Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Készülök a hétvégére!

2008.01.18. 11:24

Most már nem árt, hogy péntek van. Ennyi munka elég volt erre a hétre. Ha egy nagy cégnél dolgozol és ráadásul még vezető is vagy,akkor hétvégére kissé kibelezett állapotba kerülsz. Még szerencse,hogy van ez a net meg a kis blogom,ahol a kedvesem távollétében is kiélhetem csillapíthatatlan szexuális vágyaimat. Mert csillapíthatatlan és gyógyíthatatlanul nagy. Szerencsére a barátnőmnek is. A korlát mindössze a heti munka és sok elintézni való, ami miatt nem mindig tudjuk teljesen kiélni magunkat. Mindketten vadállatok tudunk lenni,ha a szexről van szó. A szex nekem narkotikum. Szerintem ugyanúgy függővé lehet válni tőle,mint bármi mástól. A különbség csak az,hogy a szex egészséges,míg a káros szenvedélyek nem azok. Viszont az nem mindig olyan kellemes érzés mikor nem tudsz uralkodni magadon. Én nem vagyok az a fajta,aki tud és akar. Talán ez visz előre az életben. Ha valamit szeretnék, akkor sosem fűződik hozzá kétségem,hogy azt el is érem vagy meg is kapom. A szexből szerintem a túl sok sem elég. Főleg egy telt lánnyal. Itt van most ez a hétvége. Mindketten nagyon ágycsatás hangulatban vagyunk. Nálunk egy szeretkezés rituálé. Teljesen mindegy,hogy rövid vagy hosszú,mindig tele van szenvedéllyel. Nem állunk távol két ragadozó állattól,akik legszívesebben széttépnék egymást az ágyban,mert csak akkor lenne maximális a kielégültség. Hétvégén lesz időnk hosszú "szex estet" tartani. Nincs nehéz dolgom,hogy szenvedélyt vigyek egy dugásba. Higgyétek el rohadtul nem mindegy,hogy milyen a partnered. Az,hogy te mennyire vagy férfi vagy nő az ágyban,az sokszor egyáltalán nem tőled függ,hanem a partneredtől. Nem hiszek az olyan rizsákban,amik ódákat zengnek arról,hogy a nő egy lepedőakrobata az ágyban vagy a pasi egy tökéletes baszógép. Ez nem erről szól. Ez egy társas játék. Akkor jó a szex,ha mindkét fél tanítómestere a másiknak és mindkettő belead valami olyat,amire a másik addig csak vágyott. És nekem nem nehéz beleadni apait-anyait a szexbe,mert pont olyan nő van mellettem,aki nekem kell. Nem hiszem, hogy ezt mindenki elmondhatja a partneréről. Most azt hagyjuk is,hogy a nőm miket csinál az ágyban és hogyan viselkedik. A dolog szépsége eleve ott kezdődik, hogy én tökéletesen egy olyan testű lánnyal vagyok együtt,ami az én ideálom. Így már eleve simább ügy a jó szex. Tudjátok milyen jó érzés ha az ujjaim belemélyednek a feneke húsába? Tudjátok milyen amikor kissé megharapdálom a combjainak belső párnáit,miközben kinyalom a punciját? Tudjátok,hogy milyen az mikor hevesen dugom őt és közben gyúrogatom,marcangolom a hasán lévő puha hájat? Nem tudnék jó pasi lenni az ágyban,ha egy vékony nő lenne a partnerem. Nem tudnék még izgalmi állapotba se kerülni. Lehet,hogy impotens lennék és azt hinném,hogy csak a kék pirulák segíthetnek rajtam. Sokan egyből magukban kezdik keresni a hibát, ha a szexben valami nem működik jól. Pedig egyszerűen nem azzal vannak együtt,akivel működne. Nem  kell szexuálpszichológus,nem kell hosszú cikkeket olvasgatni a jó szeretkezésről,nem kell tablettákat bevenni meg mindenféle bonyolult baromságot kitalálni,hogy a szex jó legyen. Fel kell ismerni,hogy mit akarsz az ágyban és mire vágysz. Ha a partnered ezt nem akarja teljesíteni és nem vevő a vágyaidra,akkor nem ő az,aki neked való. Pár kijózanító pofon nem ártana annak a faszinak, aki lefekszik egy ducibb lánnyal, miközben a vékonyakra izgul föl igazán. Igaz ez fordítva is. Hogyan lehet csalódni,mikor pontosan tudja minden ép elméjű krapek,hogy a vékony nőn nem tud majd semmit sem fogni a teltebben meg igen? Akkor miért van az,hogy egyesek megjegyzést tesznek a csajuk plusz kilóira,míg mások ezt szajkózzák:  "fölszedhetnél még pár kilót"? Az ilyet én nagyon rühellem. Én nem eszem meg azt a kaját, amit nem szeretek. Nőben sem keresek olyat, ami nem az esetem. Ergo nem kritizálgatom,hisz nem azért jöttem vele össze,hogy más típusú lányt faragjak belőle,hanem azért,mert ő az,aki kell.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsircsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr24301953

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: streaming drama korea 2018.02.08. 18:54:52

Exkluzív: Rejtett kamerával az európai ISIS-sejtekben - Vigyázó!

Trackback: nonton film bioskop 2018.02.08. 05:05:04

YEPO 737A teszt - A Macbook Air hasonmás - Nézd mit rendelsz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása