Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nos nekem valahol itt kezdődnek az igazán izgató idomok. 50 kilónál nincs semmi egy nőn,ami felkeltené az érdeklődésemet. Hiába szép az arca vagy igényes a ruhája. Nekem csak a husik kellenek. Amikor azt olvasom nap,mint nap,hogy trendi lapos has,izmos vékony combok,akkor mindig elfog az érzés: Ez a világ nagyon nem az én ízlésemnek való... Ennek a szőke angol lánynak a teste az én kis privát véleményem szerint minimum egy klasszissal szexibb, mint bármelyik „Liposuction-os „ mű sztármodellé.... I LOVE BIG AND CHUBBY GIRLS!!!!! 

                                       

free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host

free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host free image host

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr42457292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolika211 · http://zsircsajok.blog.hu/2008/05/06/extra_sorozat_linsey_1 2008.05.08. 23:11:18

Áhh, akkora isten ez a blog! Nagyon tetszik, amit csinálsz és csak így tovább! Csak felső fokon lehet nyilatkozni erről a csajról is, ő az egyik kedvencem....
Egyébként cáfolom azt a vélekedést, hogy a fiatalok nem szeretik a telt nőket: én 22 éves egyetemista vagyok, és mindig is a husi lányok után forgolódtam.
Szal maximal respect a "munkásságodért"!:)

Ilovechubbygirl 2008.05.09. 21:20:11

Köszi szépen a dícséretet. Igyekszem. Tudom,hogy sok fiatal férfi szereti a husi nőket,de azért az vitathatatlan,hogy mostanság nem divat ezzel kérkedni. Én azért kérkedek vele. Mióta az eszemet tudom,én is a ducibb lányok után forgolódom. Van bennük valami plusz. Nvílván a plusz kilók látványa,no és az ebből fakadó természetes nőiesség,ami engem nagyon piszkál. Mások,mint egy szilikonbaby vagy egy modell. Remélem sokan ráéreznek a dolog ízére. És nem vetik meg továbbra is az itt-ott nagyobb méreteket és kibuggyanó párnácskákat.

Zsé mester 2008.05.14. 13:57:38

Valóban nagyon állat ez a blog.Csak sajnos nekem az a bajom h ilyn telt nőkkel nemtudok szeretkezni,nemhoz velük össze a sors

zolika211 · http://zsircsajok.blog.hu/2008/05/06/extra_sorozat_linsey_1#comments 2008.05.19. 00:22:15

Ez furcsa, nekem eddig majdnem minden barátnőm erős testalkatú volt...Szerintem- ezt most nem rád értem Zsé- a többség egész egyszerűen nem meri vállalni, hogy szexuálisan mire indul be, és ezért nem is jön össze ilyen lányokkal. Az a legborzasztóbb, hogy már az ösztöneinket fojtjuk el trendek miatt. Én is nagyon sok undorító megjegyzést kaptam a családomtól és barátaimtól az ízlésemmel kapcsolatban, de eddig nem tört meg.

Zsé mester 2008.05.19. 10:10:00

hát végülis kinek mi jön össze nekem eddig duci csaj om még nemvolt, de amugy jó a blog :)

Zahal 2009.11.02. 17:09:33

Ilovechubbygirl: köszi a linket, küldj még többet!:-D ez egy ennivaló, fincsi csaj.

Zahal 2009.11.02. 17:11:32

tegyük hozzá, hogy a lányka SZÉLES is a csípője, ami külön nőiességi faktor.
süti beállítások módosítása