Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

  

free image host free image host free image host free image host free image host free image host

 

 

 

 

 

free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr27623466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fatflat 2008.08.19. 20:11:43

Elöször is szia!
Engedd meg, hogy gratuláljak ehhez a jó kis blogoldalhoz, rendszeres látogatója vagyok, és jó magam is nem régiben kezdtem bele egy ugyanugy a teltséggel foglalkozó blog irásába, persze eszemágában is konkuencia lenni, nem is tudnék...viszont, ha megengeded hogy némi szivességet kérjek, akkor, lennél szíves és promotálnád az én oldalamat is....meg ha elráulnád honnan szerzel ilyen franko is képeket azt is megköszönném,de persze csak ha nem gond...
elöre is köszi Fatflat
ui: a blogom----www.bighappiness.blog.hu

abasbabsbbab 2008.08.24. 11:45:20

Sziasztok

Csak egy oldalt szeretnék ajánlani, és ez a southern-charms.com. Szerintem a legjobb oldal ami létezik, aki itt nem talál olyan csajt, aki mellett szívesen ébredne reggel, az nem is ember:) Sok az ingyenes kép, puncit nem mutatnak ezeken, viszont aki ért hozzá, elég könnyen találhat jelszavakat. Biztos sokan ismerik, de remélem van, akinek újat tudtam mutatni. Egy kis ízelitő a kategóriába illő csajokkal:

boobabe:
www.southern-charms3.com/boobabe/photos.htm

nikki: (xlgirls-ön hárdos videója is van)
www.southern-charms4.com/nikki/photos.htm

lusy: (kicsit idősebb, teltebb, de szerintem nagyon ottvan)
www.southern-charms3.com/prettygirllusi/photos.htm

magda:(nájsz big essz)
www.southern-charms2.com/magda/photos.htm

irisheyez:(kissé lófejű ír csaj, de blokkolnám)
www.southern-charms4.com/irisheyez/photos.htm

leann: (szépenöltözködős néni, lehetne a főnökasszonyod az irodában)
www.southern-charms3.com/leann/photos.htm

mellie D: (ő mintha magyar lenne)
www.southern-charms3.com/mellied/photos.htm

ricanprincess: (szerintem nagyon szép arcú hölgy)
www.southern-charms4.com/ricanprincess/photos.htm

seanna: (plumperpass-on rengeteg videója van, azok a mellek... )
www.southern-charms4.com/seana/photos.htm

na hirtelen ők jutottak eszembe, rajtuk kívűl még van vagy 800 csaj, persze van olyan akit bottal sem piszkálnék meg, de van egy-két igazán jó. jó a blog egyébiránt, örülök, hogy nem csak én vagyok ilyen perverzállat, hogy a husit jobban bírom, mint a csontokat..

kitten 2008.08.26. 22:40:57

i84.photobucket.com/albums/k11/nicole_sunday/newchloeDM2103_468x974.jpg
ő hogy tetszik?
Amúgy a második csaj, a vöröshajú issszonyat ronda!!!! az arca, én nem is tudom, olyan mint egy ufó, meg egy transzfesztita mutánsa... :D de tényleg! Ilovechubby, neked ő tényleg tetszik?
Nekem mondjuk babás arcom van, és szerintem az jobban illik egy kerek alkathoz, mint egy "férfias" arc....

100kgofgirl 2008.08.26. 22:47:50

Végre nem kahexiás nők...
Szuper blog!

zolika211 · http://zsircsajok.blog.hu/2008/08/19/extra_sorozat_isteni_husik#comments 2008.08.27. 21:55:04

kitten! marha jó jó az a csaj, ait belinkeltél! azért kíváncsi lennék, hogy hányan nézegethetik ezt a blogot, mert sztem rengetegen...:)
küldjön mindenki sok linket, sose lehet tudni, lehet, h pont ti mutattok nekem/nekünk vmi igazán különlegeset!
süti beállítások módosítása