Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Unalmas hideg nap

2007.12.18. 22:00

Ez egy unalmas ,de elég hideg nap volt. Habár az irodában jól fűtött a radiátor,nem történt semmi különös ami beizzított volna. Egyre többen szabadságon, affinitásom a munkához meg oly kevés,hogy az már fölér egy sztrájkkal. És ma különösebb "szexuális látnivalóm" sem volt. Már több,mint egy hete nem akad érezni valóm se,mert a kedvesem külföldi tanulmányúton élezgeti agysejtjeit. Tudjátok azért néhány ehhez hasonló kép mindig mosolyt ültet az arcomra és még lejjebb is csodákra képes:

Ma viszont annyira fáradt vagyok,hogy csak felvázolom mi az amit szeretnék,ha lenne hozzá erőm. De ma még az sincs. Év végi kipurcanás ez vagy mifene. De majd erőt gyűjtök a közelgő ünnepekre és élvezetekre. Ja,majd elfelejtettem egy lényegeset mondani. A barátnőm is telt és párnás. Hiányzik is rendesen. Ilyen félkómás állapotban amiben most vagyok, egyedül ő tudna valamit kihozni belőlem...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr76268698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása