. 09:35:32

Msn címem jelenleg nics beállítva,de a csaba3798freemail.hu-ra küldhetnéd őket.

Amati 2009.07.22. 12:33:03

Hát küldeni csak úgy a vakvilágba nem küldöm szét őket, de ha lesz msn-ed megmutatom.
süti beállítások módosítása