Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kedves Olvasók!

2008.02.03. 20:53

Rengeteg levelet kaptam a e-mail címemre és szeretnék pár kétséget eloszlatni. Páran írták,hogy ez a blog lehet,hogy kamu,mert ilyennel még nem találkoztak. Mármint olyannal,hogy valaki izmos pasiként a párnás nőket isteníti. Kedves Olvasók és főként kedves Hölgyek!  Már megint ez a kishitű megközelítés. Ne gondoljátok azt,hogy én ezt olyan merész dolognak tartom. Pont amiatt tudok olyan nyíltan írni a husi nőkről,pont amiatt hintem tele tucatnyi képpel a blogom,mert nekem ez zsigeri meggyőződésem. Aki polgárpukkasztásnak tartja,szíve joga. Nekem a sok vékony nő és fitness rizsa a polgárpukkasztás. Írtam már:  Az egyéniségek ott kezdődnek,hogy nem állnak be a sorba. Attól még,mert nem állsz be,nem vagy félnótás és ütődött. Még akkor sem,ha a többség így gondolja. Ha a többség a fitt női testet hajhássza,attól még neked nem kell lemondanod a saját ízlésedről és felfogásodról. A többség csak egy nagy massza. Tudjátok miért hívják,az átlagízlést átlagízlésnek??!  Azért,mert átlagos!! Nem jó,nem rossz,nem kiemelkedő semmilyen szinten. Hát akkor csak nem akarsz az átlagba tartozni? Hmm?!

Tehát igen:  Tényleg szeretem a női zsírpárnákat!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr72323709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása