Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Elmesélem, hogy a kapcsolatunk elején bizony nekem sem volt könnyű dolgom meggyőzni a barátnőmet arról,hogy a teltség izgató és a zsírpárnák nem taszítóak. Amikor megismertem a kedvesemet még nagyon éretlen és fiatal lány volt. Befolyásolható és könnyen kétségekbe ejthető. Már a kapcsolatunk kezdetén is nagyon gavallér voltam vele és rengeteg dicséretet kapott tőlem,ezért nem volt könnyű dolgom,ha az olyan megnyilvánulásait kellet kézben tartanom,mikor saját magát kritizálta. Emlékszem, állandó visszatérő probléma volt, hogy neki le kell fogynia. Többször fogadalmakat tett és olykor sikerült is leadnia pár kilót, de aztán az ünnepek,bulik során az összes szépen vissza is jött és a fogyókúra feledésbe merült. Nagyon sokszor kritizálta a testét és illette lesajnáló megjegyzésekkel:  " sajnos husi vagyok, hát belőlem lenne mit leadni, ne nézd a hasam, tudom,hogy nagy,most már le fogok fogyni stb..." Nem kis erőfeszítésembe került megreformálni az önképét és pozitívvá tenni. Különösen nehéz dolgom volt, hiszen az ő szemében nem volt hiteles mikor azt mondtam neki:  "Szeretem a hurkácskáidat". Nem volt az, mert rendszeresen sportoltam. Úgy gondolta,hogy egy sportos pasi biztos rossz szemmel nézi egy olyan pucér lány testét,amin van háj. Sok olyan közös esténk volt mikor ő csak egy joghurtot evett én meg befaltam egy egész grill csirkét. Nem tudtam már mit kitalálni, hogyan győzzem meg arról, hogy én igenis a ducibb lányokat szeretem és ő egy gyönyörű lány. Valóban az. Szép arc, szép hosszú barna haj, kerek csípő, húsos combok,kerek popsi,finom hurkák a hason. Ráadásul mindig nagyon igényesen öltözött és borzasztóan nőies volt. Az most is. Ami nagyot lendített az önbecsülésén  őszintén mondom,hogy nem más,mint a jó SZEX!!!! Mindent megadok neki az ágyban és ő ezt nagyon értékeli. Idővel kezdett megjönni az önbizalma és mivel bebizonyítottam neki, hogy számomra ő egy álomnő, ezért lassan belefeledkezett abba,hogy van rajta felesleg. Pedig ő távolról sem volt elhízva. Kifejezetten a média és a divat hülyesége miatt érezte magát kevésbé vonzónak,mint egy modell. Sosem volt a testsúlya több a magasságánál,egészségügyi értelemben sosem volt túlsúlyos. De attól még volt rajta zsírpárna bőven. Én nyíltan bevállaltam előtte, hogy a teltebb lányokat favorizálom és sokszor rá is ijesztettem,hogy a fogyással, csak árt a kapcsolatunknak. Volt úgy, hogy szó szerint kikaptam azt az extrudált borzalmat a kezéből, amit majszolt és megettem normális kajával,mint egy kisgyereket. Azóta nálunk nincs olyan este, hogy ne majszolnánk el együtt egy tábla csokit, nincs olyan, hogy azt mondaná: De jó lenne 10 kilót leadni. Ünnepekkor fölszed 1-2 kilót, de a hétköznapokba visszarázódva ezt le is adja. Sosem lesz kövér, mert nem az az alkat, csak vannak rajta párnák. Időben megmagyaráztam neki, hogy ne keverje össze magát a kövér nőkkel. Megmagyaráztam,hogy kevésbé lenne szebb vékonyan és ,hogy én nagyon élvezem szex közben markolgatni a hájait. Maratoni szexelések és őszinte ,sokszor pajzán és obszcén megnyilvánulások vezettek odáig,hogy ma már nem hogy fogyni szeretne,de egyenesen élvezi,hogy van rajta husi és zsírpárna. Bármennyire is erős a külső agymosás, bármennyire is csábító erő a divat,egy igazán jó szerető képes elszédíteni és eltántorítani bármilyen nőt az eredeti céljaitól. És most nem magam akarom halálra dicsérni és az agyam játszani. Egyszerűen én ezt a dolgot nagy sikerélményként éltem meg és azóta a rajongásom még inkább csak nő és csak nő a zsírpárnákért!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5293476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Susy, most már Plump and Beauty 2008.01.11. 20:37:00

Szia!

Susy vagyok, blogod hűséges olvasója. Ez a cikk egyszerűen fantasztikus, egyre jobban próbállak Titeket elképzelni.
Nyitottam ezen a blogos rendszeren blogot, Plump and Beauty néven, azaz plumpandbeauty.blog.hu a cím. Még nem írtam bele semmit. A sztorimat fogom beleírni. Szóval király a cikk, ez is, csak így tovább...egyszer csak leromboljuk a gebe modellek világát.

Üdv

Susy

Lilith-chan 2009.11.30. 20:01:15

Úristen köszi ezt a cikket tényleg... Meg az egész blogot. Nem is tudom rendesen szavakba önteni amit most érzek... XD Csak megköszönni tudom. :)
süti beállítások módosítása