Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Sziasztok!
 
Ma nagyon hosszú leszek,ha nem megy egy szuszra az olvasás,osszátok be kedv szerint!
 
Sokan vagytok már,akik a blog egészét átolvastátok és talán egy kicsit megismertetek általa. Néha türelem kell hozzám,az biztos. Minden köszönet nektek ezért!! Mondhatnám úgy is,hogy a naplómnak van egy nehezebbik és könnyebbik műfaja. Gondoltam mindenkire. Akinek nincs poénja az érdekfeszítő,olykor kétségtelen szövevényes írásaimat olvasgatni,annak ott vannak a képek és videók. A lényeg,hogy próbálok mindenkinek a kedvébe járni. Ez egy bevált dolog és persze valahol marketingfogás is. A szex idecsábít sokakat és közben kiválasztódnak olyan olvasók,akik ráéreznek a mélyebb mondanivalókra. Nos elsősorban rájuk hajtok,rájuk pályázom. Ez nem titkolt célom. Mindenki,aki régebb óta olvassa a naplót, pontosan tudja már,hogy itt többről is van szó,mint csak szexről. Ez egy önismereti tréning is egyben nekem és nektek,ez egy kísérlet. Azt is vizsgálom,hogy rajtam kívül vannak-e még olyan emberek,akik úgy érzik: valami nagy nagy gáz van a világban?  Igazából a saját szexuális életem világított rá olyan dolgokra,olyan filozófiai tételekre,amikre álmomban se gondoltam volna. Mióta anyagcserét végzek ezen a sárgolyón,azóta él bennem egy furcsa érzés: Mit keresek én itt? Miért érzem sokszor,hogy nem is ide tartozom? Miért nem értem az embereket? Miért nem tudok feloldódni a tömegben,mint pezsgőtabletta a csapvízben? Egyáltalán mi a fészkes nyavalya van velem?
 Lehet,hogy földönkívüli vagyok? A kiskésit neki!! Érdekes lelki teher ez rajtam,amivel lehet,hogy életem végéig együtt kell élnem. Persze a pszichológiában ezt sokszor úgy hívják: beilleszkedési zavar,világmegváltó hangulat, fiatalság-bolondság,tehetetlenség és dac a megváltozhatatlannal szemben,lázadás és a bölcsesség hiánya... Hallottam  sok hipotézist erről. Szerintem akik az emberi elmét vizsgálják,körülbelül tízszer állnak távolabb az igazságtól,mint azok,akik a földönkívüli életet kutatják. Egy biztos: nem vagyok képes levetkőzni azt a belső érzést,hogy kívülről látom a világot és szinte sose érzem úgy,hogy én is benne élek. Szar egy gondolat. De ez a nagy büdös helyzet. A paradoxon az egészben az,hogy kívülről még csak a halvány jelét se látni annak,hogy ne tudnék beilleszkedni a társadalomba és ne érezném jól magam ebben a „csodálatos” világban. Rendezett az életem,szeretem magam,szeretem a családom,ők is engem,van gyönyörű párom,jó munkahelyem,jó megélhetésem,nem utál senki,nincsenek ellenségeim,általában szeretnek az emberek,tényleg minden stimmel körülöttem. Nem piálok,nem dohányzom,nem lövöm magam,keményen sportolok,sokat tanulok,dolgozok,amit megálmodok elérem és elégedett vagyok magammal. Akkor mi a baj?? Nagyon nagy pofátlanság,önteltség,nagyképűség azt mondani,hogy én másokkal nem vagyok elégedett? Mert ez a helyzet. Úgy általában az emberekkel ,a világgal állok a legnagyobb harcban,ugyanakkor személy,szerint senkivel sem..
Nem tetszik ez az egész gyerekek. Néha jó lenne elköltözni,más világban élni,valahogy nem jó ez az egész. Hiába akarsz te fasza gyerek lenni,hiába akarsz a legjobb lenni,mindenkit szeretni,mindent elfogadni,ha közben érzed belül,hogy mennyire jó lenne egy teljesen más világban élni. Ebbe bele lehet ám fáradni.. Bármennyire is furcsa,de engem a duci csajok iránti rajongás vezetett el oda,hogy ráébredjek: „öreg,te más vagy”.
Azt hiszitek,hogy pl. a konditeremben teljesen otthon érzem magam?
Az ilyen termekben,midig van egy kemény mag,van egyfajta elit kör,akikre jellemző,hogy kis belső családot alakítanak ki és a hierarchia csúcsán érzik magukat.  Ne szégyelljük kimondani az igazságot,hogy általában elég jó kapcsolatot ápolnak az éjszakai élettel és sokszor az alvilággal is. ( biztonsági őrök,kidobó legények,nepperek,behajtósok,gettó harcosok,szóval az a jó 21. századi „kitenyésztett fajta”. ) Bőrfej,cifra tetkó,böszme járás,csá-csumizás,meg a többi. Uram,atyám: de szépen nyögnek,mikor emelgetik azt a pár kilónyi súlyt. Néha olyan komikusak,majd beszarsz a röhögéstől. Őszintén szólva nem gyarapítom a táborukat ,de nem is szeretnék velük ujjat húzni. Lehet neked nagyobb bicepszed,de ha nincs éles fegyvered,akkor jobb,ha inkább kedvesen mosolyogsz rájuk,mert ezek konfliktus esetén mindig a legcélravezetőbb módszert választják. Szerencsére nem tartozom a köreikbe. Ugyanúgy nem gyarapítóm a szépfiú,hímringyók táborát sem,akik gyakorlatilag a dugásra gyúrnak,semmi másra. De komolyan. A csajok miatt csinálják,mi másért? Chip and dale szintre lebutított, „tenyészállatok”… Őket se komázom. Kakukktojás vagyok. Néha fel is teszem magamnak a kérdést. Mit keresek én ezek között?? Milyen gyúrós vagyok én mi? Szégyent hozok az „izomagy társadalomra”. Hétköznap öltönyben járok,ráadásul értelmiségi is vagyok és nem egy karcsú plázacica a párom,hanem egy husi nő,aki nem jár kondizni,pedig elvárható lenne nem igaz?
Na most ilyenkor mi van? Megmondom. Nem minden az,aminek látszik…
Sajnos be kell látni,hogy az emberek nagy része holt egyszerű lélek. De komolyan. Olyan felszínesek apám,hogy az valami elképesztő. Úton-útfélén lemérhető a gagyiság,a hihetetlen primitívség,amiről azt gondolnád,hogy inkább az állatokra jellemző és nem az emberre.
A konditerem is egy hamis világ,egy csomó felszínes lélek kompenzációs, kisded játéka. Aztán ott vannak a közösségi oldalak. Gyerekek!! Kész vicc,de azért elég szomorú vicc. Iwiw? Facebook? Hogy milyen majomkodás megy ott. Virtuális önámítás,kölcsönös hülyítés. Oké,hogy Brad Pitt,Angelina Jolie  képeit szívesen nézegeti az ember,hisz világhírű sztárokról van szó,előadóművészekről,színészekről,akiknek kenyerük a magamutogatás,az állandó felhajtás. És cserébe le is tesznek valamit az asztalra. De azt nem gondoltam volna,hogy ennyi sznob,buta,exhibicionista, bulvárlelkű celebcsíra tobzódik a közösségi siteokon…
Olyan buzgón töltögetik fel magukról a fotókat,hogy az ember tényleg nem érti: mi a túrónak szerepel az adatlapján az illető rendes munkahelye,mikor látszik,hogy pályát tévesztett,feltűnési viszketegségben szenvedő alanyokról van szó? 
 
Közösségi oldal dióhéjban: Vettél egy új verdát?? Kit érdekel??? Mindenkit. Elutaztál Gran Canariára? Kit érdekel???  Mindenkit. Ki az új pasid???? Kit érdekel? Mindenkit. Ki az új csajod??? Kit érdekel?  Mindenkit. Mit tetováltattál a seggedre? Kit érdekel? Mindenkit. Milyen ember vagy? Kit érdekel? Hát senkit. Ennyit a közösségi site-okról, az emberi kapcsolatok ápolásáról. Pótcselekvés,képfeltöltögetés és tökéletes elidegenedés a másik embertől,miközben azt hiszed,hogy valamiféle közösségben érzed magad. Közben a valóság az,hogy nem ismersz senkit,nincs senkid és igazából nem is szeret téged senki..
Na pl. a múltkor 3 zsemlét vettem a kisboltban. Véletlenül meglökött egy középkorú hölgy. Véleményt kérek: bejelöljem ismerősömnek? Vagy azt a jó pár ezer embert,akivel életem során  találkoztam,bejelöljem őket mind? Képzeljétek,hogy a benzinkutast,de még a szupermarket pénztárosait is ismerem. Ehhez mit szóltok?? Gondolom szóhoz sem tudtok jutni. Bejelöljem mindet?? Jó buli nem? Lesz pár ezer ismerősöm és közismertebb csávó leszek,mint néhány közéleti szereplő! Ébredjetek!!! Valaki a saját párját se ismeri,akivel minden nap kel és fekszik,nemhogy több száz embert.. Nem kéne egy kicsit komolyabban venni az emberi kapcsolatokat? Hmm? Oké: 21. század,internet,meg a robot kutya fasza,de akkor is! Ha egy hús vér emberrel beszélgethetsz,találkozhatsz,megkérdezheted a gondját,baját,akkor mit kell órákat kolbászolni az ilyen oldalakon mi?? Olyan hamis képet kapsz a világról és az emberekről apukám,hogy el sem hiszed. Igencsak más egy embernek a szemébe nézni és úgy kommunikálni vele,mint a virtuális térben toszogatni egymást érdekfeszítő gondolatokkal…   Én is ezt teszem most: sajnos "toszogatlak" benneteket kompenzatív blogolással,holott egy ital mellett szívesen megismernélek akár téged vagy téged. De mi mást tehetnék??? Pedig vagytok itt páran,akiket nagyon sokra becsülök az beírásaitok alapján..
Szóval nem vagyok elájulva a 21. századtól. Töretlenül hódít a felszínesség,az elhülyülés. És ne higgyétek,hogy a tanulatlan,kevésbé intelligens emberek körében jellemző mindez. Bárcsak így lenne. Bárcsak itt megállna a dolog. De sajnos nem ez a helyzet. Hatalmas csalódás,mikor olyan emberektől hallok böszmeségeket,kliséket,sablon agyatlanságokat,akiknek elvileg minden képességük és tudásuk adott arra,hogy mélyebb és tartalmasabb emberként funkcionáljanak. Sok értelmiségit ismerek,akik elképesztően felszínesek,sekélyesek és semmi mondanivalójuk nincs a világról,se saját magukról,se az embertársaikról. A pénzhajtáson,meg az anyagcserén kívül tényleg semmi mélység nincs bennük. Újgazdagok,felkapaszkodott „parasztok”? Nevezhetjük őket úgy,ahogy akarjátok,de szégyent hoznak az értelmiségi társadalomra. Némelyikben annyi erkölcsi tartás és jó tulajdonság sincs, mint egy egyszerű árokásóban. Mivel vezető pozícióban vagyok,adva van a lehetőség,hogy megismerjem a kis emberek életét,gondját,baját,jellemvonásaikat. Egyre több kellemes csalódás ér részükről. A kis emberekről  sokszor kiderül,hogy bizony nagyobbak,mint az ún. nagy emberek. A jóságot és az emberséget tényleg nem tanítják az egyetemen. A böszmeség,tahóság,sekélyesség tudással sem kompenzálható.. Bár egyesek szerint a tudás felmentést ad minden más hiányossággal szemben. Vagyis,aki sikeres és tud, ne adj isten még szép is,annak joga van a mértéktelen tahósághoz..
Szóval nem csak a kigyúrt alvilági kopaszokkal,meg az agyatlan plázacicákkal van tele a padlás,hanem az értelmiségiek körében is leült a színvonal. A hiba meg bennem van,hogy nekem semmi se jó. Mert a világ sokszínű mondják és az empátia a legnagyszerűbb emberi tulajdonság. Egy nagy…... A világ szerintem kurvára egyszínű. Illetve a szín lehet,hogy sokféle,de a festék mögött bármerre mész,szinte ugyanazok  a gondolatok,ugyanazok az emberi gyengeségek és alpári szarságok. Igen ez a nagy büdös helyzet. Miközben abban a hitben élünk,hogy fejlődünk,valójában egyre csak butulunk. Elvesztek a célok,az értékek,a motivációk. Mire vagyunk olyan nagyok? Ember és állat közt mindössze egy a különbség: az ideológia.
Kurvára sok tudást gyűjtünk be ahhoz,hogy a saját geciségünket,szarságainkat leplezni,finomítani,magyarázni tudjuk.. Ajánlom mindenkinek a District 9 című alkotást. Nagyszerű válasz arra,hogy,milyen is az ember…
 
 
Mit szóltok hozzá,hogy egy egész nemzetet felrázott
 egy nagybecsű valóságshow..? Komoly viták,fórumok dúlnak ám,egymást mocskolva,porig alázva. Emberek úgy anyáznak,fröcsögnek,hogy kis hazánkban  hamarabb lehetne polgárháborút kirobbantani egy ilyen műsor kapcsán,mint mondjuk az életben maradásért… Azért egy jó tanács: A show műsorok arra valók,hogy kikapcsolódj és egy jót szórakozzál. Nem arra,hogy a gyomorfekélyed kiújuljon tőle.. Szóval,ha már nézed,mulass egyet rajta és ne vágj magadon vagy máson eret,ha számodra kedvezőtlenül alakul a műsor.. Nem elég szar a való világ,amiben élünk,még nézzük is??  Végül is aki nem unja azt,ami kint van,biztos így edzi magát a másnapra,hogy azt nézi,ami a villában van..
 
Tévedhetnék ennél ingoványosabb talajra is,de nem szívesen teszem. Azért most teszek egy kísérletet. Utálom a politikát és általában kerülöm minden szinten.  Azért a véleményemet most ezzel kapcsolatban is hallatni szeretném. Én eddig abban a hitben éltem,hogy az államnak semmi köze hozzá,ha én holnap mondjuk 30 hamburgert vagy adott esetben 20 liter kólát kívánok elfogyasztani.
Én azt hittem,hogy az adómmal és a járulékaimmal megteremtettem egy állami biztosítékot arra,hogy az egészségügy működőképes legyen és foglalkozzon velem,ha esetleg arra kerülne sor.. Ja,hogy nincs rá elég pénz?? Valós  problémákra gyártsunk  ideológiát? Ha nincs pénz,mindig jön az ideológia,így megy ez már a kőkorszak óta. Egészségre káros élelmiszerek extra adója????? Szépen hangzik. Csakhogy ebben a percben több ezer engedélyezett termék van a piacon. Tehát a törvény szerint a kereskedelemben egészségtelen élelmiszer nincs!! Magyarán szólva egészségtelen élelmiszer nincs,csak egészségtelen táplálkozás. Mindent túlzásba lehet vinni és mindenben lehet mértéket is tartani.. Ahhoz,hogy a káros élelmiszerek megadóztatásáról egy szakszerű,korrekt törvény születhessen,szerintetek elég rábökni mondjuk a Coca-Colára? Parasztvakításnak tökéletes lenne,az biztos.  És mi van akkor,ha mondjuk találkozunk egy magyar termék versus import termék dilemmával? Kizárt,hogy ebben az esetben a realitások és fair play mellett maradna a kormány.   Nem hiszek az egyenlő mércében.. Olyan háború lenne a feldolgozóiparban és a kereskedelemben,hogy abba élő politikus még bele se gondolt. Ha viszont tényleg a társadalom egészségéért aggódnának,akkor ennél kicsit többet kéne tenni.. Ha szakszerű törvényt akarnánk alkotni, akkor maga a törvény kidolgozása többe kerülne,mint az extra adóbevétel.. Vegyészek,dietetikusok,élelmiszermérnökök,orvosok százainak munkájára,labor vizsgálatok ezreire lenne szükség ahhoz,hogy tényleg megtudjuk,melyek azok az élelmiszerek,amik nem károsak ugyan,de bizonyos fogyasztási szokások mellett károsak lehetnek az emberi szervezetre. A legegyszerűbb rábökni a kólára,meg a hamburgerre. Csakhogy  a piacon van ám milliónyi egészségtelenebb termék.  Persze gondolom,majd egyenként megvizsgálják őket és laboreredmények ezrei lapulnak majd a törvényjavaslat alatt. Ne fárasszanak már! És ugye nem lesznek mögötte se politika,se lobbi érdekek,csak szín tiszta népegészségügy .. Aki ezt elhiszi,az is egyszerű,mint az 1x1. Ez egy majomfogó,hogy a pénzhiány ütötte feneketlen lyukat valamilyen módon be lehessen tömni.
 
Ennél már csak az jobb,hogy kormányzati behatásra az Origo Zrt. tulajdonában álló iwiw
új alkalmazást vezetett be,melynek címe: Megnézheted magad! A lényege,hogy beküldöd a jelenlegi fotódat,kitöltesz egy adatlapot és egy számítógép képmanipuláló programjának segítségével megnézheted,hogyan fogsz kinézni pár évtized múlva,ha nem hagysz fel az önpusztító életformáddal.
De kedves gondolat nem??  Felmerül az emberben,mármint az intelligens emberben a kérdés,hogy vajon milyen motivációk és érdekcsoportok állnak a háttérben? És most ne jöjjünk azzal,hogy én minden dologból csak konspirációs elméleteket gyártok. Nincs elegendő okom rá? Mit bizonyít a történelem és kit igazol? Engem,ki mást. Nem akarok mélyen belemenni a témába. Elég legyen annyi,hogy a hányinger kerülgetett,mikor erre a hírre egy népszerű női életmód siteon rábukkantam,amely oldal véletlenül az Origo Zrt. tulajdonában áll. A kormány kezd összebútorozni a kommersz médiával?? Végül is így lehet a legjobban eljutni az "elgagyisodott néphez" nem igaz? Konzervatív szellemiségű jobboldali politikusoktól ez az ötletet számomra meglepően hatott. Ugye,hogy nincs hatékony kormányzás kereskedelmi médiumok levajazása nélkül? A kampányban részt vállal Gombos Edina, Gönczi Gábor és Tóth Gabi,hogy a fiatal generáció jobban azonosulni tudjon a kampány céljával . Én nem adnám a nevem ilyen ocsmány,hazug ötlethez..
Cikk itt:
 Asszem éppen az időkép.hu-t néztem és valahol a linkajánlóban láttam meg ezt a f*st . Szépen elhintettem ott az ellenvéleményemet,reklámot csináltam a naplómnak is végül meg egész komoly vitába keveredtem.  Egy kampányra ,mint tudjuk a legjobb válasz egy gyors reagálású ellenkampány. Ezt mindenhol megteszem,ahol fogyókúrás agymenéseket látok.
 
De mi is a véleményem a cikkről? Megmondjam?  A diszkrimináció egy újabb generációjával állunk szemben.
Volt már sokféle. Fehér-fekete,zsidó-nem zsidó,szegény gazdag. Újabban divatossá vált az öreg-fiatal ,sovány-kövér,tanulatlan-diplomás,jó magyar-rossz magyar emberek éles elválasztása,de vannak ennél sokkal cizelláltabb póluspárok is. A következő lépés vajon mi lesz? A jó ember és nem jó ember fogalmának törvénybe iktatása? A lényeget valahol ott vettem le,hogy megint lesznek Übermenschek,akik egybegyógyulnak az államhatalommal és lesznek a jogfosztottak,akik már a puszta bűntudattól is elpusztulnak. A legjobb fegyver bűntudatot ébreszteni az emberekben. Az ilyen embereknek ugyanis már nincs érdekérvényesítő képességük. Hamarabb fognak elpusztulni a bűntudattól,mint két szelet cukros süteménytől. A lényeg,hogy a gyengék kihulljanak,az erősek meg erősítsék a hazát. Egyébként ez a fő mondanivalója a világméretű,globális kapitalista válságnak. Az állam már nem képes törődni az állampolgárokkal,nem tud adni pénzt semmire sem,helyette viszont ad ideológiát,hisz az ingyen van.. Cirkusz és kenyér… Ismerős.. Egészségtudatos életmód? De szépen is hangzik. Csak tudjátok a valódi eszmék alulról szerveződnek és nem utasításra!
 
( Üzennénk innen egy kedves hölgynek,aki a Life.hu-n ezt írta nekem:
 
„…azt azért nem tagadhatod, hogy ezek a puha leánykák még igen zsenge korban vannak, eltelik egy-két évtized és mindjárt nem lesznek annyira ingerlőek a rengő husikájukkal, és ami a még nagyobb baj, hogy viszonylag hamar tudósíthatsz majd a temetésükről is a blogodban...”
 
Olyan ismerős nem? Mintha már hallottam volna ezt párszor..
Akkor beszéljünk egy kicsit a tényekről. Mindenki retteg a „háj vírustól”,hogy mi lesz az emberiséggel,hisz egyre többen halnak meg idő előtt krónikus betegségekben. A mérleg egyik serpenyője ez és valóban igaz is. Csak arról nem beszél senki,hogy milyen mértékben nőtt az átlagéletkor az elmúlt 100 év alatt annak dacára,hogy milliószor több finomított,cukrozott élelmiszert fogyasztunk,mint annak előtte és megannyi új allergiával és betegséggel kell szembenéznünk? Hmm? Ami pedig a „puha leánykákat” illeti: Az én párom is egy puha leányka. Én egy évtizede keményen sportolok,ő csak ritkán,ha olyan kedve van.  Neki van feleslege,nekem nincs. Az én szívem mégis gyengébb,az övé erősebb. Orvosok ezt ki is mutatták.
Az állóképessége jobb,mint az enyém. És 75 kilósan megcsinálja a spárgát. Én a szorgalmamnak és kitartásomnak köszönhetem,hogy ennyire pörgök az életben,nála ez genetikai adottság. És tudom,hogy durva,de szerintem hamarabb fogok meghalni,mint ő. Remélem,hogy hamarabb..
Azok a lányok akiket kultiválok főként esztétikai felesleggel rendelkeznek. A nőknél a háj sokkal egészségesebb,természetesebb állapot,mint egy férfinál.. Ez genetikai különbözőség,hányszor mondjam már?? Idő előtti halál? Persze lesz olyan nő is,ha hagyja,hogy kórosan elhízzon,de mondom,ha kórosan!!  Amúgy Rubint Réka se biztos,hogy megéri a 100-at. Majd a párom beszámol az igazságról,mikor eltemet engem és talán ön még megéri azt a kort,hogy belássa:
ez az egész nagyon nem úgy van,ahogy ön gondolta Kedves Asszonyom.. )
 
Pff,de sokat szövegeltem már. Ha beindulok,akkor szeretek ám hadoválni..
De a mondanivaló ez egyértelmű. Használjuk az eszünket,nézzünk már a dolgok mögé,legyünk szkeptikusak és higgyünk a saját képességeinkben. Ne legyünk már birka-agyúak! Higgyünk abban,hogy mi egyének vagyunk olyan értékes, erős,tartalmas emberek,hogy legyen különvéleményünk a dolgokról…
Amikor 16-17 éves koromban rádöbbentem,hogy a testesebb lányokat kedvelem,máris tudtam,hogy ez nem lehet véletlen. Már akkor különvélemények sokasága tobzódott bennem a a külvilággal szemben és ebben a szex sem lehetett kivétel. Az én ideológiám tiszta,őszinte,belülről fakadó.
Az én ideológiám pusztán emocionális és szexuális fogantatású. Én hiteles vagyok,amit a vékonyságról olvasol az sokszor nem az! Mögöttem nem áll senki,nem fizet meg senki,nem kért meg erre senki.. Amióta érdekel a női nem,azóta vonzódom a teltebb nőkhöz. A blogom egy egyszemélyes antikampány,egy antimozgalom. A kedves olvasók adnak nekem erőt,na meg érzelmileg a párom.. Felháborít,undorít és dühít,amit a nők külsejével és az ún. egészséges életmód hisztérikus majmolásával művelnek. Pár évtizede teljesen normálisnak,még csak dundinak se tartották az olyan nőket,mint amilyen a barátnőm. Nem volt ez téma. Inkább azt mondták volna: de szép,nőies combja van,milyen erotikus a csípője,hasa,.. A lányok alig foglalkoztak fogyókúrákkal. Ma meg? Idő előtti halálról,ezerféle fogyókúrás tanácsról,iwiw-es faszságokról,teljesen hájmentes nőkről szól a fáma?? Mi ez haver?
 
A legjobb poén az volt,hogy tegnap láttam a tv-ben egy fogyasztószer reklámot:
Jól figyeljetek a szövegre:
 
„ A Z………-nak csak egy mellékhatása van: a karcsú alak..”
 
- majd szünet és a következő szöveg: 
 
„A kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót vagy kérdezze meg kezelőorvosát ,gyógyszerészét.”
 
Ha már valaki reklámot készít ne legyen már ennyire amatőr!!!
 
Mit kéne még mondanom,hogy a hitetlenek és elhiggyék,amit mondok? Nincs ötletem.
 
Hagyjuk a pi*ába az egészet!
Isten éltessen minden kedves „puha leánykát”!! Szépek vagytok,minden képzeletet felülmúlóan erotikusak és kívánatosak. És természetesen egészségesek. Sokan irigyek ám rátok! Mert kicsattantok az egészségtől! Ezt nagyon nem szeretik látni a trendkovácsok. Beteg,bicegő 120 kilós kövér nőket vizonálnak,mert ha olyan szexi,egészséges husikat reklámozunk,mint amilyenek az oldalamon vannak,akkor mindjárt megbukik az,amit képviselnek! Aki meg kormányzati felhívásból nem meri elfogyasztani a habos süteményét,azt csakis szánni tudom. Ennél már tényleg nincs lejjebb. Most becsukom a laptopom, szépen elővesszük a zserbót,amit a párom tegnap sütött és jól elcsemegézünk rajta. Utána meg szeretkezünk egy világra szólót. De lehet,hogy fordított sorrendben. Marcangolni fogom a forró husi testét,a puha hájait és mindezt tesszük kormányzati felhívás nélkül! Az én privátszférám szent és sérthetetlen. Aki meg hisz egy holt gyenge számítógépes progam kreatúrájának ,az küldje csak be a képét az iwiw-en és sasolja meg,hogy milyen is lesz 30 év múlva. Remélem jó randa! Úgy kell annak,aki ezt komolyan veszi,mert máris rondább lett a butaságtól. Olyan program nincs véletlenül,ami azt is megmondaná,hogy az emberi elme mikor sorvad el egy papucsállatka szintjére?  Engem leginkább ez érdekelne.
 Van aki tudja,hogy neki mi a jó és van aki ezt is másoktól tanulja.. Kösz,de nekem elég a saját elképzelésem,a szüleim nevelése és az a 20 év,amit tanulással töltöttem. Nekem nem kellenek félművelt,pénzéhes tanácsadók… Szerintem neked sem!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr352673483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor1988 2011.02.27. 01:56:05

Kedves Csaba!

Nem is tudom, hogy mit mondjak. Ez a legjobb társadalomkritika, amit életemben ez idáig olvastam. Az életben vannak fontos pontok, amiknek sokszor csak visszanézve fogjuk fel a jelentőségét. Ennek a blognak a történetében az én szerény véleményem szerint ez a bejegyzés a legmeghatározóbb. Ebben minden benne van, amit közvetítenie kell ennek az oldalnak a világról, az emberekről és a gyönyörű telt nőkről. Ha prezentálnom kéne valakinek a blogot, akkor ezt a bejegyzést mutatnám meg neki. A tartalom, a kifejezésmód, a terjedelem minden szempontból szignifikáns. Én is ezt gondolom a világról, csak én nem tudom, olyan jól kifejteni, ahogyan te Csaba. Erre szokták mondani, hogy a szívemből szóltál. Maximálisan egyet értek azzal a kritikáddal, amit a közösségi oldalakkal kapcsolatban írtál, ugyanakkor boldog vagyok azért, mert abba a közösségbe tartozhatok, amelyik ennek a blognak az útján jött létre. Nem akarok túl érzelgős lenni, de azt kell mondanom, hogy felemelő érzés még így virtuálisan is megismerni téged Csaba és azokat a csodálatos hölgyeket, akikről valójában szól ez az oldal. Minden új bejegyzés és hozzászólás egy újabb darabka azokból a fantasztikus emberekből, akik ide írnak. Hiszek abban, hogy ha önmagunkat adjuk és megéljük az életet, akkor valóban színes lesz a világ és nem csak a felszínen, hanem teljes mélységében. Minden, ami szép, igazi és jó ezen a bolygón az, olyan nők és férfiak által jöhet létre, akikben a képzelet a tenni akarással egyesül. Nem tudok már mást mondani, csak azt, hogy imádom a hájas csajokat és szeretném megragadni az alkalmat, hogy tudathassam az ide író hölgyekkel, hogy gyönyörűek és varázslatosak.

Csabi neked „csak” annyit üzennék, hogy köszönöm szépen!

A Föld márpedig lapos 2011.02.27. 11:52:29

Micsoda tartalmas írás, köszönjük! Csak nagyon röviden annyit tennék hozzá, hogy én abban reménykedem, hogy ennek a fogyasztói társadalomnak az értéktelenségét/elveszettségét majd egy új generáció úgy fogja lerázni magáról, mint kutya a vizet. De attól tartok, én ezt már nem fogom megérni.

Viktor, Csaba! Őszintén ölellek titeket. :) Amennyire ezt a virtális tér engedi.

zsírmágnes 2011.02.27. 19:58:50

Szia Csaba!

PlusSizeSusy vagyok. Alig vártam már, hogy a beharangozott cikkedet olvashassam. Ez mindent felülmúl. Eddigi dundipártoló munkásságod fénypontja!
Gratulálok!
Az iwiw-es próbálkozáson jót röhögtem, amikor megláttam. Micsoda butaság! Hígagyú botorkálás. Nem is értem, hogy ott miért foglalkozik valaki ilyen hülyeségekkel, amikor az országnak sok VALÓDI megoldanivaló problémája van. Ami a hamburgeradót illeti: mit tesz a kormány azért, hogy VALÓBAN egészséges élet legyen ott? Ad az állam ingyen akár havonta egy kiló zöldséget a családoknak??? Vagy akár évente egy darab havibérletet egy uszodába? Harcol-e az állam azért, hogy a multik/cégek tisztességes bérért foglalkoztassák a jónépet, hogy stresszmentesebbé váljanak mindennapjaik - mivel a stressz a legnagyobb méreg! A legújabb kutatások szerint a fehér kenyér mégsem egészséges. És most jön a poén: ha ezt - akár - állati zsiradékkal kened meg, akkor a zsír megszünteti a káros hatást. Pláne, ha még hagymát is csemegézünk hozzá. Ez most nagy szenzáció lett Dániában. Fogyi ide vagy oda, csak röhögök a hülyeségeken. Bizony ma ettem 2 szelet csokit is, mert jólesett! És most jön majd a bújás!
Hamarosan jelentkezem az írásommal, kképeimmel és a megújult PlusSizeSusy bloggal! "Üdvözlet a győzőknek!"

Susy

A Föld márpedig lapos 2011.02.27. 20:19:10

Wow Susy, jó újra Téged is írni látni. :)

Most olvastam vissza az előző hozzászólásom. Elnézést az elgépelésekért. Mindig sikerül összehozni párat.

Babyface01 2011.02.27. 21:57:17

Ugyan még nem olvastam végig, most láttam csak, hogy új bejegyzés van, de az iwiw-es részre reagálnék.
Kicsit felhúztam magam azon a sz*ron... Kipróbáltam 2x, teljesen más válaszokkal (a 2. válaszolgatásomnál direkt a legegészségesebb dolgokat jelöltem be)...
Az eredmény mégis egy igencsak eldeformált fotó, aminek a kísérő szövege ugyanaz volt, vagyis ha nem akarom így végezni, sürgősen változtassak ez életvitelemen.
Vagyis: Mindegy, mit válaszolsz, a gép ugyanazt adja ki. Undorító az egész.:-SSS

Ilovechubbygirl 2011.02.28. 18:17:23

Kedves Viktor!

Mit is mondjak? Nagyon köszönöm a méltatást. Én nem akarom magam ennyire isteníteni. Külön dicséret ez egy olyan értelmes embertől,mint amilyen te vagy. Neked van mondanivalód és intelligenciád és a szexet is szereted. Egy férfinak ilyennek kell lennie szerintem. Aztán,hogy a nők mit gondolnak erről,azt nem tudom.. De a te barátnőd ezt biztos értékeli..

Kedves Lapos Föld igenlő!

Te egy olyan aranyos,értékes lány lehetsz! Meg kell alapítani az aranyos lányok közösségi oldalát! Ha egyedül lennék,csak oda járnék...

Susy kedves!

Most nézd meg: ez megy Magyarországon.
Egy kiló zöldség a családoknak? Hol élsz???? Nem itt.. :)Egy kiló kennyeret se adnak. Az 1 kiló zöldség drága,az 1 kiló kenyér meg egészségtelen. Megoldás: éhenhalás.
Váltsd be az ígéreted! Hatalmas sikere lenne a blogodnak és én is támogatnálak a hadseregnyi látogatóimmal és az ajánlásaimmal:):)

Kedves Babyface!

Miért töltötted ki azt az iwiw-es f...ágot??? Váááááá!
Te annyira jó nő vagy,hogy neked már ez a gondolat se juthatott volna az eszedbe:)

zsírmágnes 2011.02.28. 23:10:50

Szia Csaba!

Valóban, nem MO-n élek. De sajnos a dán kormány sem ad ingyen zöldséget. Itt annyi, hogy a fizuk magasabbak, a zölgségek és egy csomó cucc ára pedig annyi, mint MO-n.
Ez csak az én utópiám-reménykedésem, hogy a társadalmi folyamatok jobbra fordíthatók. Ilyen csajszi vagyok, merek még hinni jópár jó dologban: boldog családokban, őszinte kapcsolatokban, barátságokban, normális országvezetésben. "MIT KERESEK ÉN ITT" ezzel a filozófiával??? - idézlek Téged.

A másik dolog, amit tapasztaltam (és uutálok), hogy ha egy csaj hasa nem totál lapos, akkor kérdezgetik: terhes vagy? Namármost ez azért ciki, mert ha az illető nem terhes, akkor az már rossz célzásnak minősül. Szerintem ez nagy udvariatlanság. Tehát egy csomó ember van, akinek a lapos has van a fejében, és ha nem lapos hasat lát, rögtön a terhességet kérdezgeti. Egy nyelvtanár (engem nem tanít, csak futólag találkoztunk) tőlem is megkérdezte dánul, és bizony megmondtam neki, hogy udvariatlanabb, mintha egy nő korát kérdezné meg. Mellesleg hozzátettem, hogy Nem vagyok terhes (még), de szexi dundi csaj vagyok ám! A tanár ámult. A LAPOS HASRÓL ENNYIT!

Kedves Föld!

Köszönöm, hogy örülsz nekem!

Puszi mindenkinek Északról:

Susy

zsírmágnes 2011.02.28. 23:12:35

Még egy dolog: senki miatt sem fogom eltakarni XXL-es ruhákkal a szexi hurkácskáimat! Lássák az emberek az egészséges ellentétet is!!!

Susy

ludlums 2011.03.01. 15:26:05

Ez nagyon jó írás volt!!!Én személy szerint szeretem a puhát is a feszest is,mind a két női formáért oda vagyok csak a piszka meg már a túlzott elhízás taszít....!A napot mikor gépemet bekapcsolom sokszor ezzel a blogal nyitom curveappeal.tumblr.com/ :-)

Pufi - Puff 2011.03.01. 20:26:35

Hát, ez megint odaba**ott...:) Gyorsan, sietve olvastam végig és szinte majszoltam a szavaidat:) Reggeli helyett pont jó volt. Komolyan, imádom, imádlak...:)
Ez a hamburger adó engem annyiban háborít fel, hogy ennyi erővel megadóztathatják a péksüteményeket, a kolbászt és a szalonnát és a fehér kenyeret is. Mivel ugyanúgy egészségtelen. Mondjuk ez engem nem nagyon érint, mivel hiába vagyok jócskán 100kg felett, és most ezt ki hiszi, ki nem, de nem eszek sem csokit, sem chipset, hamburgert vagy vedelem a kólát. De viccesnek tartom.

Amúgy nekem is mindig evvel a " 10 év múlva meghalsz" és " mennyibe kerül majd más embereknek a te gyógyíttatásod" szöveggel jönnek. Oké, nem kergetek álmokat, tudom, hogy rohadtul nem egészséges már az én súlyom, és túlnőttem az általatok szexinek mondott csajszikon. Oké. Elismerem. Bár hozzá kell tennem, nem jó kedvemből híztam meg. (Nem jó kedvemből kaptam gyomorfekélyt a koplalástól és dobtam be a törülközőt majdnem 20 évesen tüdőembólia miatt.) De ennyi erővel az alkoholisták, drogosok, gyógyszerfüggők szemébe is lehetne vágni, hogy mennyibe fog kerülni a gyógyíttatása, és az elvonó a pszichiátrián. De ugyebár ezek sosem kerülnek szóba. Egyszerűbb a duci csajokat szapulni. Ha netán fel mer húzni egy ilyen csaj egy feszesebb ruhát, akkor meg az jön, hogy ne mutogassa magát...de könyörgöm, mit tegyen? Zsákban járjon, vagy netán otthon a pincében kuksolva töltse az életét? Na nehogy már...Női szemmel is szebbnek tarok egy duci csajt, és ha már megnézek egy szép lányt, és irigykedek is rá, hogy mennyire szép, akkor az biztos nem egy 40 kilós csitri lesz. Nem. És igen is, mindenhol kiállok azért, hogy egy duci csaj is ugyanolyan ember, mint más. Sőt. Vidámak, kedvesek, édesek, szexisek:) ennyi...:)

Csók mindenkinek:)

srác a millióból 2011.03.02. 14:57:08

Jó volt, ismét. Nem szokásom mindenütt kommentelni, most is csak jelzem: gratulálok!

Marionette 2011.03.03. 16:05:50

Szia!

Először is gratulálok. Ezek azok a gondolatok, amikre nem csak a teltebb hölgyeknek lenne szüksége, hanem mindenki másnak ezen a golyóbison.
Már egy jó ideje olvasom a blogodat, visszatérő kíváncsiskodó vagyok, kósza árnyék mindössze.
De ezután a felettébb tartalmas poszt után döntöttem úgy, magam is hozzájárulok ahhoz; tudd, nem hiába írsz, és folytatnod KELL! (:
Nem csupán azért, mert ezáltal sok nőben (köztük bennem is) önbizalmat ébresztesz, hanem mert olyan gondolatokkal ajándékozod meg az erre tévedt személyt, amit ha egy csöppnyi ésszel rendelkezik, tudni fogja elraktározni. Lehet még nem most érti meg, lehet még nem most adja ki a világ felé, s meri felvállalni; "Igen! Én értem!", de egy lépéssel is elősegítetted azt, hogy egyáltalán gondolkodni kezdjen.

Felemelő érzés tudni, az ember nincs egyedül ezekkel az érzésekkel, és ha kevesen is, de akadnak még változtatni akarók, és erre törekvők (:

Köszönöm a blogod! (:

zsírmágnes 2011.03.04. 00:44:00

Elrettentő példa: www.youtube.com/watch?v=Xil90dzIh0k&NR=1&feature=fvwp

azaz a semmit is le kell szívni, csak hogy menjen a magánklinikájának a szekere. De az is hülye, aki ezt csináltatja. Hát nincs mellette normális pasi, aki lebeszélje???(Véletlenül jött fel a youtube-on, Akon számának meghallgatása közben.) Riasztó lenne olyan világban élni, ahol mindenki sablonosan vékony.
Jajj, már nagyon neki kell fogjak a blogomnak!

Susy

Ilovechubbygirl 2011.03.04. 12:32:37

Szia Susy!

Megnéztem a videót. Ezekkel a kis csajokkal komoly baj van.
Most azt hiszi magáról,hogy szebb lett,pedig nem. A műtét előtti állapotra még beindultam volna,de a végeredmény az már semmi. Egy nőies,szexi,mély köldök,domborodó pocival fényévekkel izgatóbb látvány,mint egy totál lapos has. Egyébként ha lenne mellette normális pasi,akkor a kis csaj előbb rúgná ki a srácot,minthogy lemondjon a zsírleszívásról. Ezek a csajok nem a férfiért élnek,csak maguknak és a bugyuta külvilágnak... Ezek a csajok nem igazi nők. Durva amit mondok,de egy nyalás fagyira se hívnám meg őket… Ennyi. Várom a blogod!!!!!!!

Ilovechubbygirl 2011.03.04. 12:35:31

Kedves Marionett!

Köszi a dicsérő írásod. Egy ilyen hozzászólás után mindig megnyugszom,hogy vannak még intelligens,fiatal lányok,akiknek van egyéniségük,van stílusuk. Neked biztos van..

Ilovechubbygirl 2011.03.04. 12:36:50

Helyesen: Marionette! Bocsi az elírásért:)

A Föld márpedig lapos 2011.03.05. 09:39:37

"Egyébként ha lenne mellette normális pasi, akkor a kis csaj előbb rúgná ki a srácot, minthogy lemondjon a zsírleszívásról."
Ezzel nem értek egyet, illetve nem teljesen. Szerintem igaz, hogy akkor szép (és boldog!) a nő, ha szeretik. De nem mindegy, hogy hogyan. Szerintem egy igazi férfi szeretete, törődése és elfogadása csodákra képes a leglököttebb libáknál is. Csak hogy az a pár túlélő igazi férfi miért kezdene az ilyen megzakkant csajokkal, amikor azért vannak még a világban értelmes nők is? Szerintem itt van a kutya elásva.

HozzáértőPeti 2011.03.06. 21:19:42

Üzennék én is innen a life.hu-n a kedves "agyhalott" hölgynek: A zsenge puha leánykák idősebb korban lényegesen vonzóbbak tudnak lenni mint fogyókúrás társai. Aki túl sokat edz, kemény lesz, elvész belőle a varázslatos puha fiatalos nőiesség. Szerintem ezt hívják öngólnak. Szánalmas, aszott "jól karbantartott" középkorú hölggyé válik. Ez minden bizonnyal megfelel a korunk elvárásainak, de nincs annál nagyobb gáz, mint amikor valaki szexuálisan nem vonzó! Én például imádom a narancsbőrt.... Éljenek a dundi lányok!

Ilovechubbygirl 2011.03.07. 14:30:03

@A Föld márpedig lapos:

Igazad van,de mégsem. Az a baj,hogy te magadból indulsz ki. Valószínű,hogy te így reagálnál,ha egy igazi,szerető férfi lenne melletted,mert te normális nő vagy. Viszont hidd el nekem,hogy a "leglököttebb libáknál" már semmit se lehet tenni... Egyszerűen nem számít,hogy mi a véleményed,csak az,hogy ő mit gondol. Tudom,mert volt már hozzájuk szerencsém...

Ilovechubbygirl 2011.03.07. 14:33:50

@HozzáértőPeti:

Lehet,hogy meglepődsz,de a narancsbőrben én is látok valamiféle pikáns erotikát. Persze nem akkor,ha nagyon durva,viszont bizonyos mértékig valóban izgató tud lenni...

Viktor1988 2011.03.08. 15:27:30

Sziasztok!

Nem tudom,hogy ismeritek-e, de itt egy izgalmas oldal a telt nők szerelmeseinek.

thethickness.tumblr.com/

spike543 2011.03.10. 13:39:12

Helló nem is tudom mit fűzhetnék hozzá ehhez,csak csatlakozni tudok az ellőtem írokhoz.Ez talán ez egyik legjobb bejegyzésed mind közül.Kedves Viktor neked meg köszönöm a linket.Mert amit ott találtam az valami csoda,élő példája annak hogy ezek a puha lányok nem csak szexuálisan vonzok.De ráadásul esztétikusabbak is mint a vékony lányok.Ideje lenne már belátni a sok divatcégnek hogy nem csak a vékony lányoké a világ.Köszönöm nektek és pláne neked ezt a remekbe szabott bejegyzést.Szép napot mindenkinek.Ja és éljenek a telt lányok:)

zsírmágnes 2011.03.12. 23:10:57

Sziasztok!

Bevallom őszintén, van narancsbőröm is! Pont ettől (is) vagyok egyedi! Nem kell eljátszani a tökéletes cicababát a kirakatban.

HozzáértőPeti, nagyon eltaláltad a "Szánalmas, aszott "jól karbantartott" középkorú hölgy" megnevezést. Itt, Dániában is látni ilyeneket! És ehhez fájdalmasan társul a merev magatartás is!

Holnap csokoládéfesztiválra megyek, ahol sok-sok csokit ki lehet próbálni. Ma is sütizgettem. Üdvözlet a kilóknak, narancsbőrnek!
süti beállítások módosítása