Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.


 Manapság mikor az internet lassan átveszi a nyomatott médiák fölötti hatalmat, egyre kevesebb igény mutatkozik az újságok és magazinok iránt. Habár nagy netező vagyok, mégis rengeteget költök havonta különböző magazinokra,újságokra. (Gazdasági,politikai,autó,telekommunikáció témakörben folyamatosan lapvásárló vagyok.) A bulvár sajtót azonban kb. már 4-5 éve kerülöm. Attól függetlenül,hogy férfiként sosem vennék női magazinokat és bulvár lapokat,azért a címlapok láttán mindig megakad kissé a szemem. Észrevettem,hogy ezek a popkulturális médiák szüntelen ugyanazokkal a visszatérő klisékkel reklámozzák magukat. Már 10 évvel ezelőtt is jócskán a rendszerváltozás után voltunk, de emlékezetem szerint még nagyon minimális volt az olyan magazinok száma, amik a fittség, vékonyság és a „wellness érzés” reklámozása mellett törtek volna lándzsát.Viszont ha most betérek egy Relay boltba, akkor rengeteg olyan női magazint látok, amik állandó jelleggel hívják föl a nők figyelmét a karcsúságra,vékonyságra és ennek elérésére. Tavasszal a lapszerkesztők a helyzetet jól felmérve a bikiniszezonra való felkészüléssel marketingolnak. Ez nagyjából eladhatóvá teszi a lapokat kb. úgy a nyár közepéig. Ezzel az egy témával képesek nők ezreit megfogni, hisz pontosan tudják,hogy mennyire fogékony a mai modern nő a tökéletes test elérésére. Nem is az a bajom,hogy, a lehetőségek tárházát fölkínálják a fogyás és karcsúság érdekében,hanem az a visszataszító,hogy megint nincs semmi alternatíva a nők számára. Tehát egy percig sem érezhetik azt, hogy husibb testükkel ők is beletartozhatnak az "elit ligába". Én nagyon tisztelem a női nemet, már csak azért is,mert nagyon sok nagy tudású kolléganőm van. Ugyanakkor el kell mondanom azt is,hogy valamilyen szinten a nők egy része is tehet arról,ha nem érzik jól magukat a bőrükben. Sajnos sok nő szűrés nélkül befogadja a médiák által közvetített eszményeket és trendeket. Ez pedig óhatatlanul azzal jár,hogy következményként nem is érzik jól magukat ,mindaddig míg meg nem felelnek ennek a reklámozott eszménynek vagy ideának. Pedig a szelektív,szkeptikus gondolkodás az igazi egyéniségek egyik legfontosabb jellemzője. Egy igazán értelmes nő pontosan tudja,hogy a fogyással és étrendekkel tarkított magazinok mindössze marketingnak tekintik a témát és nem őszinte célnak. Én nem hiszem, hogy ennyi elhivatott lapkiadó létezik az egészséges életmód és a karcsúság reklámozására. Hiszem viszont,hogy pontosan tudják,hogy csak úgy képesek eladni médiájukat,ha ezeket a trendi irányzatokat szüntelen felhasználják. Szerintem ez egy ördögi kör. Úgy alakult ki, hogy a külföldről betört trend rákényszerítette a hazai női magazinokat ennek az irányvonalnak a lekövetésére. Tudjuk,hogy a reklám az egyik legjobb társadalom formáló erő. Most itt nem csak a konkrét reklámokra gondolok,hanem pl. arra,ha egy csoport egyfolytában állít valamit valamiről vagy valakiről ,akkor azt a többség egy idő után el is hiszi. Így működik az aktuálpolitika is. Ha pl. az átlag ember azt hallja,hogy Gyurcsány egy hazug,népellenes ördögi lény,akkor előbb-utóbb így is fogja gondolni anélkül,hogy értene a politikához vagy ismerné a körülményeket,ill. a miniszterelnököt. A tömegpszichózis a politika és a média legnagyobb fegyvere és sokszor a valódi értékeket és tartalmakat is képes beáldozni a nyereség oltárán. A női magazinok marketingszakemberei sem tesznek mást: Piackutatáskor megvizsgálják mivel lehet a legjobban eladni a lapjukat. A folyamat egyszerű. A kilencvenes években a hölgyek az újdonság varázsa miatt vették meg az életmóddal foglalkozó magazinokat,hisz kíváncsiak voltak az új irányzatra. Manapság a „rászoktatás után” viszont ők maguk tartanak igényt az ilyen médiákra. Ez ugye jó példa arra,hogy mi volt előbb: a tyúk vagy a tojás? A reklám formálja az embereket vagy fordítva? Szerintem ez kölcsönös,azért ennyire működőképes. Ha csak az egyik félben van szándék,akkor ugyebár közgazdász végzettség nélkül is nyilvánvaló,hogy az üzlet nem fog létrejönni. Ha valaki kicsit próbál a kulisszák mögé bepislantani,akkor rádöbben,hogy az ilyen lapok 70%-a egyáltalán nem elhivatott a reklámozott cél érdekében,egyáltalán nem érdekli őket,hogy igazából telten vagy karcsún szép-e egy nő,egyáltalán nem aggódnak őszintén a nők egészsége és feleslegei miatt. Ez csupán a haszonszerzés elve. Egyszerű tőkés szemlélet. Ha "Mucsajpusztán" egy család vállalkozni szeretne,akkor az apa felteheti a fiának a kérdést:  No fiam! Milyen üzletet nyissunk? Könyvesboltot vagy kocsmát? Szerintetek melyik mellett dönt a fiú, ha van józan paraszti esze? Szóval a médiák rászoktatták a nőket,hogy ne legyenek elégedettek a testükkel és ezért kénytelenek megvenni ezeket a magazinokat. Ez a tökéletes piac. Nem akarom reklámozni azt a  lapot, aminek kapcsán a fentieket írtam. Legyen elég annyi, hogy „Jön a bikiniszezon” vagy valami hasonló főcímet olvastam és alatta Rubint Réka pózolt bikiniben, széles mosollyal. Nekem igazából semmi bajom nincs Rékával,hisz becsülni való,amit csinál. De. Azt viszont szánalmasnak tartom, hogy őt tekintik az ideális alakkal bíró hölgynek. Szerintem az ideálistól eleve messze van, hisz az alakja nagyon távol áll a természetes női testtől. Mindezt több 100 óra kemény edzéssel érte el. Tehát már eleve nem ideális és optimális. Ő egy sportoló nő, aki profi szinten űzi a szakmáját. De ezt a testet súlykolni a nőknek a bikiniszezonra való felkészülés során,szerintem szürreális és nem normális dolog. Szeretném, ha a hölgyek egyszer rájönnének arra,hogy mindez csak pénzről szól és nem róluk. Minél irreálisabb példaképeket ad nekik a média, annál több pénzt fognak költeni rájuk. Én azért ennek ellenére sem tartok attól, hogy a nyárra majd minden hölgynek sikerül megszabadulni a felesleges ( számomra oly kedves és nem felesleges ) zsírpárnáktól. Én már előre tudom, hogy nagyon sok jó hurkás, combos,segges nőt fogok látni a partokon. Tavaly a Balatonon és az Adrián nagyon jó volt a felhozatal. Minden második lánynak volt egész komoly kis hája. Úgy gondolom, hogy ennyi felesleget még Rubint Réka címlapfotója sem képes sztornózni. Mindezt azért nem tudja, mert a kolbászos, hamburgeres és pizza sütős bódék is ugyanúgy ismerik a marketinget, mint a wellness médiák.
Ki gondolta volna, hogy még a női zsírpárnák mértéke is egy alapvető közgazdasági alapelv: a kereslet-kínálat függvénye? :D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr9421834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PlusSizeSusy 2008.04.17. 11:00:56

Szia!

Nem tűntem ám el, csak sok a meló,és épp itt eszegetem a csokimat a 68 kilómmal a laptop előtt. Vettem még egy bikinit, ami nagyon megmutatja a teltségemet. Mondtam már, hogy amióta felszedtem a 8 kilót, dupla annyit szeretkezünk?:-)))

Csak így tovább! Rakok ma fel képet a blogomba

Susy

Susy 2008.04.17. 11:12:07

A bikiniszezonról annyit, hogy az egészséges felesleget meg kell mutatni, és nem eltakarni.

Álljon már meg a menet, a médiás hülyeségnek! Miért kellene minden, hájjal rendelkező hölgynek keseríteni az életét a fogyizással évről évre, csak mert jön a szezon???? Nonszensz!

szandizzz 2008.04.17. 20:02:57

Hát igen....Én sem vagyok vékony, sőt én azért szeretnék fogyni hogy egészségesen husi legyek.83 kg vagyok 170 cm-hez. most is fogyizom, mert nem titok, 92-ről indultam. 72 kg szeretnék lenni, és akkor érezném jól magam, de mondjuk 50 kilósan már nem!

Susy 2008.04.20. 11:24:25

Szia Szandizzz!

Te nagyon normális nő vagy:-))) Légy egészségesen husi, drukkolok:-)))

Susy

szandizzz 2008.04.21. 15:00:09

Szia Susy!
Köszi!! :D:DÉs szerintem abban igazad van hogy ha van kis zsírpárna azt meg kell mutatni.Láttam egy Kate Moss-os képet, meg itt egy duci bikinis csajról képet és szerintem a ducibb sokkal szebb.
Na meg a média.Azt mondják hogy " senki ne akarjon hasonlítani a Hollywoody sztárokra". Közbe pedig a magazinok, esti "hírműsorok" pl.: Aktív, mindig tele vannak a playmatek képeivel.Már a gyerekeknek/tiniknek azt sugallják hogy azok a tökéletes nők.Erről ennyit..............szerintem....

Susy 2008.04.23. 07:10:39

Szia Szandizzz!

Tökéletesség mint olyan nincs a világban. Mindenki magához mérten lesz tökéletes, azaz magának kell megfelelni. Ha ez beteljesül, akkor full-os az élet:-)Másokat sosem kell nézni, mert olyanok sosem leszünk. Pl. én nem szerettem magamat 58 kilósan, viszont 68 kilósan imádom az életem:-))
Susy
süti beállítások módosítása