Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Becky a fehér hús.

2015.09.19. 23:26

Ha igazán odavagy a kövér lányokért, akkor Becky minden tekintetben telitalálat. A fehér bőrű, fekete hajú, hájas nőstény maga a gigantikus élvezet. A teste a fehérsége miatt még kövérebbnek hat, komoly zsírrétegeken kell átküzdened magad a forró, duci punciért. Mielőtt elkezdődne  a móka, az előjátékban széttárja neked a két hatalmas fehér sonkát, betekintést és benyalást nyerhetsz a kövér puncijába. Hatalmas seggével ráül az arcodra, kilefetyelheted belőle a kéj nedvét. Szenvedéllyel marcangolhatod a hasán a baszottul sok zsírt és ha túlélted a dolgot eldurranás nélkül, akkor a dugás közben tényleg a duci csajok mennyországának kapujában élvezel majd el..

2912pp_beckibutterfly-730.jpg

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr987802056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adre003 2015.10.07. 22:28:55

Hűha, de rég jártam erre... pedig régen sokat látogattam a blogod (igaz, sosem szóltam hozzá a témához).
Örülök hogy működik még, nagyon tetszenek az írásaid és kiváló az ízlésed a lányok terén. Facebookon is követem az oldalt, és jó látni, hogy mások is vannak akiket hihetetlenül beindítanak a hurkás, puha női pocakok, a vastag combok vagy a nagy kerek, zsíros popók.
Hatalmas riszpekt, hogy kiállsz ezekért a lányokért, és bedobod őket a mainstream-be. Sok husi csajnak fogalma sincs róla, hogy mennyire gyönyörű és hogy hány pasi álmodozik róla. Férfiak közül pedig sokan nem merik bevállalni a haverok előtt, hogy a zsíros pipik az eseteik.
Én is elég gáznak tartottam magam az ízlésemért még egy pár éve, de többek között a blog és face-es oldal is hozzájárult ahhoz, hogy ki merjem mondani: igen, a duci lányok az eseteim. Igaz, még mindig valamennyire gátlásos vagyok a lányokkal, és ezzel a háj-témával kapcsolatban, de már nem annyira, már alakulok:).
Szóval köszi, a többi husi rajongó nevében is! ;)
Písz!

U.I.: Mazzeratie Monica nevű hölgyemény megvan, ugye? Ajánlom figyelmedbe a legutóbbi plumperpassos videóit, eddig sem volt pálcika, de most rendesen ki van combosodva a művésznő ;)

Ilovechubbygirl 2015.10.08. 22:22:37

@adre003: Igazából csak nosztalgiából pofátlankodok nagy ritkán vissza, kinőttem már az őrületből, de néha nagy a kísértés és sajnálom a magukra hagyott "zsíros pipi" rajongókat..
süti beállítások módosítása