Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Szervusztok!

 

Eddig is elég sokan kommentálták már a naplómat,mégis kíváncsi lennék több olvasó véleményére. Különösen érdekelne azok hozzászólásai,akik teljesen másképp látják ezt a témát. Példának okáért szívesen elolvasnám a fogyókúrázó nők véleményét, a folyamatosan aerobic órákra járó csajokét,ill. olyan férfiakét,akik kizárólag a vékony nőket tartják valamire.

 

Kedves lányok,Hölgyek! 

 

Tényleg érdekelne,hogy miért gondoljátok sokan,hogy a vékony comb és lapos has  szexivé varázsolja külsőtöket? Mi ennek az oka?  Pusztán csak annyi,hogy nem  divat manapság teltebbnek lenni,vagy egyéb praktikus okai is vannak?  Egyáltalán mitől lenne az szexi,ha vékony lesz a lábatok,kicsi a feneketek és lapos a hasatok?  Nem értem.  Csípjetek meg. Ez amolyan minimál dizájnra való törekvés,mint a lakberendezőknél?  A karcsúság,vékonyság a kikezdhetetlenségre való törekvés lenne?  Magyarán,ha nincs popsim,pocim,akkor nincs mibe belekötni?  Ez nem valamiféle csúsztatás? Ez kb. olyan,hogy ha nem dolgozom,nem hibázok.  Tehát,ha egy lány  vékony,akkor tökéletes?  De mitől az?  A tökéletesség abban rejlik,hogy nincs széles csípő,nincs úszógumi,nincs semmi?  Sorry! Én csak próbálom megérteni a logikát. Olyan érzésem van,mintha kizárólag valamiféle görcsös letisztultság iránti vágy hajtaná a vékonyság híveit. De ugyanez a jelenség figyelhető meg a 21. században az autók,elektronikai cikkek,házak,egyéb tárgyak,szóval szinte minden létező dolog háza táján.  Nekem az az érzésem,hogy ez az elsivárosodás félé vezető út. A következő lépés ugye az lesz,hogy a jövő nemzedékének nő nemű egyedei kizárólag olyan génkészlettel születhetnének meg,ami a vékony nőideál minden paraméterének megfelel. Nem támogatom az ötletet. Lássuk be,hogy soha nem vezetett még jóra,ha mindenki egyféle akart lenni. És én őszintén mondom,hogy kissé butuskának tartom a nők azon részét,akik a szebb külső reményében szeretnének karcsúbbá válni,miközben úgy egyéniségek és izgatóak igazán,ha van rajtuk husi. Szerintem ti sokszor annyira rossz önképpel és annyira befolyásolható jellemmel bírtok, hogy szinte szükségszerű következmény,hogy elégedetlenek legyetek a külsőtökkel. Nézzétek csak meg a képeimet. Láttok ott egy gátlásosnak tűnő ducit? Mégis rengeteg olyan eset van,mikor egy igazán szexi és bájos telt lány is fitnesz csajjá szeretne válni. És mikor a fogyás megtörténik egy tökéletesen  jellegtelen lány lesz belőle. Ez az amit baromi nehezen tudok megérteni. Bárhogy is nézzük a gömbölyded formák és a finom zsírpárnák több szexuális kisugárzást adnak egy nőnek és valóban nagyobb vizuális élményt is nyújtanak.  Izgalmas,érdekes,pikáns... Kb. e -három szóval jellemezhetném a párnás női testet. A három jelző közül egynél nem ismerek kompromisszumot.  Mégpedig,hogy érdekes szerintem kizárólag egy telt női test lehet. Pont és  kész. Ebben nem vitázom senkivel. A vékony női test eleve nem lehet érdekes,mert ez fizikai képtelenség. Szép igen,de érdekes semmiképp. Ami nincs az ugyanis nem jellemezhető azzal,hogy érdekes.  Mert ugye,ha nincs se comb,se has,se fenék,akkor mitől lenne érdekes?  A telt női test csupa izgalom és kéj. Ettől szeretnétek megválni? Szeretnétek magatokat megfosztani testetek csodás adottságaitól?  Lehet,hogy sikerélmény egy kisebb számú farmert felvenni,vagy 10 kilóval kevesebbet a mérlegen ,de egyáltalán nem biztos,hogy tényleg szexibb és szebb nőt kapsz ezért cserébe. Mert,ha nekem most azt mondod,hogy csak vékonyan lehetsz szexi,akkor én erre azt válaszolom,hogy nem értesz még saját magadhoz se. Aki egyszer rájön a dundi lányok vonzalmának lényegére,az soha nem szabadul ettől az érzéstől. Ha megkérdezitek,hogy miben nyújthat többet egy telt lány,mint egy vékony,akkor ez a válaszom:  Hát azért ,mert a több többet nyújt.  Evidens nem? Szóval ne fogyjatok le,mert mai hatállyal ezt megtiltottam nektek! Fogyózni tilos,fogyózni "bűncselekmény" és egyébként is igazán nincs kedvem ahhoz,hogy elszomorítsatok ezzel engem. Engem elszomorítani meg különösen nagy bűn. Halljátok szexi nősténykék? Egy szexi husinak a fogyás az tabu!!  A sikerélmény megszerzésére létezik más módszer is,mint a fogyás....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr96790456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pumukli · http://emeltdijassms.hu 2008.11.27. 03:15:06

ne legyen csonti a csaj és nem gáz ha van egy kis plusz husi, de azért túlzásokba ne essünk!!!!!... szerintem az arany középút a legjobb... amikor van még mit fogni de nem is kell lapáttal összeszedni a csajt! :)

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2008.11.28. 02:03:22

A vékonyság a fiataságot jelenti, amikor a lányoknak még nincs se mellük, se fenekük. A vékonyság divat összefügg a fiatalság-divattal, és mindkettő a mai individualista világképet támasztja alá. Fiatal vagyok, egészséges vagyok, enyém a világ, azt csinálok, amit akarok.

Sajnos ez van. Én egész életem fogyókúrával töltöm, mert _sajnos_ a duci nőknek sokkal keveseb lehetőségük van érvényesülni. A munkában, a baráti körben, mindenhol.

Ilovechubbygirl 2008.11.28. 10:21:16

Kedves Hatláb!

Persze egyetértek veled, de mindez azért van, mert nincs elég önbizalmatok. Az önbizalmat nem feltétlenül a környezet és az elvárások határozzák meg. Ha van önbizalmad, akkor te magad vagy hatással a környezetedre és nem fordítva. Három dolgot soroltál fel: munka, baráti kör, meg a mindenhol. Na most a munkában egy husi nő egész biztosan nincs hátrányban addig, amíg nem elhízott. Tehát a képeimen szereplő nők e- tekintetben biztosan nem lennének hátrányban sehol. Te a kifejezetten kövér nőkről beszélsz. Az ő megjelenésük vitán felül hátrány lehet bizonyos helyzetekben. De egy 0-30 kiló felesleggel bíró nő sehol sem kerül hátrányba, kivéve, ha modell akar lenni. A baráti kör meg semmit sem ér, ha kilóra mér téged. Ilyen embereknek megfelelni hatalmas butaság. Eleve nem szerencsés egy korlátolt, trendi társaságban barátokat keresni. Vannak normálisabb emberek is, csak körül kell nézni. Az élet többi területei: pl. a párválasztás meg szerencse kérdése is, hisz elsőre senki se tudja megmondani, hogy vajon bejön-e külsőleg a kiszemelt egyénnek. Merjen mindenki határozott egyéniség lenni!!!! "Kemény fába nehéz fejszét vágni..."

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2008.11.28. 14:06:23

Na, ez megint eszembe juttatta, miért szeretem ezt a blogot (már a jó csajok képein kívül).

A környezetem soha nem volt képes megérteni, hogy egyszerűen jól érzem magam a bőrömben. Igen, egy duci, szőrös, csupa heg butch akarnék lenni akkor is, ha még egyszer születnék. A barátok meg nem barátok, ha kilóra mérnek, ez teljesen így van.

ilovechubbygirl: RESPECT!!!!!!!

manta77 2008.12.01. 15:00:02

:)))) szexi kép:) most olvasom először a blogod, és csupán annyi lenne a hozzászólásom, bár lehet, hogy kéne, de sosem fogyókúráztam, de egyszer azért sikerült 2 hónap alatt megszabadulni tizenx kilótól. De az csak egy szakítás eredménye volt, igaz, sokan megállapították, hogy fogytam, de csupán ezért volt sikerélmény, egyébként tökmindegy... jah szebb rucikat csinálnak vékonyabb lányoknak:)))
pusz

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.04. 09:24:41

Gyermekeim születése óta az állandó fogyókúra, meg a "jojó-effektus" keserítette meg az életemet.
Olvasgattam már régebben is a blogodat, de most úgy éreztem, feltétlenül hozzászólok.
Először is, mert mióta be-bekukkantok ide, azóta "szarok a fogyókúrákra" (elnézést a vulgaritásért), másrészt pedig most, hogy ismét a ducibb korszakomat élem, valahogy a páromnak is jobban tetszem. Legalábbis folyton rám mászna, ami nem baj, SŐŐŐŐŐT!!!!:)))))
És azt szokta mondani, amikor hátulról "támad", hogy imádom a "kapaszkodóidat"....így nevezi a csípőmön domborodó zsírpárnákat :)))
És kapaszkodik is beléjük rendesen, és majd megőrül közben....
Bocs, nem akartam erotikus vonalra tévedni, de hát ez is hozzá tartozik.
Nem beszélve arról, hogy "soványkoromban" mindig eltűntek a melleim.....Nahh, most aztán dudorodnak azok is szépen. Igaz, nem hetykén állnak, mint egy húszévesnek, de legalább KEBLEK! :DD
Mégvalamit.
Fogyókúrás korszakaimban állandóan ideges, nyűgös, nyavalygós voltam....És miért? 1-2 évért? (Eddig tudtam mindig tartani a leadott súlyomat.)
ÁÁÁHHH-------
Amikor kigömbölyödök, akkor csupa derű, vigyorgás vagyok, "meggyógyul" a humorérzékem...
És igenis imáááádoook enni -JÓKAT enni-, imádok sütni, főzni...És ÉLVEZEM az életet. (Bika a horoszkópom, ajjj de jellemző hehe)
Lényeg a lényeg, hogy szerintem az idegrendszerem is "kipárnázódik", nyugisabb, jobb kedvű vagyok.
Nos, nem akartam regényt írni, de örülök, hogy létrehoztad ezt a blogot!
Nagyon sokat segíthet a ducibb hölgyeknek, ha másért nem is, de legalább láthatják, nem csak a sovány, trendi nők az "igaziak"! (És bizony vannak férfiak kedvelik a gömbölyű idomokat is!) Talán az önbizalmuk is nő ezáltal (bár nekem azzal hálistennek sosem volt gondom, és ezt nem szerénytelenségből írom.
Igen, rájöttem már, hogy tökmindegy volt, hogy soványabb, vagy gömbölyűbb voltam, a pasik így is, úgy is loholtak utánam. Nem tudom, miért (illetva TUDOM, de azt nem árulom el!!!) :DDDDD

Az oldaladat pedig beteszem a linkjeim közé!
"MERT MEGÉRDEMLEM"!!!!!:)))))))))

Így ismeretlenül is szeretettel üdvözöllek:
Á.

vérnarancs 2008.12.20. 07:00:29

Alliteráció, a szívemből szóltál :) én is bika vagyok, egyet tudok érteni!

a fogyókúra alatt azért lesz ideges az ember, mert nem kap meg mindent az idegrendszer, amire szüksége van, a vércukorszint ingadozik, a koplalástól lelassul a szervezet, az ásványianyag raktárak kiürülnek, ha rendesen és változatosan eszel, nincs ez a probléma.

azon a véleményen vagyok, hogy nem szabad egészségtelen mértékre hízni és mozgásszegényen élni, de 80 kilósan is lehet egészséges és csinos az ember lánya (utálom, amikor ilyen nagy fitneszguruk azt magyarázzák, hogy plusz 5 kilóval is lehetsz elhízott S:)

graveland 2009.01.07. 00:37:37

42 kiló vagyok, van csöcsöm is, seggem is, önbizalmam is, viszont nincs csüngő hasam és vastag karom. soha nem fogyókúráztam egy percig se, ennyire álltam be, és rossz ránéznem arra, aki igénytelenségből/lázadásból felhízlalta magát. Írtál az anorexiáról egyik posztodban, Szerinted a "duciság" nem jár ugyanúgy gondokkal később?
no offense, csak kíváncsi vagyok, te is kérdezted az ellenvéleményt

Babyface01 2009.06.07. 19:53:00

Tudom, hogy eltelt pár hónap a bejegyzés óta, de muszáj hozzászólnom...
"42 kiló vagyok... ennyire álltam be", eezek szerint aki egyszerűen mondjuk 70-80 kilóra állt be, akkor az már egyből igénytelen...?! Az nem lehet,hogy valaki ilyen alkat, mert "ennyire állt be"?
Én is pl, és ha beledöglök se tudok 68 alá menni (165 centi vagyok), mert ha fogyok, ott megáll mindig, nem megy lejjebb egy dekával sem.
Mégsem érzem magam igénytelennek.
De nem szólom le a vékonyakat, meg az anorexiásokat, csak azt utálom, mikor valaki van 40-50 kiló, és lenézi azokat, akik nem olyanok, és teszi a megjegyzéseket... (ezt nem rád értettem, de ez eléggé jellemző...)
süti beállítások módosítása