Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ti küldtétek...

2012.07.29. 12:33

Sziasztok!

Most megosztom veletek egy kedves beküldő néhány fotóját. A képeket Mikimaki Makica küldte. Fogalmam sincs,hogy a név mit jelent,de nem is ez a lényeg. Nézzük a fotókat:

543.jpg332.jpg5345.jpg

Igen,ilyen egy szexi,hurkás has. A köldökben befigyel a piercing,amitől a "kompozíció" még izgatóbb. A striák is aranyosak,szépen tanúskodnak a hájacskák felhalmozódásáról. Remélem tetszenek a fotók. De döntsetek ti:

Ha valaki kedvet kap egy kis magamutogatáshoz,küldjön bátran fotókat név és arc nélkül ide: csaba3798@freemail.hu

Szeretettel várom őket!  Legyen szép napotok,mára csak ennyi...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr564684676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fradista88-felvidek 2012.08.05. 20:13:55

Valóban szexi poci. Korábban már linkeltem be erről szexi szőke csajsziról videót, itt van róla most kettő:
www.youtube.com/watch?v=EHybi-ZQXzI&feature=plcp
www.youtube.com/watch?v=YsHmUAmS5HU&feature=plcp

fradista88-felvidek 2012.08.11. 14:57:47

Nézzétek mekkora feneke van az olimpián 200 m-es futásban 1. helyezett szines bőrű csajnak
www.youtube.com/watch?v=0OESsjl-huI

Ilovechubbygirl 2012.08.11. 21:38:41

@fradista88-felvidek:

Na látjátok! Még az olimpián se hátrány a nagy segg! De az ágyban is "aranyat" ér..

Dákini 2012.08.14. 22:03:49

Sziasztok, új vagyok itt és nagyon tetszik a blog, eddig azt hittem, hogy kilógok a sorból, mert imádom ha gyurmázzák a hájam, paskolják, rengetik, tapogatják a pocim, ez izgat a végsőkig. De szeretek nézni másokat is, ezt a lányt is a képen:
Szép hájacskák, finom redővel, kár, hogy nem látni többet a has íves formájából, gömbölyűségéből. Vajon feszes pocilabdácska, vagy puha hájdombocska?

Ilovechubbygirl 2012.08.14. 22:25:42

@Dákini:

Én meg imádom az olyan lányokat,akik imádják,ha "gyurmázzák" a hájaikat. Pár fotónak örülnék rólad és gondolom az olvasók is...

Dákini 2012.08.15. 00:03:14

@Ilovechubbygirl: Hát, ha gondolod, megpróbálom összehozni, de még sosem fotóztam magam így. Olvasom a régebbi bejegyzéseidet és hihetetlenül izgatóan és mélyen tudsz írni a saját élményeidről, meglátásaidról, ahogy a nőket nézed. Komolyan, ezek után jóleső zavarba jöttem, alig merek kimenni az utcára, hátha meglátsz:)

Ilovechubbygirl 2012.08.15. 15:41:51

@Dákini:

Hátha... De nem fogom tudni,hogy te vagy:):) És te se,hogy én...

fradista88-felvidek 2012.08.26. 20:14:26

@Dákini:
Ezek jó kifejezések, még nem hallottam ezeket. És dákini, a te hasad milyen, feszes pocilabdácska vagy puha hájdombocska? :) Magasság, súly??

ducicica (törölt) 2012.12.07. 18:54:32

Sziasztok. Én is új vagyok, mint Dákini és szintén megőrjít, ha valaki a pocimat simogatja, gyömöszöli, ha teljesen oda van érte. Csak ez tud izgatni, semmi más, egyszerűen nem tudok betelni vele, annyira imádom. De csinálni is nagyon szeretem. Nagyon tetszik ez az oldal, örülök, hogy rátaláltam, sok izgalmas olvasnivalót találok itt.. Szerencsés a barátnőd, kedves Ilovechubbygirl. Szivesen lennék a helyében:) Sajnos, én még ilyen pasit nem találtam, aki olyan beállítású lenne, mint én:(

bellylike 2013.01.30. 18:55:27

@ducicica: Írtam neked blogon, szívesen foglalkoznék a pociddal! :D
süti beállítások módosítása