Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kedves Olvasók!

Susy ismét "megajándékozott" minket képeivel. Ezúttal merészebbeket készített magáról.
A csokoládéval készült képek önmagukért beszélnek. Bizonyítják,hogy ő aztán nem veti meg az édes életet,holmi elsorvasztó fogyókúráért. Jó, OK. ne hízzon el egy nő. De kell,hogy nőies legyen. Az izgató zsírpárnáktól egy lány teste sokkal pikánsabb látványt nyújt,mintha síkmértani alakzat lenne. 

De olvassátok el,hogy ő hogyan vélekedik erről:

 


" Én saját történetemmel alá tudom támasztani a fogyi mánia buta eszméjét: majdnem anorexiás lettem. Pont akkor voltam tini, amikor betört a sok majom nyugati reklám, tele a modellekkel. Követni akartam, mint minden tini, el sem merem mondani, hogy adtam le másfél hét alatt 5 kilót! És saját példámból tudom, hogy tönkre lehet tenni egy nőiesedő testet!

Ma már arról szól az életem, hogy megjött az eszem, és felöltöttem a nőies formákat, és nem is kívánom levetni:-))) Amióta nem gondolok a fogyókúrára, életem homlokegyenest kivirágzott, minden téren:-)))Kifejezetten örülök annak, hogy feljött az a 10 kiló, ami megjegyzem, HIÁNY volt. Igen, örülök, hogy van párnás pocim, úszógumim, jó popsim....és párom is nagyon örül, hogy VAN MIT FOGNI! "
 


Jó hallani,ha ezt nem csak egy férfi,hanem egy nő is így gondolja és mindezt büszkén meg is mutatja:




A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr18341055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása