Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Végre itt a nyár. Ez önmagában még nem lenne elég az örömhöz ,de ami a lényeg,hogy nagyon meleg is van. Miért is olyan fontos ez? Az én szemszögemből nézve a dolgot ez az évszak maga a Paradicsom. Ilyenkor megsokszorozódik az a fajta vizuális élmény,amit a husi nők képesek nyújtani. Lekerültek végre a pulcsik,dzsekik,kiskabátok,kosztümök és hosszú vastag nadrágok. Helyüket átvették a szexi topok, mini szoknyák,a dekoltázst,pocit és combokat csak minimálisan leplező ruhadarabok. Ez az -az időszak,amikor a szexi zsírpárnák „kitombolhatják” magukat a nagy városok sétálóutcáin,a plázákban,a strandokon,a parkokban,a hétvégi házak kertjeiben. Igen,igen. Nagyon helyeslem,hogy nem csak a vékony nők teszik ki  a testük „ékességeit” . Hisz van mit megmutatniuk. Hiába húzzák előttünk a fitnesz maszlagot,hiába nyomatják ezerrel az unalmasabbnál- unalmasabb fogyókúrás témákat,a ducibb lányok izgató szépségét soha sem lesznek képesek eltörölni. Esélytelenek. Tegnap egy bevásárló központban voltam,vettem magamnak két DVD-t. Film ügyben elég válogatós vagyok. Sokszor egy óra alatt se tudok dűlőre jutni,hogy melyiket vegyem meg. Aztán sikerült végül kiszemelnem a Parfüm és Jeanne D' Arc- Az Orléans-i szűz című filmeket. Ezek valahogy kimaradtak nekem. Bánom is,mert,mint utóbb kiderült nagyon jó filmek. A kedvesemmel éjjel 1-kor fejeztük be őket. Hiába elég hosszú alkotások.
De nem is ez a lényeg. Térjünk vissza az áruházba,ahol megvettem őket. Valahogy így voltak rendszerbe szedve a filmek: Először a Top 10, aztán jöttek a 2000-3000 Ft.-os nagy filmek,aztán 990-1990 -Ft.-osak , majd külön blokkban a gyerek és mese filmek ,a legvégén pedig az ismeretterjesztők és életmóddal foglalkozó DVD-k. Egy viszonylag alacsony kb. 160 cm 25 év körüli szép arcú,barna hajú husi lány állt tőlem kb. 2 méterre a fitnesz DVD-k előtt. Nagyon tanácstalannak tűnt. Akaratlanul is rá szegeződött a tekintetem és arra, amit csinált. Szépen,türelmesen végigolvasta úgy 5-6 fogyi DVD hátoldalát miközben én „lesből állva” néztem végig a jelenetet. Úgy tettem, mintha én is nézegetném a filmeket,de a kosaramban már rég bent volt a korábban említett két kiválasztott film. Kb. 10 percig tarthatott,amíg a lány tanulmányozta az Alexandrás és Norbis „alkotásokat” ,míg végül csalódottan,üres kosárral tovább állt. Rajtam meg valami megmagyarázhatatlan megkönnyebbülés lett úrrá. Megkérdeztem magamban,hogy vajon miért nem vett azokból a DVD-kből? Talán,mert sokallta az árat,vagy,mert célirányosan keresett egyet és nem találta meg? Vagy,mert más fajta edzésformát képzelt el,mint amit a DVD-ken elolvasott? Nem tudom. De amíg ott állt,éreztem azt a fajta késztetést,hogy valami megváltóként fogok odamenni hozzá lebeszélvén a tervéről. Nem akarok szentimentális lenni,de szívesen megmondtam volna neki,hogy „hagyd a francba ezeket a nyomorék fogyis DVD-ket ,mert hiszen te nagyon szép vagy és nem kell neked is olyannak lenned,mint amit ez a világ elvár tőled. Igen,valóban szép volt a lány. Gyönyörű arca volt és igazán szexi teste. Szűk fehér topot viselt,ami kirajzolta a derekán és a hasán lévő hurkákat. Divatos tojásszínű nyári halász nadrág volt rajta. Húsos vádlijai,szinte megkövetelték a férfi tekintetet. Isteni látvány volt. Olyan édes,nyálcsorgató,kívánni való. Vajon ezt ő is így gondolta magáról? Vajon ő is ilyen kívánatosnak tartotta magát? Kétlem. Akkor nem állt volna ilyen hosszasan a fitnesz anyánk és apánk nagybecsű termékei előtt. Itt szembesültem megint azzal a nagy bajjal,ami engem motivál. Mi ,telt lányok imádói,megértetlenül állunk ebben a világban,szavunk hihetetlen és hiteltelen a nők szemében. Erősebb vonzerővel bír egy ugráló,pénzéhes izomtörpe véleménye és egy lófejhez konvergáló fitnesz Lady igéje,mint azoké a pasiké,akik élnek-halnak ezekért az üldözött idomokért. Bátrabbnak és erősebbnek kell lennünk végre. A telt lányok iránti vonzódás nem perverzió,nem alacsonyabb nívó és nem szégyen. Minden héten megnézem a blogom letöltéseit,a kereső kifejezéseket és az url statisztikákat. Abból egyértelműen és világosan látszik,hogy eszméletlenül sok férfi szereti a testesebb nőket. Sokkal többen,mint ahogy azt én előre gondoltam. Egy dolgot hiányolok belőletek. Nem vagytok eléggé hatékonyak a környezetetekben. Nem mutatjátok meg eléggé,hogy ez az ízlés egy fantasztikus dolog és a telt lányok egyértelműen jobbak mint a mostani ideál. Nem csak titkon kell a képeket letöltögetni,mintha ez valami bűnös aberráció lenne. Igenis meg kell mutatnunk,hogy a fogyis DVD nem egy szexi husi kezébe való,hanem a 100 kilós nők kezébe vagy a zúzdába. Ó nem akarok én harci indulót fújni és nem akarok erőszakosan senkit sem eltéríteni. De befolyásolni azt akarok. Azt akarom,hogy az általam favorizált nők is érezzék legalább olyan jól magukat a bőrükben,mint korunk sovány ideálja. Ezt egyedül nem tudom elérni. De ti férfitársaim,ti elérhetitek. Elérhetitek,hogy a titkolt ízlésetek a büszkeségetekké váljon. Több szeretet,több szerelem,több szex és bókolás. Ezek a lányok nem tudják,hogy milyen csodálatosak,nem tudják,hogy testük olyan,mint egy térkép,ami egy csomó kincset,hegyet,völgyet,lágy buckákat,mély árkokat rejt. A feladat egyszerű: Mutassuk meg ezeknek a lányoknak,hogy velük szemben esélytelen bármelyik vékony nő. Mutassuk meg,hogy férfiak vagyunk,akiknek a szava egy nő számára mindennél többet ér(ne). Többet,még most a 21. században is. Turbódiéta? Kérdezze Laurát? Nem. Kérdezzetek meg minket férfiakat..... A választ csak mi tudhatjuk,senki más...

     

free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr65497697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolika211 · http://zsircsajok.blog.hu/2008/06/01/nyar_kibuggyano_uszogumik_ezt_szeretem_es_elvezem_fogyi_dvd_ne_ 2008.06.02. 14:56:51

Szerintem mehetne az összes a zúzdába...persze most megint biztos kezdődik majd a nagy fogyi-őrület!!!:( Már az én barátnőm is stresszel, hogy mi lesz a nyaraláson, ha a strandolunk:(((

kitten 2008.06.05. 16:52:07

a legjobb a pali a háttérben ahogy a gatyájába nyúlkál :D

Susy 2008.06.07. 21:23:59

Szia!
Felhatalmazlak, hogy kitedd a blogodba a bikinis képeim:-)))Legyen minél több husi kép, annál jobb.
A fitnesz idealizmus csak bullshittttt!!!! Az ideális, ha boldog vagy, jól élsz, jókat eszel, van energiád, képes vagy alkotni, tanulni, és fantasztikusakat szeretkezel.
Susy

Máté 2008.07.30. 02:21:38

Szerintem az ilyen nök a LEGJOBBAK nekemis kéne egy nemcsak szexelni mint a sok 18 éves teen 45 50 kilós
megszokott már-már unalmas módon ez nemcsak 1 baba ez fantasztikus

Pumukli · http://emeltdijassms.hu 2008.11.27. 03:32:56

nem csúnya a lány... arc, cici...totál rendben! a pocijából picit faragnék... de azért igy se zavarnám ki az ágyamból :))))
süti beállítások módosítása